Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On kyl parempi tälleen negapäivänä tulla ihan toimistolle töihin nii ei mee koko aamu itkeskelyyn.. ehkä viime kierron nega tuntu vielä jotenki pahemmalle kun tää, voiko olla et jo turtuu näihin..

Ja toki myönnettäköön että oon tietysti googlannut ja kattonu FF kaavioita missä on dpo 11 nega ja myöhemmin kuitenkin posi, pakko itteään näköjään kiusata vaikka tietää ettei se tästä oo muuttumassa 😑 ja tietysti kysyin myös tekoälyltä et jos tiistaina iltapäivällä ois kiinnittynyt niin näkyiskö jo testeissä (tiistaina oli ihmeellinen pistelevä kipu alavatsalla ja hetken tärinäarkuutta niinkuin mulla on oviksissa).. eipä sitä näköjään itelleen mitään voi 😖

Illalla onneks kivaa ohjelmaa tiedossa ja otettiin vielä eilen tän illan jatkoks extempore hotelliyö miehen kanssa kun lapsi on mummilassa joka tapauksessa 😍

• Tykkää
  • Surullinen
Reactions: EKarolina ja Adelae
Täysin puhdas nega oli aamun testi 😔 eli ens viikon lomamatka menee sit menkkojen kanssa 😑
Täällä tismalleen sama tilanne. Ens viikolla ollaan lomareissussa ja ihanasti menkkojen kanssa. 🥲

Sain onneksi itsellenikin sopivan ajan 14.9. kontrolliultraan jossa tutkitaan onko polyyppia vai ei. Olen satavarma että on, enkä ihmettelisi jos niitä olisi useampi. Harmittaa jo valmiiksi odotella sitten vielä poistoaikakin, kuinkahan kauas sekin menee.. 😩

On kyl parempi tälleen negapäivänä tulla ihan toimistolle töihin nii ei mee koko aamu itkeskelyyn.. ehkä viime kierron nega tuntu vielä jotenki pahemmalle kun tää, voiko olla et jo turtuu näihin..

Ja toki myönnettäköön että oon tietysti googlannut ja kattonu FF kaavioita missä on dpo 11 nega ja myöhemmin kuitenkin posi, pakko itteään näköjään kiusata vaikka tietää ettei se tästä oo muuttumassa 😑 ja tietysti kysyin myös tekoälyltä et jos tiistaina iltapäivällä ois kiinnittynyt niin näkyiskö jo testeissä (tiistaina oli ihmeellinen pistelevä kipu alavatsalla ja hetken tärinäarkuutta niinkuin mulla on oviksissa).. eipä sitä näköjään itelleen mitään voi 😖

Illalla onneks kivaa ohjelmaa tiedossa ja otettiin vielä eilen tän illan jatkoks extempore hotelliyö miehen kanssa kun lapsi on mummilassa joka tapauksessa 😍
Kiva jos kivaa ohjelmaa tiedossa! ❤️🙏🏻
Onks mitään oireita enää?
Mä tosiaan tein esikoisesta testin vasta dpo12 ja oli haalea hailura. 🥹❣️

Kiva jos kivaa ohjelmaa tiedossa! ❤️🙏🏻
Onks mitään oireita enää?
Mä tosiaan tein esikoisesta testin vasta dpo12 ja oli haalea hailura. 🥹❣️
Ei oikeestaan mut nyt sit ei oo tissit kipeet mitä on ollu viime kierroissa tässä kohti jo, ja ei oo nyt sitä menkkajuilintaakaan muuta ku eilen hetken et sitäkin sit mietin et oisko ollu hyvä merkki mut sata kertaa todennäköisempää on se nega ku et sieltä vielä myöhäinen plussa saapuis..

eilen illalla tuntu vähän pistelyä ja painetta alavatsalla mikä herätti toivoa kans mut tais olla normi turvotusta ja ilmaa 🙈 ja eilen illalla treenatessa sai pistää normaalia enemmän painoja melkein kaikessa nii siitäkin tietysti innostuin et onko jotain poikkeavaa normi loppukierron tilanteesta, et vaikka kuinka koittaa olla realisti nii kyl mieli niitä asioita kaikkialta poimii 🫣

Jos lämmöt ois korkeet nii sit voisin vielä toivoa jotain, koska ei oo kauaa kun mun paras kaveri sai dpo 11 aamulla negan ja samana iltana vielä haamun ja vauva siitä tuli syliin asti et tapahtuuhan näitä oikeestikin. Aina säännöllisesti mä mietin et onks toi lämpöjen mittaaminen järkevää et aiheuttaako vaan ylimääräistä stressiä mut silti haluun tehä sitä 😅

Yhteistyössä