Hakutulokset

1. pienenhetken

olis villisikaa, mutta mitä siitä vois tehdä?

oisko jollain joku hyvä resepti sellaseen? voisko siitä tehdä esim jotain pihvejä tai jotain pataa uunissa hauduttaen vai mitä?
  2. pienenhetken

onko teistä nämä vähän hölmön näköset rattaat?

tai siis toi työntöaisa, kun se on mun mielestä ns väärinpäin sillon kun työntää rattaita silleen lapsen kasvot työntäjään päin... onko se muista vähän hassun näköstä? *kuva on vaan sattumanvaraisesti otettu netistä esimerkiksi*
  3. pienenhetken

mikä on TAAPERO?

mistä se sana tulee? ja minkä ikäistä sillä tarkotetaan?
  4. pienenhetken

mikä ero on on line-varauksella ja sähköpostivarauksella?

siis niinku ravintolaan pöytää varatessa... vai kannattaako ylipäätään varata pöytää etukäteen keskellä viikkoa? onkohan se tarpeen...
  5. pienenhetken

Turkilmas hei! :)

:wave: onko sulla vielä jossain tallessa se sun ketju johon laitoit niitä kuvia teidän uudesta kodista? =) en haulla löytäny...
  6. pienenhetken

onko tämä muiden mielestä vähän turhan kallis?

vai olenko vaan pihi? :snotty: eli koulun jälkeinen iltapäiväkerho, 275e/kk. sehän tekee jotain 2700e/lukuvuosi johon on sitouduttava.
  7. pienenhetken

Te joilla on lainaa noin 100 000e,

minkä verran lyhennätte sitä kuukaudessa? ja kuinka pitkä laina-aika?
  8. pienenhetken

Tarviiko synttäreillä olla täytekakku?

vai riittäiskö joku juustokakku? :D mut toisaalta, oishan se perinteinen mansikkakermakakku aika hyvää pitkästä aikaa :p mitä muuta sitä laittais tarjolle? lapsia ja aikuisia. jotain helppoo ku en pääse oikeen leipomaan :| vai voisko esim juustokakun tehdä etukäteen pakkaseen ja...
  9. pienenhetken

minkä ikänen toi satuhäät morsian on?

jotenkin niin nuorelta vaikuttaa juttuinensa :D
  10. pienenhetken

taas mä kysyn noista supistuksista...

eli onko niistä mitään haittaa, jos ne ei avaa/kypsytä paikkoja? mulla siis tulee kipeitä supistuksia lähes päivittäin, kohdunsuun tilannetta ei oo tarkistettu kun joskus keskivaiheilla ja sillon ei ainakaan mitään muutosta. Niin aattelin sit tässä vaan, että onko niistä siis mitään haittaa...
  11. pienenhetken

jos teille tulee kutsu juhliin, vastaatteko siihen?

Eli vaikkapa joku perhetuttu laittaa kutsun synttäreille joihin koko perhe kutsuttu, niin vastaatteko jotain siihen? ja mistä päin olette kotoisin? :D
  12. pienenhetken

meneekö supistuksissa maha aina silleen kovaksi?

on tän aamun tuntunu sellasta "menkkamaista jomotusta" aina välillä alamahalla. tulee ja menee, eli ei tunnu kokoaikaa. maha ei mene kovaksi sen aikana, ainakaan niin että olisin huomannut. onko se siis silti supistus? vai ihan vaan joku uus sairaan ärsyttävä lisä tän kaiken muun lisäksi...
  13. pienenhetken

onko tuo facebook nyt jotenkin uudistunut taas? miten voi kirjottaa viestiä inboxiin?

juuh eli jollekin joka ei ole kaverilistalla, mutta en mä siltä löydä sitä laatikkoa :| ennen mun mielestä näky...
  14. pienenhetken

toimiiko teillä osuuspankin sivut ollenkaan?

paska tuuri ku just olin menossa maksaa nipun laskuja, niin sivu ei aukee :kieh:
  15. pienenhetken

paljonko teidän ala-aste ikäisen lapsen harrastus/harrastukset maksaa kuukaudessa?

mietin että onko 290e/kk vähän turhan kallis :/
  16. pienenhetken

mitä te yleensä tarjoatte lasten synttäreillä?

eli juhliin joihin tulee yhtäaikaa lapsia ja aikuisia, mitä laitatte tarjolle? =)
  17. pienenhetken

kenelläkään kokemuksia Herqules vaunuista?

joko 3- tai 4pyöräisinä? minusta ne on tosi hienot ulkonäöllisesti, mutta kenelläkään tutullakaan ei oo ollu että onko ne sitten millaset käytössä?
  18. pienenhetken

millon teidän lapsilla loppuu koulu?

vai loppuuko ne aina kaikilla samaan aikaan? :ashamed:
  19. pienenhetken

Anna Puulle vauva!

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2144367 jotenkin ei tullu yhtään yllätyksenä :D
  20. pienenhetken

VAUNUTIETÄJÄT! vieläkö jostain saa keltaisia Brio Happy(?) vaunuja?

yhdes välis oli paljon myynnissä värikkäitä brioja, mutta nyt vaan tylsää ja tummaa :( haluisin ne kirkkaan keltaiset, vieläkö niitä saa jostain kaupasta? googlettamalla löyty muutamat, mutta nekin oli niin vanhoja kirpparimyynti ilmotuksia että tuskin enää myynnissä...

Yhteistyössä