K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä tuon kekä-hahmon kaari muuten oikein on? En oo täällä ollessani (4kk) nähnyt vielä yhtään shippisisältöä tältä, pelkkiä laihdutusjuttuja ja toisten haukkumista. Oliks hän alun perin bojeremamma?
Kertokaa kekä origin story pliis.
Tietysti ja on yhä. Ei vain pakota sitä enää, koska luottaa aitoon kemiaan ja tietää B:n ja K;n päätyvän lopulta yhteen. Keskittyy tosiaan täällä painonhallinta -ja suoliston hyvinvointiasioihin.

Se "loukkaat sitä" "alennat tätä" -henkilö on eri, kuin Kekä.

Tietysti ja on yhä. Ei vain pakota sitä enää, koska luottaa aitoon kemiaan ja tietää B:n ja K;n päätyvän lopulta yhteen. Keskittyy tosiaan täällä painonhallinta -ja suoliston hyvinvointiasioihin.

Miksi joku haluaa B:n ja K:n päätyvän yhteen. Tämä on mulle suuri mysteeri. Vähän niinkuin yrittäisi naittaa hevosta ja lammasta.

Höpön löpöä, minä mistään kakoista ja pissoista täällä puhu, plus olen kyllä yhtenä kommentoinut Karimin loukkaamisesta niin että, ei nyt ehkä kannata esittää mitään ”tietäjää” kuitenkaan.

Erehdyit ovesta. KKK-heimoon ei rumat ihmiset kuulu. ⚔️ Mars takaisin muiden bojere-riipputissien pariin ja jätä kryptoniitittaret rauhaan 💋
Jep. Me ollaan niitä valioluokan yksilöitä Kuuraketti -elokuvasta Riippamummo heitetään alligaattorilampeen.

K ja KK perustavat uuden ihmiskunnan Kryptonilla sen jälkeen, kun KK hybridinä on hedelmöittänyt K:n.

Palvelusväkeä tarvitaan siellä.

Kekä-hahmo on kaiken tämän takana. Pentti vetää oikeista naruista ja kekä on aina siellä, missä löytyy rähistävää. Kekä-hahmo kokee autistisessa maailmassaan, että hänen tehtävänsä on haukkua kaikki, jotka eivät hänen maailmaansa sovi. Seuraa kuin takiainen joka puolelle. Kekä on myöskin löytänyt vanhoilla päivillään homosivustot ja kuluttaa jodelin tissipalstoja huolella. Se onko hahmon luoja Pentti itse homo on vielä epäselvää.

Jep. Me ollaan niitä valioluokan yksilöitä Kuuraketti -elokuvasta Riippamummo heitetään alligaattorilampeen.

K ja KK perustavat uuden ihmiskunnan Kryptonilla sen jälkeen, kun KK hybridinä on hedelmöittänyt K:n.

Palvelusväkeä tarvitaan siellä.
Kyllä. 🖤 Palvelusväeksi kelpaavat uudessa galaksissa kyllä sitten myös rumatissiset ja yli 30-vuotiaat, näiden alimpana kastina kompostiriipparit, joten mummotkin pääsee mukaan. Mut niiden ja terhakoiden eliittikryptolaisten välillä on ilmatiivis karanteeni. ⚔️

Venekuva on muuten osa soft launchia. Ei se tyhjästä syntynyt eikä K:lla ollut mitään syytä periaatteessa sellaista tehdä. Toinen osa on ne KK:n erikoiset, kontekstiin yllättävänkin herkistelevät kuvatekstit julkaisuissa. Kaikki nämä on tullut tässä kevään mittaan. Loistivat poissaololla vielä lokakuussa 2025, jolloin suhde alkoi. Nyt asiat on jo siinä pisteessä, että aletaan pudotella vihjeitä. Kuten "rosvoilla" on alitajuinen tarve jättää johtolankoja.

Venekuva on muuten osa soft launchia. Ei se tyhjästä syntynyt eikä K:lla ollut mitään syytä periaatteessa sellaista tehdä. Toinen osa on ne KK:n erikoiset, kontekstiin yllättävänkin herkistelevät kuvatekstit julkaisuissa. Kaikki nämä on tullut tässä kevään mittaan. Loistivat poissaololla vielä lokakuussa 2025, jolloin suhde alkoi. Nyt asiat on jo siinä pisteessä, että aletaan pudotella vihjeitä. Kuten "rosvoilla" on alitajuinen tarve jättää johtolankoja.
Mun ennustus on et lokakuussa tulee vielä hard launch rysähdys, sanokaa mun sanoneen. Ne haluaa julkistaa rakkauden jenkkireissun vuosipäivänä.

Oikeesti nyt. Lopeta kaheli.

Yhteistyössä