K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ihme et tämä fandom ei onnistunut. Ihmiset jankkaa mielummin säännöistä ja siitä mitä ei saa sanoa, kuin puhuisivat siitä, mikä heitä kiinnostaa tai mikä on positiivista. Ei millään pahalla, mut parilla sääntö-Sussulla menee kaikki aina pilkunviilaukseksi. Sitä se oli jo vauvalla, pelkkää riitelyä ja vääntöä siitä, et mikä kuuluu ketjuun ja mikä ei.
Sen takia oon täällä. Nauramassa mummojen riidoille.🤣🤣🤣

Ei ihme et tämä fandom ei onnistunut. Ihmiset jankkaa mielummin säännöistä ja siitä mitä ei saa sanoa, kuin puhuisivat siitä, mikä heitä kiinnostaa tai mikä on positiivista. Ei millään pahalla, mut parilla sääntö-Sussulla menee kaikki aina pilkunviilaukseksi. Sitä se oli jo vauvalla, pelkkää riitelyä ja vääntöä siitä, et mikä kuuluu ketjuun ja mikä ei.
Tämä paikka ei edusta koko fandomia, kourallinen vänkääjiä täällä riitelee.

Mitä nimeä olen käyttävä shipistä vastedes? Tarvitsen briiffin. Aamupäivällä puhuttiin, että sopii lisätä viivaa tai plussaa kookirjainten väliin. Onko se vielä voimassa, vai tuleeko plussan käytöstä entistä pahempi rähinä?
Ranchin nimessä jatkaa tripla-r.

No, K ei tule rakentamaan uraansa USA:ssa tai muuallakaan käyttämällä KKK-lyhennettä, eli ei syytä huoleen

Meni sulta siis viuhuen ohi se kirjoitus, jossa todettiin, että nimenomaan kirjainlyhenteen käyttöä välttämällä annetaan valtaa sille, joka sen on yrittänyt omia?
Tämä💯 Jos mä vaikka perustaisin ABCn klaanin ja alkaisin riehua ympäriinsä. Niin kyllä tuntuis pollealta kun kaikki hämmentyneenä alkas vältellä kyseistä kirjainsarjaa. Ja suomalainen huoltamoketju etunenässä

Tässä ketjussa tuskin on enää kovin montaa oikeata fandomilaista. Kunhan säksätetään mistä sattuu ja pidetään väkisin yllä trollauksella "shippejä". Itse pääasiassa luen ketjua mutta alkanut sekin tökkimään. Ajattelin jossain kohtaa etten koskaan vierottuisi aiheesta, mutta nyt alkaa olemaan mitta täysi ja nämä jutut osa ihan ylimeneviä.

Mitä nimeä olen käyttävä shipistä vastedes? Tarvitsen briiffin. Aamupäivällä puhuttiin, että sopii lisätä viivaa tai plussaa kookirjainten väliin. Onko se vielä voimassa, vai tuleeko plussan käytöstä entistä pahempi rähinä?
Ranchin nimessä jatkaa tripla-r.
Mitä jos lopettaisit shippaamisen kokonaan. Aikuinen ihminen osaa varmasti myös ilman muiden neuvoja päättää, että mitä merkkejä hän haluaa käyttää.

Tässä ketjussa tuskin on enää kovin montaa oikeata fandomilaista. Kunhan säksätetään mistä sattuu ja pidetään väkisin yllä trollauksella "shippejä". Itse pääasiassa luen ketjua mutta alkanut sekin tökkimään. Ajattelin jossain kohtaa etten koskaan vierottuisi aiheesta, mutta nyt alkaa olemaan mitta täysi ja nämä jutut osa ihan ylimeneviä.
Se oli samaa jo vauvalla. Ensin ajettiin Tommysta puhuvat omaan ketjuun, poisteltiin Johannes, Martin ja Pipis juttuja. Sen jälkeen haukuttiin Damon maanrakoon ja käskettiin hänestä puhuvat muualle. Riideltiin siitä, että mikä BK ficci on sopiva ja mikä ei jne.

Puhu kuule vain omasta puolestasi.
Mun fiilistely on ainakin aitoa. Saako kysyä mihin "fandomiin" itse kuulut? Joker Out, KB, K?

👋👋 emme jää kaipaamaaan.

Yhteistyössä