Mä yritän olla mahdollisimman tasa-arvoinen ja olen hirveä passaaja. Teen siis ilolla miehelle ruokaa ym. Annan mennä suht vapaasti (välillä himmaan jos menee koko ajan, eikä homma hiljene itestään)
Mies taasen ei tunnu pitävän ajatuksesta että olisin (yhtä usein kun hän) hummailemassa(ilman...
Nois siinä ruudussa lukee kun koittaa kuunnella yhtään mitään.
Mitä mun pitää taas ladata koneelle että saan sen pas*an toimimaan!?
Ihan kohta mä heitän tän koneen seinään, ottaa päähän ku pitää iiihan koko ajan ladata koneelle lisää pas*aa eikä se siltikää toimi..!! Ei kone, ei netti, ei...
Mä otan aamun rennosti levon kannalta (nyt on vuorostaan poika kipeenä ja koko yö valvottuna), lämmittelen takkaa ja sit jossain välissä meinaan pistää noi pyykit tuolta ojennukseen ja tiskivuorikin taitaa hipoa katonrajaa :D (ei mua oikeesti naurata)
Imuroida pitäis ja alottaa...
Ensin soitti mysteeri puhelun, että miten autosta saa kuopuksen penkin irti mut ei suostunut kertomaan miksi se hemmetin vaikeesti irrotettava penkki pitää väkisin irrottaa.
NO! Hän tuli kotia ni pihassa olikin uusi auto :cool: Audi a8 w12
Muutama vuos uudempi ja helmiäisvärillä. Ainoa...
|O|O
Väsyttää armottomasti ja pitäis siivota, että saahaan viikonloppu vaan olla.
Likka heräili hikoiluun ja kipuihin koko yön, jatkuvasti, kooookoajan ja ei siinä tainnu tulla ku pari tuntia unta.. Nyt onneks tuntuis olevan pahin takana, vaikka likka edelleen on tosi väsy.
Niin että...
Mulla eilen pientä flunssan poikasta, mikä nyt jo poissa.
Likka taasen yskinyt pari päivää ja yöllä nousi 40 asteen kuume! Yskiessä kuulemma sattuu ja nenäki raasulla umpitukossa. :(
Mikä hemmetti siinä on että jatkuvasti täytyy olla kipeenä, juur hän oli influenssassa (kaks tai kolme...
Meinaattekos kosiskella tänään? :D
Mulla onki kankaat loppu, joten kai sitä pitänee ukkoa hiukan kosiskella :p
(ei oteta ketjua niiiin vakavasti eihä? :D )
Ja jo näitä on varmana ollukki, ni saapi linkitellä jos tämmönen alotus jo löytyy)
Juu tylsää on jälleen kerran, mutta saanpahan kerranki illan itelleni ja ostin rohkeena tänään jopa parit lonkerot, jotka aion myös hyvällä omalla tunnolla juoda ;)
Kysykää mitä vaan vastaan joos osaan ja jos ne on asiallisia.
:snotty:
Katoin tossa äsken elokuvan Rakkautta vain ja olin sen siis tallentanut sen boxille.. Juurikin syystä, että arvasin kuinka siinä käy.
Käperryin sitä kaakaomukini kanssa kattomaan ja salaa otin siihen kaveriksi nessupaketin ja voi että, koko leffan ajan mä sitten nyyhkytin kun oli...
Päätin viedä tänään tytön luistelemaan ku oli niin hieno ilma... NO! Pakkasin meille sitten eväät (huom. lukekaa tarkkaan): kaks pillimehua, jokaselle pätkikset ja itelleni KOKIStölkin.
Eipä me sitten tuntia kauempaa siellä viihdytty ja mulla oli lähtiessä vielä kokista siinä jäljellä ja otin...
Mä heräsin äsken ja kohta pitää alkaa tekemään miehelle ja lapsille ruokaa.
Sen jälkeen alan laittamaan itteeni kondikseen ja pääsen lähtemään tossa iltapäivästä tyttöjeniltaan! :) Ainoa poikkeus "normaaliin" iltaan on se, että ei ole aikomus juoda, vaan ajaa vielä illalla takas kotia :)...
:)
Mitäs teidän päivän ohjelmaan kuuluu?
Mä koitan siivota ja taas kerran soittaa muutamaan hyvältä tuntuvaan työpaikkaan. Ja taikataikinaa väsätään, kuhan tyttö tulee pk:sta kotia. Niiiin ja sydän sämpylöitä tehdään, ko likka kovasti toivoi. :)
P!nk - Fukin' Perfect Lyrics - YouTube
Cascada - Everytime we touch (slow) - YouTube
Adele - Rolling in the Deep - lyrics - YouTube
Christina Perri - A Thousand Years (Official Lyric Video) - YouTube
Yö - Kuorotyttö - YouTube
Jos olisi "pakko", minkä näistä yleisön edessä...