V
vierailija
Vieras
Minun mielestä Jesse siis ois ihan korvattavissa jollakulla muulla.No sit ollaan osittain samaa mieltä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minun mielestä Jesse siis ois ihan korvattavissa jollakulla muulla.No sit ollaan osittain samaa mieltä.
Jos siis siitä pidemmästä kirjoituksesta puhuit.
Varmasti, mutta siihen ei näytä olevan tarvetta. Se olisikin outoa, että K:n kiertuemanageriksi olisi kelvollinen vain yksi ihminen maailmassa.Minun mielestä Jesse siis ois ihan korvattavissa jollakulla muulla.
Mitä sä selität. Sulla on tossa kaikki ihan puuta heinää. Esim . Kalle on A&R eikä hoida keikkoihin tai kiertueisiin liittyviä asioita.Ei kai Jesse varsinaisesti tullut Even tilalle. Eve aloitti manageriharjoittelijana ja taisi olla ihan Warnerin järkkäämä. Managerina ollessan hän kyllä hoiti kiertuemanagerin roolinkin mutta ei kuitenkaan ulkomailla. Minusta oli selvää, että Even sopimus loppui eikä sitä uudistettu, koska managerin tehtäviä jaettiin eri tahojen kesken. Eve olikin enemmän sellainen jokapaikan höylä eikä tyypillinen manageri, joka yleensä hoitaa ne suuret sopimukset toimistossa lakitiimin avulla ja miettii artistin uran suuret linjat. En saanut koskaan sellaista kuvaa, että Eve olisi järkännyt kiertueet keikkamyyjien kanssa tai olisi miettinyt markkinointia. Selvästi sen hoiti levy-yhtiöstä joku ja nykyään kai Kalle.
Miksi pitäisikään vaihtaa, jos hän osaa työnsä ja sen lisäksi vielä on hyvä ystävä. Varsinkin noi kv-kiertueet ovat todella raskaita ja siksi nimenomaan on tärkeää, että ihmiset viihtyy keskenään.Varmasti, mutta siihen ei näytä olevan tarvetta. Se olisikin outoa, että K:n kiertuemanageriksi olisi kelvollinen vain yksi ihminen maailmassa.
Sinä sanoit et täällä ei kannata tunnistella ja nyt ootkin toista mieltä. -eriEi ole minun kirjoitukseni, pöljäke pölö. Varmaan ihan sen tunnistatkin, kun oikein mietit.
Sulla taitaa olla treffit sovittuna sinneEn ole menossa Turkuun, miks hitossa menisin sinne, vapaaehtoisesti.
Ööh, no miks yritti tunnistella kekäksi, ei minulla aikaa mihkään typeriin lomamatkoihin Suomen sisällä just tällä hetkellä. Enkä pelkää ihmisiä noin, mutta kylpylät ei erityisemmin ole se oma juttu.Sinä sanoit et täällä ei kannata tunnistella ja nyt ootkin toista mieltä. -eri
Mitkä kirjoitusvirheet, taidat luulla muidenkin juttuja minuksi, noista pidemmistä Jesse ym. öyhötyksistä ei ole yksikään.Ymmärrätkö sinä paljon kirjoitusvirheitä tekevä ja toisia pöntelö pölöiksi kutsuva, että loukkaat muita näillä kirjoituksillasi.
Onko Turussa nakurantaa?Sulla taitaa olla treffit sovittuna sinne
Sulla on kuitenkin aikaa olla täällä 24/7.Ööh, no miks yritti tunnistella kekäksi, ei minulla aikaa mihkään typeriin lomamatkoihin Suomen sisällä just tällä hetkellä. Enkä pelkää ihmisiä noin, mutta kylpylät ei erityisemmin ole se oma juttu.
Ainoat kerran on koulun luokkaretki, laivalle lähdöt ja joksujen keikka niin että.Sulla taitaa olla treffit sovittuna sinne
Ai niin kun lähdit Henkan kokiksi Espanjaan. Minkälaista laihdutusruokaa kokkaat hänelle? Kerro Listikselle terkkuja, jos törmäät häneen.Ööh, no miks yritti tunnistella kekäksi, ei minulla aikaa mihkään typeriin lomamatkoihin Suomen sisällä just tällä hetkellä. Enkä pelkää ihmisiä noin, mutta kylpylät ei erityisemmin ole se oma juttu.
*kerratAinoat kerran on koulun luokkaretki, laivalle lähdöt ja joksujen keikka niin että.
Mulla on mörkö housuissa.Onko sulla kaikki muumit laaksossa?
Lauantaina on, kun tossarit kokoontuu Ruissalon rannalle.Onko Turussa nakurantaa?
Ihan turhaa höpötystä tälläiset, vanhan auton katsastusta, uuden auton vienti ruostesuojaukseen, mökkiremonttijuttuja, hammaslääkäri ja muuta sellaista on listalla. Ton kunnallisen ajan jälkeen voinkin sit siirtyä sinne yksityisen puolen oikomishoitoon toivon mukaan.Ai niin kun lähdit Henkan kokiksi Espanjaan. Minkälaista laihdutusruokaa kokkaat hänelle? Kerro Listikselle terkkuja, jos törmäät häneen.