Hakutulokset

1. jassåå

Onk kukkaan tilannu Manniselta protskuja?

hiukan houkuttas tilata, mut maku pelottaa :D jos tilaankin jotain ihan kamalaa. Proteiinivanukkaista saa niitä näytepusseja edullisesti, niin niitä varmaan tilaan ainakin. Makuja saa suosiella...
  2. jassåå

Diane nova!

Onko täällä ketään, ketä olis noita syöny? Olis muutama kysymys!
  3. jassåå

Ostin pari laukkua

:heart:
  4. jassåå

Millainen laukku tämän mekon kanssa?

ja nämä kengät: musta lukku, mut millanen? Sellanen johon mahtuis muutakin kun puhelin ja avaimet+ pankkikortti. Mää en löydä mitään kivaa!
  5. jassåå

e-pillerien aloitus!

niin, tarviiko mun odottaa ensimmäistä vuotopäivää, vai voinko aloittaa samantien(tiedän, ettei ehkäisyteho ala näin heti, eli tarvitsee käyttää kondomia n.yhden kierron ajan). Onko jollain kokemuksia tai tietoa asiasta?
  6. jassåå

Voihan FB-kirppis!

Eilen illalla piti ostajan tulla noutamaan multa yksi tavara, mut eipä tullut, eikä ilmoitellut(lähettäny viestiä tai soittanut). Nyt ei vastaa hänelle lähetettyihin viesteihin. Miten pian ilmoitatte tollasista tyypeistä ylläpidolle?
  7. jassåå

Myydäänkö Ikeassa syöttötuolin vöitä erikseen?

Kun en ainakaan nettisivuilta löytänyt...
  8. jassåå

Miten pitkiä päivähoitopäiviä teidän pienillä lapsilla on/ on ollut?

lapsen ikä? päivähoitopäivän pituus? ja montako päivää viikossa?
  9. jassåå

Missä maassa kohteliaimmat ihmiset?

?
  10. jassåå

Hyvää viikonloppua

Mulla alko viikonloppu nyt!
  11. jassåå

fast vanukas?

Onko joku maistanut?
  12. jassåå

Jos hammas heiluu, niin lähteekö se irti?

Vai voiko se lopettaa heilumisen ja jäädä suuhun? Ilmeisesti tarvis pitää hammassuojia kokoajan- hemmetti sentään!
  13. jassåå

Mitä teillä syödään tänään?

Meillä syödään lasagnea ja tomaatti-basilika-mozzarellasalaattia jälkkäriksi tietysti laskiaispullia :p
  14. jassåå

leivotteko tänään pullaa?

ja menettekö pulkkamäkeen lasten kanssa? Mun tarvis tehä pullataikina, ja sit mennään koko perhe laskemaan mäkeä :) Ja aiheeseen täysin liittymätön juttu: ostin elämäni ensimmäisen kynsilakan, ja ajattelin tänään lakata tuon vanhemman tytsyn kynnet :D
  15. jassåå

Miksei tuolta toimiteta Suomeen yhtä merkkiä?

SportsDirect.com - Trainers, Football Boots, Football Shirts, Running Shoes tuolta tilasin lonsdalen uudet nyrkkeilykengät, hammassuojaa, hanskaa ja "tyynyjä", mutta Everlast-merkkiä ei toimiteta Suomeen :confused: Mikä mahtaa olla syy?
  16. jassåå

Kaikilta yli 75-vuotiailta saisi ottaa ajokortin pois...

en tiedä yhtään yli 75-vuotiasta joka olisi "ajokuntoinen". :popcorn:
  17. jassåå

Olen päättänyt...

että lopetan uutisten seuraamisen, ainakin joksikin aikaa. Mua on vaan alkanut ihan suunnattomasti ahdistaa jotkut uutiset, kuten esim. tänään se 8-v tyttö, kun oli saanut lapsen :|
  18. jassåå

Pelottavaa...

Facebookissa oli koiran kuva, kun tyttöni 3,5-v näki sen, hän sanoi: "Tuo koira on kuollut, se kuoli kylpyhuoneen lattialle" :O kun luin kuvatekstin, niin tosiaan-koira kuoli tänäaamuna(eikä tytölle oltu sanottu että koira oli kuollut)... Mistä se tiesi?
  19. jassåå

Muistutus kaikille

kun lähdette ihmisten ilmoille sukkahousuissa, niin muistakaa pukea päälle myös jotain muutakin kun ne ohuet sukkahousut(joiden läpi paistaa sydänkuvioiset alkkarit).
  20. jassåå

Kaksi sanaa yhdessä päivässä...

"Isi" ja "äiti", meidän vauvan ekat sanat :heart:

Yhteistyössä