Laihis/jumppavinkkejä jne kotio PINO:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FANG-ANN-75

Aktiivinen jäsen
17.06.2004
6 695
1
36
Paan pinon pystyyn ja toivon et kaikki laittaa jotain kuultua,luettua tai koettua hyvää laihis tai jumppavinkkiä niille joilla ei oo mahkua tehdä mitään maksullista vaan ihan kotona pitäis touhuta :D .
Lopetin imetyksen ja kilot alkaa humiseen takasin. Vinkit ois poikaa ja sais intoa.

Omat vinkit:

-vaunulenkit, kävelylenkit koiran kaa.
-vihreätä teetä(polttaa rasvaa ja poistaa nestettä) joka päivä ainakin pari mukia + vettä pari tuopillista.
-herkut sallittuja vaikkapa vain viikonloppuina.
-ananasta nesteenpoistoon, ja mansikoita.

LISÄÄ??? :wave:

- hikijumppaa musan tahdissa, yks varma keino saada painoa alemmas, muuta nyt en keksi tähän hätään (ite just tein tänään reilun puolen tunnin hikijumpan boney m:n tahtiin)

hobbarin tehostepperi on tehokas! saa alle 60e. mulla tipahtanut paino kevään aikana sillä 63kg lähdin ja nyt vaaka näyttää 57 :D välillä jopa 56 puolelle menee. se kiinteyttää hyvin kun tekee sivuttaisaskelta. etkä tavi ku n.10-15min joka ilta ku telkkaa katselet. et ite pyrin saamaa 500 askelpari (1000 askelta) siihen 10min. ja karkin/herkkujen syönti vain yhteen päivään viikossa. itsellä se on lauantai jolloin on välipäivä stepperöinnistäkin :D

pakaste vihanneskeitot on kevyitä ja sitä saa syödä koko paketin!
porkkanat on vähäkalorisia, mutta ne lisää näläntunnetta :/
syö perunan/riisin sijasta wokkikasviksia, kevyttä ja hyvää

minä aloitin 45kg painon pudotus urakan ihan kävelylenkeistä ja kotona opettelin pilatesta dvd-levyltä kun en kehdannut mennä tunneille. Kaikki ne kilot tippuivat ihan perus liikunnalla. Jokatoinen ilta jumppasin tunnin kotona ja sitten kävelyt päälle tärkeintä on se mitä suuhun panee ei niinkään liikunnan määrä vaikka auttaakin tuloksiin pääsemisessä ja kiinteytyksessä.
2,5v ja 45kg kevyempi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Älä syö klo: 19:00 jälkeen mitään. Toimii ainakin minulla...

Tällä ei muuten ole laihdutuksen kannalta mitään hyötyä mikäli syöt muuten päivän "normaalisti".

Mulla on noita aerobic DVD:itä muutama,niillä jumppailen.Maksaa 3.99kpl=)

mä käyn 3 kertaa viikossa salilla ja ainakin 3 kertaa viikossa sen päälle poljen crossarilla,tuloksia voin kertoa muutamien viikkojen päästä :D ja yritän pitää sen yhen herkkupäivän viikossa,vaihoin makaronit täysjyväisiin ja ruismakaroniin,maggarat kalkkunaleikkeeseen ja salaattia ja kasviksia paljon.jos iskee makeanhimo ni korvaan sen hedelmällä.katotaa ny jos näillä sais läskejä pois,urakka on iso mutta eiköhän se tästä

Syö vain silloin kun lapsesi syö. Aamupala, päiväruoka, välipala, iltaruoka ja iltapala.
Jos lapsesi syö puuroa, sinäkin syöt puuroa, et mitään muuta. Syöt joka kerta ainoastaan sitä mitä lapselle tarjoat. Karkkipäivänä kun lapsi saa karkkia, silloin saat sinäkin.

Kun lapsi on mennyt nukkumaan, älä pidä ruokahetkiä vaan malta aamuun jolloin syötte lapsen kanssa aamupalaa.

Yhteistyössä