Voisimme tehdä pinon asioista, joilla voisi tehdä pientä jäynää naapureille??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
naapuri teki tän mulle :kieh:

Järjesti yösuunnistukset ja reitin niin että äijää hiihti verkkareissa otsalamput päässä pitkin meidän pihoja yön :o
Mun mies oli reissussa ja luulin tietty eka että nyt tulee laumallinen murtoveikkoja meille :D

Juu ei olla väleissä tuon naapurin kanssa edelleenkään :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Rivi/kerrostalojen parkkipaikoilla on hyvä piirrellä sydämiä naapureiden auton ikkunoihin talvella kun ikkunat ovat huurussa. Töihin lähtiessä tullut joskus piirreltyä. ;)
Pentagrammit saattaisivat myös säväyttää.

Me lähdettiin kesällä reissuun niin, että lannoitettiin hyvin pahan hajuisella kanan kakalla koko nurmikko ja istutukset ennen reissuun lähtöä... B)

No, okei, naapurit tekivät meille saman muutamaa viikkoa ennen tuota. :whistle:

Jouluna ainakin voisi tilata monta eri joulupukkia ja katsoa sitten ovisilmästä, miten naapuri menettelee, kun pukin kopistelevat sen oven takana ja jokainen haluaa saada maksun ja jakaa lahjat. :D

toinen naapuri kävi pruiskauttamassa meidän taloa ympäröiville pelloille pari säiliöllistä sianpeetä.. ei ole paljola viime päivinä tarvinnut tuuletella :/

..ollaankohan me jotenkin epäsuosiossa?? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Jouluna ainakin voisi tilata monta eri joulupukkia ja katsoa sitten ovisilmästä, miten naapuri menettelee, kun pukin kopistelevat sen oven takana ja jokainen haluaa saada maksun ja jakaa lahjat. :D
Naapurin kyttääjämummolle nakupukki :xmas:

Juu tee sama ku mulle on tehty jos naapurilla koira. Kaada vettä naapurin oven eteen ja soita poliisit että kusettaa koiran rappukäytävässä eikä muutenkaan hoida sitä.
Tai vedä väriliidulla viiva omaan autoosi ja huuda ikkunasta että ne on naarmuttanu autoasi.
Tai huuda parvekkeella olutta juoville naapureille että on epäesteettisen näköstä juoda kaljaa noin.
Nää kaikki tapahtunu mulle

tää liittyy uuteen vuoteen...
meiän isä oli käytännönpilojen kunkku...

asuttiin siekkilässä ja siinä talossa asu kyttääjien kuningatar...vanha mummo ja pappa istu vuorotellen kiikussa ikkunan edessä ja vahtasvat että mitä immeiset tekkee(kyseinen naishenkilö teki/tekee nykyään samaa uudessa asuinpaikassa kulkemalla ihmisten perässä vahtimassa)..

eniweis..uutena vuotena isä ja veli otti semmosia punasia raketteja..jytkähtivät kunnolla..juuri ku mummo oli ikkunan alla ni possauttivat sen ja lähtivät lipettiin...kyllä mummolla nyrkit heilu...

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
toinen naapuri kävi pruiskauttamassa meidän taloa ympäröiville pelloille pari säiliöllistä sianpeetä.. ei ole paljola viime päivinä tarvinnut tuuletella :/

..ollaankohan me jotenkin epäsuosiossa?? ;)

ette kai, mistä sä niin päättelet? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

:laugh: :laugh: jos olisi tarpeeksi rohkea niin tätä voisi kokeilla...

Yhteistyössä