V
vierailija
Vieras
Tulee mieleen Moonraker mandele efekti. SivustaNiin näkyy. En aiemmin ollut huomannutkaan. Hammasraudat!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tulee mieleen Moonraker mandele efekti. SivustaNiin näkyy. En aiemmin ollut huomannutkaan. Hammasraudat!
Tämä on joltain toiselta ja tuli kommenttini jälkeen. eKaikki perustuu vapaaehtoisuuteen tai on perustunut ainakin tähän asti, etkä ole halunnut lähentyä. Vapaaehtoisuus pätee kaikkeen muuhunkin. En pukeudu mihinkään halventaviin tamineisiin enkä ala asioihin, joihin en pysty tai edes halua. Sellaiseen on etsittävä halukas sitten. Varmasti löytyy.
Kenelle tämä oli osoitettu? SivustaOlen pahoillani mutta minua ärsyttää tälläinen teennäinen kopio tusina rakkaus-draama-vaalenapunaisetruusut-silmissä-ajattelu. Mitään omaa henkistä kehitystä näy ollenkaan tekstistä. Saman asian toistoa eri tavalla pintapuolisesti leikkien syvällistä taiteilijaa, ihan normi järjellä ajateltua jokapäiväistä arkielämää. Like Independent woman. Jee.Hanki oma persoona omasta henkisestä kehityksestä. Älä viitti olla tusina plagio entisen katinkullan hinnalla.
'Tämä on joltain toiselta ja tuli kommenttini jälkeen. e'
Perustat oman median kun olet pitänyt pitkän sairausloman tai jäänyt työkyvyttömyydelle. Hyvää viikonloppua sinulle rakas E nainen.Huomenta.
Mä en ole koskaan
laittanut kaivatulle
henk.koht. viestiä,
vaikka tiedän nimen
ja olemme tavanneet
kasvotusten IRL.
Mitä tulee tähän
sivustoon, minulle
riittää n-y-t.
Koska kôprofiili vain
jatkaa, en enää halua
kirjoittaa kummallakaan
alustalla.
Jättäydyn toistaiseksi
kokonaan pois
anonyymialustoilta.
Minulla on etäsuhde,
jonka otan vakavasti.
Tarkoittaa monia
asioita.
Toivotan hyvää
viikonloppua ja
lausun lämpimät
kiitokset seurastanne.
No ei ihan noinkaan. Kaikenlaisia ihmisiä on olemassa ja osan loukkaavat tai alistavat piirteet paljastuu vasta suhteessa. Ehkä olet ollut onnekas, ettet ole sellaisia ihmisiä tavannut ja ollut suhteessa sellaisten kanssa.Elämä on täynnä yllätyksiä ja vaaroja, rakastuminen yksi turvallisimpia ja tärkeimpiä kun säilyttää tolkkunsa. Yrittänyttä ei laiteta ja jostain täytyy aloittaa. Hyvää yötä.
Olen pahoillani mutta minua ärsyttää tälläinen teennäinen kopio tusina rakkaus-draama-vaalenapunaisetruusut-silmissä-ajattelu. Mitään omaa henkistä kehitystä näy ollenkaan tekstistä. Saman asian toistoa eri tavalla pintapuolisesti leikkien syvällistä taiteilijaa, ihan normi järjellä ajateltua jokapäiväistä arkielämää. Like Independent woman. Jee.Hanki oma persoona omasta henkisestä kehityksestä. Älä viitti olla tusina plagio entisen katinkullan hinnalla.
Jos kaunis nainen päästelee pyllystään rutisevia ja pahanhajuisia kaasuja...~
#259 sydämellinen
kiitos.Sanasi
merkitsevät.
E
~
Jos kaunis nainen päästelee pyllystään rutisevia ja pahanhajuisia kaasuja...Huomenta.
Mä en ole koskaan
laittanut kaivatulle
henk.koht. viestiä,
vaikka tiedän nimen
ja olemme tavanneet
kasvotusten IRL.
