K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Edelleen, suosittelen kokeilemaan Biorion shampoota, nyt ainakin tapauksessasi. Mulla on ollu kanssa tollasta samaa herkistymistä. Saaren taiat on aika ylihintaisia ja turhia shampoita, läpi käyty
Voi olla et kokeilenkin, mutta ens alkuun varmaan joku helposti Prisman hyllyltä saatava kampaamoshampoo (joka auttais päänahkaan, hilse) Ihmettelen vaan et mistä tää rasvoittuminen, kun samaan aikaan päänahka aika kuiva. Mut iho kutisee kyllä hiukan muutenkin. Kädet, selkä. Tuli myös hiljattain allerginen reaktio, kun kokeilin maapähkinävoita, ja ennoo tienny mistään herkkyydestä siihen, cashew pähkinät ainakin sopineet, mutta tosta hengitysvaikeuksia ja punaiset läntit iholle. Allergialääkkeet keväältä auttoi onneksi.

Voi olla et kokeilenkin, mutta ens alkuun varmaan joku helposti Prisman hyllyltä saatava kampaamoshampoo (joka auttais päänahkaan, hilse) Ihmettelen vaan et mistä tää rasvoittuminen, kun samaan aikaan päänahka aika kuiva. Mut iho kutisee kyllä hiukan muutenkin. Kädet, selkä. Tuli myös hiljattain allerginen reaktio, kun kokeilin maapähkinävoita, ja ennoo tienny mistään herkkyydestä siihen, cashew pähkinät ainakin sopineet, mutta tosta hengitysvaikeuksia ja punaiset läntit iholle. Allergialääkkeet keväältä auttoi onneksi.
Sit vielä tää luomumaapähkinä levite oli tehty Kiinassa, enpä kaupassa huomannut.

Kärtsylle jotenki sopi Amerikka kun se on sellainen avoin persoona luonnostaan. Kiva oli seurata sen touhuja siellä koplansa kanssa. 🥹 Lähtispä toistekin
Hyvin sanottu siellä!
Sen lisäks että hälle takuulla sopii amerikkalaisten sosiaalinen kulttuuri, niin kyllä mä sanon että myös Kalifornian lämmin valo sopi hänelle kuvissa ja videoissa ✨️ Filmitähtihehkua oli.

Mistä se muuten johtuu että juuri siellä osassa Kaliforniaa ON sellanen valo? Luin joskus et yks syy elokuvastudioiden keskittymiseenkin sinne olis ollut valo (epäilyttää tää kyllä vähän, koska luonnonvalossa värifilmille kuvattu elokuva on myöhempi juttu kuin hollywoodstudioiden synty eikö?)
Mut myös itse siellä joskus reissatessani ihmettelin valoa.

Yhteistyössä