hiukan houkuttas tilata, mut maku pelottaa :D jos tilaankin jotain ihan kamalaa.
Proteiinivanukkaista saa niitä näytepusseja edullisesti, niin niitä varmaan tilaan ainakin. Makuja saa suosiella...
niin, tarviiko mun odottaa ensimmäistä vuotopäivää, vai voinko aloittaa samantien(tiedän, ettei ehkäisyteho ala näin heti, eli tarvitsee käyttää kondomia n.yhden kierron ajan).
Onko jollain kokemuksia tai tietoa asiasta?
Eilen illalla piti ostajan tulla noutamaan multa yksi tavara, mut eipä tullut, eikä ilmoitellut(lähettäny viestiä tai soittanut). Nyt ei vastaa hänelle lähetettyihin viesteihin. Miten pian ilmoitatte tollasista tyypeistä ylläpidolle?
ja menettekö pulkkamäkeen lasten kanssa?
Mun tarvis tehä pullataikina, ja sit mennään koko perhe laskemaan mäkeä :)
Ja aiheeseen täysin liittymätön juttu: ostin elämäni ensimmäisen kynsilakan, ja ajattelin tänään lakata tuon vanhemman tytsyn kynnet :D
SportsDirect.com - Trainers, Football Boots, Football Shirts, Running Shoes
tuolta tilasin lonsdalen uudet nyrkkeilykengät, hammassuojaa, hanskaa ja "tyynyjä", mutta Everlast-merkkiä ei toimiteta Suomeen :confused:
Mikä mahtaa olla syy?
että lopetan uutisten seuraamisen, ainakin joksikin aikaa. Mua on vaan alkanut ihan suunnattomasti ahdistaa jotkut uutiset, kuten esim. tänään se 8-v tyttö, kun oli saanut lapsen :|
Facebookissa oli koiran kuva, kun tyttöni 3,5-v näki sen, hän sanoi: "Tuo koira on kuollut, se kuoli kylpyhuoneen lattialle" :O kun luin kuvatekstin, niin tosiaan-koira kuoli tänäaamuna(eikä tytölle oltu sanottu että koira oli kuollut)...
Mistä se tiesi?
kun lähdette ihmisten ilmoille sukkahousuissa, niin muistakaa pukea päälle myös jotain muutakin kun ne ohuet sukkahousut(joiden läpi paistaa sydänkuvioiset alkkarit).