”Osaatteko kertoa, miksi en tule toimeen tämän palstan mustien kanssa?” Näin voisi eräs naisoletettu, iäkäs ja heitä haukkuva ikiharmailija kysyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistan kun 80-luvun alussa Tuhnis sanoi minulle, että "vedä takki päälle olen lähdössä baariin". Ilostuin ja kysyin häneltä "olemmeko menossa ulos syömään"? Johon hän vastasi "emme vaan sammuta lämmityksen siksi ajaksi". 😡Kaikki miehet ovat sikoja.

• Tykkää
Reactions: kruuttis
Muistan kun 80-luvun alussa Tuhnis sanoi minulle, että "vedä takki päälle olen lähdössä baariin". Ilostuin ja kysyin häneltä "olemmeko menossa ulos syömään"? Johon hän vastasi "emme vaan sammuta lämmityksen siksi ajaksi". 😡Kaikki miehet ovat sikoja.
Nyt te kaikki todistatte mikä huijari ja valehtelija Alepa/Lépa/rummo/naisolettu oikein onkaan!
Se tampio kopioi tuon eräästä ikivanhasta vitsiketjusta joka pulpahti esiin uusimman päivityksen jälkeen tänne ja nyt esittää sen MUKA IHAN omana kokemuksenaan.

Vetäkää nyt vihdoin omat rehelliset johtopäätöksenne ko. naisoletetusta!

Nyt te kaikki todistatte mikä huijari ja valehtelija Alepa/Lépa/rummo/naisolettu oikein onkaan!
Se tampio kopioi tuon eräästä ikivanhasta vitsiketjusta joka pulpahti esiin uusimman päivityksen jälkeen tänne ja nyt esittää sen MUKA IHAN omana kokemuksenaan.

painakaa sen nimi ny vihdoin muistiin

eekäse jummarra hävetä ees ja häipyä täält ikusiks ajoix

aadeehoosi ja sanasokeutes taas esti suoran lainauksen alkuperäsestä ja taas teit tuttui ja onnettomii typojas

Yhteistyössä