V
vierailija
Vieras
Niin minä jankkaan, keksi sinä itsellesi oma juttu, pöllyrä.Eikö tämä ollut se ketju mihin tullaan jankkaamaan? Niin mulle kerrottiin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin minä jankkaan, keksi sinä itsellesi oma juttu, pöllyrä.Eikö tämä ollut se ketju mihin tullaan jankkaamaan? Niin mulle kerrottiin?
Ihanaa kun jossain saa jankata. Kun ei missään enää saa.Eikö tämä ollut se ketju mihin tullaan jankkaamaan? Niin mulle kerrottiin?
On! Riitta Leskinen on myös täältä.Ei perskule. Onko siellä tämän palstan Pentti paasaamassa?![]()
Onko niillä ollu Vainin kuteetJohtuisko nyt siitä, että yrittivät himmailla, jottei tulisi liikaa sanomista. Siinä mielessä onnistuivat, että nyt mummot arvostelivat vain vaatetusta.
Jankkaukseen tarvitaan kaksi.Niin minä jankkaan, keksi sinä itsellesi oma juttu, pöllyrä.
Miten niin? Hyvin osaan vastata itselleni.Jankkaukseen tarvitaan kaksi.
Suomimummot painelleet taas älypuhelinta niin, että huollossakin ihmeteltiin asiaa seuraavana päivänä.Joker Out voitti kyllä Kings of Rizz kategorian mutta ei siellä ees ollut mitään karismaattisin kategoriaa.
![]()
Eurovision Song Contest 2023 Awards: The Results!
Eurovision Song Contest 2023 Awards: The Results!www.eurovision.com
Suomimummot painelleet taas älypuhelinta niin, että huollossakin ihmeteltiin asiaa seuraavana päivänä.Joker Out voitti kyllä Kings of Rizz kategorian mutta ei siellä ees ollut mitään karismaattisin kategoriaa.
![]()
Eurovision Song Contest 2023 Awards: The Results!
Eurovision Song Contest 2023 Awards: The Results!www.eurovision.com
Mikäs suomimummo siellä nyt runkuttaa ”lähetä vastaus” nappulaaSuomimummot painelleet taas älypuhelinta niin, että huollossakin ihmeteltiin asiaa seuraavana päivänä.
Jankkaan mitä jankkaan, pölö.Jankkaukseen tarvitaan kaksi.
Tollasten toopemummojen mielipiteillä ei ole väliä.Mm tossa Iltalehden kommenttikentässä että lasten ei olis pitäny olla siinä