V
vierailija
Vieras
Palstalla 2 v päästä: "höpön löpöä, minä ainoastansa vahdin täällä ettei kuvaajaa loukata että."Älä nyt manaa!![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Palstalla 2 v päästä: "höpön löpöä, minä ainoastansa vahdin täällä ettei kuvaajaa loukata että."Älä nyt manaa!![]()
Minä olen r*nkannut tällä palstalla kuvaaja"pakotukselle" vaikka olen riipputissinen mummo. Mitäs siihen sanot.Joo, pahinta mummopakotuspaskaa mitä on.
Mikä tuon kekä-hahmon kaari muuten oikein on? En oo täällä ollessani (4kk) nähnyt vielä yhtään shippisisältöä tältä, pelkkiä laihdutusjuttuja ja toisten haukkumista. Oliks hän alun perin bojeremamma?Ehkä sä et nähnyt, mutta todella moni muu näki, ja siitä se lähti. Varokaa vaan KKK fiilistelijät ettei käy samoin kuin kekälle![]()
Hahmon takana on mies nimeltä Pentti.Mikä tuon kekä-hahmon kaari muuten oikein on? En oo täällä ollessani (4kk) nähnyt vielä yhtään shippisisältöä tältä, pelkkiä laihdutusjuttuja ja toisten haukkumista. Oliks hän alun perin bojeremamma?
Kertokaa kekä origin story pliis.
Olen eri, mutta sanon, että kelpo tissit ne riippuvatkin on, ja masturbointi on tervettä.Minä olen r*nkannut tällä palstalla kuvaaja"pakotukselle" vaikka olen riipputissinen mummo. Mitäs siihen sanot.![]()