Lapsi vai puoliso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kumpi

Vieras
Kumpi on sinulle tärkeämpi, lapsi vai puoliso?
Äläkä vastaa että molemmat yhtä tärkeitä, on tietysti aika luonnollista! =)
Haluan tietää, että jos toinen pitäisi valita, niin kummasta luopuisit?

Siis totta kai lapsi tai lapset. Mähän olen heidät tänne maailmaan tehnyt ja halunnut ja kannan vastuuta heistä, toista äitiä heillä ei ole.

Siltikin mies on hurjan tärkeä ja rakas, enkä hänestä luopuisi mistään hinnasta.

En ikinä suostuisi tuollaista valintaa tekemään. Mutta ne jotka pitävät kovin itsestäänselvyytenä että luopuisivat puolisostaan, eivät todennäköisesti elä kovin hyvässä parisuhteessa. Minulle aviomies on äärettömän tärkeä tuki ja turva - myöskin lapsellemme. Joten eivät nämä asiat niin mustavalkoisia ole!

Vastaukset yllätti! Porukka on niin yksimielistä... On kiva että välitätte lapsistanne mutta minusta vähän surulliseltakin tuntuu; kun lapset tulee, niin puoliso jää auttamatta kakkoseksi.. :´(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis tarviiko tollasta ihan opikeasti kysyä, valitsisiko joku puolison oman lapsen sijaan? Ihan oikeasti????

Peesi! En todellakaan luopuis kummastakaan, eikä tuollaista päätöstä mun tarvitse koskaan tehdä. Mene ap lastentarhaan tekemään tälläisiä kyselyitä, ei kukaan voi oikeasti edes ajatella tuollaista.

Yhteistyössä