Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen pahoillani mutta minua ärsyttää tälläinen teennäinen kopio tusina rakkaus-draama-vaalenapunaisetruusut-silmissä-ajattelu. Mitään omaa henkistä kehitystä näy ollenkaan tekstistä. Saman asian toistoa eri tavalla pintapuolisesti leikkien syvällistä taiteilijaa, ihan normi järjellä ajateltua jokapäiväistä arkielämää. Like Independent woman. Jee.Hanki oma persoona omasta henkisestä kehityksestä. Älä viitti olla tusina plagio entisen katinkullan hinnalla.
Kenelle tämä oli osoitettu? Sivusta

Huomenta.
Mä en ole koskaan
laittanut kaivatulle
henk.koht. viestiä,
vaikka tiedän nimen
ja olemme tavanneet
kasvotusten IRL.

Mitä tulee tähän
sivustoon, minulle
riittää n-y-t.

Koska kôprofiili vain
jatkaa, en enää halua
kirjoittaa kummallakaan
alustalla.

Jättäydyn toistaiseksi
kokonaan pois
anonyymialustoilta.

Minulla on etäsuhde,
jonka otan vakavasti.
Tarkoittaa monia
asioita.

Toivotan hyvää
viikonloppua ja
lausun lämpimät
kiitokset seurastanne.

Perustat oman median kun olet pitänyt pitkän sairausloman tai jäänyt työkyvyttömyydelle. Hyvää viikonloppua sinulle rakas E nainen.

Elämä on täynnä yllätyksiä ja vaaroja, rakastuminen yksi turvallisimpia ja tärkeimpiä kun säilyttää tolkkunsa. Yrittänyttä ei laiteta ja jostain täytyy aloittaa. Hyvää yötä.
No ei ihan noinkaan. Kaikenlaisia ihmisiä on olemassa ja osan loukkaavat tai alistavat piirteet paljastuu vasta suhteessa. Ehkä olet ollut onnekas, ettet ole sellaisia ihmisiä tavannut ja ollut suhteessa sellaisten kanssa.

Olen pahoillani mutta minua ärsyttää tälläinen teennäinen kopio tusina rakkaus-draama-vaalenapunaisetruusut-silmissä-ajattelu. Mitään omaa henkistä kehitystä näy ollenkaan tekstistä. Saman asian toistoa eri tavalla pintapuolisesti leikkien syvällistä taiteilijaa, ihan normi järjellä ajateltua jokapäiväistä arkielämää. Like Independent woman. Jee.Hanki oma persoona omasta henkisestä kehityksestä. Älä viitti olla tusina plagio entisen katinkullan hinnalla.
😂😂😂 Huono yrityksesi näkyy läpi.

Yhteistyössä