V
vierailija
Vieras
Minä ainakin haluaisin tietää, kun en discordissa oleRauhoitu. BoJere-shippi voi paremmin kuin koskaan. Shippiä ei tuoda tälle palstalle sinun nähtäväksesi. On nykyään muualla. Harmittaako, kun et tiedä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä ainakin haluaisin tietää, kun en discordissa oleRauhoitu. BoJere-shippi voi paremmin kuin koskaan. Shippiä ei tuoda tälle palstalle sinun nähtäväksesi. On nykyään muualla. Harmittaako, kun et tiedä?
Luuletko, että ne kaikki rahat menee Kärtsälle. Tuota kiertueporukkaa on aika paljon ja kaikki muukin maksaa. Promoottorit, Warner yms. vetää kaikesta oman osuutensa.Kyllä Käärijä Thaimaa rahat ha kultaketjut noilla VIP-lipuilla tienaa. Jos kaikki VIP-liput myydään niin se on 70 tuhatta ainakin.
30 luki Jodelissa. Joku oli tuon verran saanut lippuja koriin.Paljonko niitä siis on myynnissä per keikka?
Vähän aikaa sitten Zara Larsson kertoi, ettei hän itse tienaa mitään kiertueeltaa. Hän sentään on huomattavasti isompi artisti ja taitavat olla ihan areenakeikkoja.Luuletko, että ne kaikki rahat menee Kärtsälle. Tuota kiertueporukkaa on aika paljon ja kaikki muukin maksaa. Promoottorit, Warner yms. vetää kaikesta oman osuutensa.
Sä et ole koskaan pysynyt kärryillä.Ihan on kärryillä kyllä, mikäs viisastelija itse olet.
Ei kiinnosta teidän salaseurat, missä Irma ja Kyllikki riitelee säännöistä. -eriRauhoitu. BoJere-shippi voi paremmin kuin koskaan. Shippiä ei tuoda tälle palstalle sinun nähtäväksesi. On nykyään muualla. Harmittaako, kun et tiedä?
Yleensä en ite puutu mihinkään ja kirjotan itekin vähän miten sattuu, mut oon pari kertaa korjannu jotain väärin kirjotettuja erisnimiä. Parku syntyi kyllä siitäkin. Aloin ihan miettiä, että mitä saan
Mitä tulee nimiin, etenkin ihmisten, lajien, ym, ne on musta vaan olennaista kirjottaa oikein, ja muakin saa mieluusti niistä korjata. Eli saan sitä että toimin niinku mun mielestä on hyvä tapa. Omaakaan nimeäni ei mielelläni näe väärin kirjoitettuna.
Sit toisenlainen juttu: yhen kerran nostin tikunnokkaan väärin kirjoitetun yhdyssanan siksi, että lauseeseen tuli tahattomasti niin koominen sivumerkitys. Eli siinä tapauksessa sain hyvät naurut!
Toivottavasti tämä vastasi.
En ole varsinaisesti K fani vaan ihmettelen asiaa enemminkin eurooppalaisen silmin.Ei kai siinä mistään pärjäämisestä ole kyse vaan JO-faneja kiinnostaa yhteistyöt joissa bändi on mukana. Suakin varmaan K-fanina kiinnostaa biisi jos kuulet että K on menossa siihen feattaamaan.
Oon eri, mutta tällainenTäti Tätsykäinen -tyyli vastaa hyvin mielikuvaani palstojen bojere-shippareista.
Mutta hyvä, pitäkää jatkossakin se kusinen shippi poissa näkyvistä.
Ei ole tollaista vaivaa, eikä ne apteekissakaan ekana epäillyt mitään sientä hilseen syyksi, vaan allergista reaktiota siitä Lumenen shampoosta, mutta ite nyt halusin nyt kuitenkin ottaa kokeeksi/poissulkea tälläisen lääkkeellisen shampoon, joka tehoaa sieni-infektioon. Tän kokeilun jälkeen sit ostan sen päänahkaa kosteuttavan shampoon apteekista, mitä yhtenä täälläkin taidettiin suositella. Jos tarttee.Oliko samalla se hiivainen alapääkin![]()
Ei mummot enää pysty kiipeämään kärryilleSä et ole koskaan pysynyt kärryillä.
Kannattaa ostaa miehille suunnattu shampoo.Ei ole tollaista vaivaa, eikä ne apteekissakaan ekana epäillyt mitään sientä hilseen syyksi, vaan allergista reaktiota siitä Lumenen shampoosta, mutta ite nyt halusin nyt kuitenkin ottaa kokeeksi/poissulkea tälläisen lääkkeellisen shampoon, joka tehoaa sieni-infektioon. Tän kokeilun jälkeen sit ostan sen päänahkaa kosteuttavan shampoon apteekista, mitä yhtenä täälläkin taidettiin suositella. Jos tarttee.
Kai minä oman permanenttini ajankohdan tiedän, höhlä.Sä et ole koskaan pysynyt kärryillä.
No osta, ite oon nainen että.Kannattaa ostaa miehille suunnattu shampoo.
Mies jolla on sieni päässä.No osta, ite oon nainen että.
Ok, vai sellaista sinulla.Mies jolla on sieni päässä.
Molemmissa päissäMies jolla on sieni päässä.
Olisinpa ollut haistamassa.Hah hah, istun kauppakeskuksen sohvalla ja töräytin juuri valtavan fartin.
Syntymävuottasi et kuitenkaan muistaKai minä oman permanenttini ajankohdan tiedän, höhlä.