Olenko ainoaa lajissani... Herkät elokuvat pistää vollottamaan ihan liian herkästi! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
:snotty:

Katoin tossa äsken elokuvan Rakkautta vain ja olin sen siis tallentanut sen boxille.. Juurikin syystä, että arvasin kuinka siinä käy.

Käperryin sitä kaakaomukini kanssa kattomaan ja salaa otin siihen kaveriksi nessupaketin ja voi että, koko leffan ajan mä sitten nyyhkytin kun oli niiiiin ihanaa niiiiiiiiin ihanaa.. mies ei ymmärrä mua (ihmekkös :D ) ja juurikin siks mä katon tämmöset takuu nyyhkikset "salaa" yksin. :laugh: (mies ei suostu kattomaan tollasia mun kanssa, eikä kyllä muutenkaan)

Vollottaako muut tämmösten elokuvien takia vai olenko mä ainoo kenen mielestä kaikki tämmöset on vaan niiin yltiö herkkää :cool:

:ashamed:

Viimeksi vollotin kun katsottiin koko perhe jotain leffaa (nimeä en muista, mutta perustui tositapahtumiin) jossa tutkimusryhmä joutui jättämään jonnekin Alaskan perukoille valjakkokoiransa lähes puoleksi vuodeksi. Ja tietysti näytettiin kuinka pari koiraa kuoli ja toiset taisteli kunnes ne vihdoin nouti ne loput pois. Itkin ku putous......

Eihän tuo ole edes paha! Itse itkin kun katsoin Lilon ja Stitchin. Itkin siis oikein kunolla:D.

Ja juu, romanttiset elokuvat itkettää lähes aina. Joskus tosin siksi että ovat niin huonoja :D.

Eihän tuo ole edes paha! Itse itkin kun katsoin Lilon ja Stitchin. Itkin siis oikein kunolla:D.

Ja juu, romanttiset elokuvat itkettää lähes aina. Joskus tosin siksi että ovat niin huonoja :D.

Tää oli vaan siis esimerkki.. Mä itken myös piirrettyjen aikana (anastasia on yks paha) ja sit tietty toimintaleffojen suuuuret rakkaustarinat on sellanen aihe mistä tulee tippalinssiin :D (tossa leffassa tuli pätkä titanicista, se tais katkasta kamelin selän :D)

Yhteistyössä