V
vierailija
Vieras
Itse olen myös huomannut, että valittajat on näitä eturivin faneja. Tämän suomalaisen mamman valituksen koin lähinnä huvittavanaKyllä on muitakin valittajia. Olet tainnut lukea vain ig kommentit.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse olen myös huomannut, että valittajat on näitä eturivin faneja. Tämän suomalaisen mamman valituksen koin lähinnä huvittavanaKyllä on muitakin valittajia. Olet tainnut lukea vain ig kommentit.![]()
Ei ole, ainakaan X:ssä nämä.Itse olen myös huomannut, että valittajat on näitä eturivin faneja. Tämän suomalaisen mamman valituksen koin lähinnä huvittavana![]()
Vähän eri asia, että mitä sun kaltainen mummo tekee hiuksilleen. Nyt oli kyse nuorisomuodista eri aikakausina.Mitä ihmettä täällä väitetään permanenteista. Niitähän tehdään ihan yleisesti vieläkin. Eri tavalla ehkä kuin ennen, mutta permanentteja ne kuitenkin on.
Ei edes sun mies, olet yhtä tyhjän kanssa.Typeriä nämä kuvaaja jutut. Kukaan ei katso ketään erityisellä tavalla.
Niin ja kaikki ei seuraa sitä niin orjallisesti, kuten itekin eilen kirjoitin. On ollut se permanentti ja suorat hiukset, mitä tossa on ihmeellistä. Ja mistä tiät kyseisen kirjoittajan iän ees.Vähän eri asia, että mitä sun kaltainen mummo tekee hiuksilleen. Nyt oli kyse nuorisomuodista eri aikakausina.
Näin.Typeriä nämä kuvaaja jutut. Kukaan ei katso ketään erityisellä tavalla.
Ei kekällä mitään miestä edes ole ollut.Ei edes sun mies, olet yhtä tyhjän kanssa.
Ei ollut minun kommentti, ja tota asiaahan et tiedä.Ei kekällä mitään miestä edes ole ollut.
Ei ollut minun kommentti, pölö.Ei ollut minun kommentti, ja tota asiaahan et tiedä.