Mitä tulee tähän
sivustoon, minulle
riittää n-y-t.
Koska kôprofiili vain
jatkaa, en enää halua
kirjoittaa kummallakaan
alustalla.
Jättäydyn toistaiseksi
kokonaan pois
anonyymialustoilta.
Minulla on etäsuhde,
jonka otan vakavasti.
Tarkoittaa monia
asioita.
Toivotan hyvää
viikonloppua ja
lausun lämpimät
kiitokset seurastanne.
kuinkahan månênnên kerran kuullaan taas sama värssyMitä tulee tähän
sivustoon, minulle
riittää n-y-t.
Koska kôprofiili vain
jatkaa, en enää halua
kirjoittaa kummallakaan
alustalla.
Jättäydyn toistaiseksi
kokonaan pois
anonyymialustoilta.
Minulla on etäsuhde,
jonka otan vakavasti.
Tarkoittaa monia
asioita.
Toivotan hyvää
viikonloppua ja
lausun lämpimät
kiitokset seurastanne.
Yhtä monta kertaa kuin Savossa kuuluu RUTS RUTS RUUUUTS RUUTS RUTS RUTS!!!!!kuinkahan månênnên kerran kuullaan taas sama värssy
?
![]()
MiksiYhtä monta kertaa kuin Savossa kuuluu RUTS RUTS RUUUUTS RUUTS RUTS RUTS!!!!!
Miksi
Minua
Taas
Kiusataan
Ja
Sorsitaan
En
Voi
Mitään
Sille
Että
Pieren
24/7.
Hän vaikuttaa katkeralta ja mustasukkaiselta koska toit esille suhteesi yksityiselämän puolelta.Ei OgElta.
Ohittakaa nämä.
E
Molemmat viestit voi olla totta samaan aikaan, koska elämä ei ole yksinkertaista. Ja ihmisillä on erilaisia kehitystasoja. Jotkut on niin alussa etteivät kestä edes pakkeja tuntemattomalta ja jotkut toiset on ehkä suhteessa turvallisia mutta sekoavat erotessa. Kaikenlaista mahtuu maailmaan valitettavasti. Ainoa mihin voi oikeastaan vaikuttaa on oma mieli. Jos "antautuu" kaikille kokemuksille, niin voi olla pelkäämättä ja voi antaa huonojen asioiden vahvistaa. Sitten huomaakin, että jos vaikka yritettiin tappaa, niin syntyikin siinä hetkessä uudelleen. Joutui tuntemaan miten suuresti oma halu elää räjähti tai tuli yliluonnollisilla tavoilla pelastuneeksi, niin saikin rauhan jossa tietää, että ihmistä ei tarvitse pelätä koska henkimaailma päättää. Sellaisen jälkeen uhkailutkin tuntuu vaan hyttysen ininältä, jonka vaan liiskaa jos ei jaksa kuunnella. Voi elää rauhassa. Joten ei elämässä kannata pelätä hyvää eikä huonoa. SivustaNo ei ihan noinkaan. Kaikenlaisia ihmisiä on olemassa ja osan loukkaavat tai alistavat piirteet paljastuu vasta suhteessa. Ehkä olet ollut onnekas, ettet ole sellaisia ihmisiä tavannut ja ollut suhteessa sellaisten kanssa.
'Hän vaikuttaa katkeralta ja mustasukkaiselta koska toit esille suhteesi yksityiselämän puolelta.
Paistaa läpi selvästi.'
Muilla ei välii? Sä Ågeli sanoit tosi rumasti sille joka lähetti suukkoja kaikille naisille ja sulle xtranEn minä häntä millään tavalla
pelkää, vaikka koen tämän
verbaaliahdistelun (erittäin)
luotaantyötävänä. Kiitos
kommentistasi ja rentouttavaa
vkl. ×