V
vierailija
Vieras
Aiotko nussia tänään pilkkua, puolipistettä vai kirjainta?Gaytten![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aiotko nussia tänään pilkkua, puolipistettä vai kirjainta?Gaytten![]()
Heille se on aitoa samalla lailla kuin BoJere joillekin. Hyvin moni BoJere shippaaja on muuten siirtynyt shippaamaan HR:n poitsuja. Mä en saa kiksejä kummastakaan parista. Draculakisu&Pottapää on se mun juttu.
Omenoiden/omenienÄlä nyt. Ihan hyvä. Omenoiden/omenoitten.![]()
Nussin kaikkea, kiitos kysmästä. Naurattaa vaan noi mummon ainaiset ”gayt”.Aiotko nussia tänään pilkkua, puolipistettä vai kirjainta?
Näin on. Gaytten on ihan oikein!Älä nyt. Ihan hyvä. Omenoiden/omenoitten.![]()
No se on makuasia HOMOILLAKIN! Kummasta tykkää.Nussin kaikkea, kiitos kysmästä. Naurattaa vaan noi mummon ainaiset ”gayt”.
Kurkitko sä päiväkodin aitauksen yli pihalle ja huudat mukuloille, että hiljaa mummot.Nussin kaikkea, kiitos kysmästä. Naurattaa vaan noi mummon ainaiset ”gayt”.
Kurkitko sä päiväkodin aitauksen yli pihalle ja huudat mukuloille, että hiljaa mummot.
Ei se ole omenay eli ei taivu samalla tavalla.Älä nyt. Ihan hyvä. Omenoiden/omenoitten.![]()
Tietenkin on, katso niiden profiilikuviaIhan kuin olisi lukenut tätä palstaa mutta vain tuollaisilla vanhahtavilla nimillä. Ei nuo kai voi olla oikeita nimiä?
Mikä siinä on kun homomiehet ja -foorumit niin kiinnostaa mummoja?Nussin kaikkea, kiitos kysmästä. Naurattaa vaan noi mummon ainaiset ”gayt”.
Oletko sä joku eläkkeellä oleva ex-ope mummo, joka on jäänyt jumiin 70 luvun opetussuunnitelmaan.Ei se ole omenay eli ei taivu samalla tavalla.
Miksi naisten palstat ja naisten jutut kiinnostaa useita homomiehiä?Mikä siinä on kun homomiehet ja -foorumit niin kiinnostaa mummoja?
Joo eiMiksi naisten palstat ja naisten jutut kiinnostaa useita homomiehiä?
En ole.Oletko sä joku eläkkeellä oleva ex-ope mummo, joka on jäänyt jumiin 70 luvun opetussuunnitelmaan.
Ei mun ikäluokka (oon Kärtsää vuoden vanhempi) puutu toisten kirjoitusvirheisiin, ei oo tarve näpäyttää tai ojentaa toisia sellasella.
Ei se diftongi siinä ratkaise.Ei se ole omenay eli ei taivu samalla tavalla.
Ei ole sanassa muutenkaan mitään yhteistä omenan kanssa.Ei se diftongi siinä ratkaise.