onko teistä nämä vähän hölmön näköset rattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
tai siis toi työntöaisa, kun se on mun mielestä ns väärinpäin sillon kun työntää rattaita silleen lapsen kasvot työntäjään päin... onko se muista vähän hassun näköstä?

cerox.jpg

*kuva on vaan sattumanvaraisesti otettu netistä esimerkiksi*

tietenkin se on johonkin suntaan ns. väärin päin, jos on heittoaisa. Yleisemmin ratasikäinen kuitenkin menee naama menosuuntaan. Ja: mitä väliä? Ihan hyvän näköiset rattaat mielestäni.

Ei ole minusta hassun näköisesti. Meidänkin rattaissa noin, eikä heittoaisaa. Lapsen kasvot saa käännettyä menosuuntaan vain kun nostaa "kopan" irti ja kääntää toisinpäin.

eli vika on vaan mun päässä :D voin siis ostaa tollaset ja kukaan muu ei ajattele sen työntöaisan olevan väärinpäin :laugh: :ashamed:

meillä oli edelliset sellasella teleskooppisella säädöllä, heittoaisalla nekin ja molempiin päin ns oikeinpäin ku ei ollu tota "palloa" mistä korkeutta säädettiin...

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miten tuo voi olla noin?
Mä en pystyis lyhyenä ihmisenä noita työntämään,kun aisaa ei saa käännettyä alas päin.

Onko tuo heittoasia?

on se heittoaisa ja saa sitä silti käännettyä alaspäinkin.

Miten sitä voi kääntää alas päin ku pallerot on yläpuolella,niiden suuntaanhan se kääntyy.
Tai no sillain et nakkaa aisan taakse,mut lapsi on sit väärin päin.

Öh,vai ajattelenko tän nyt jotenki tosi hankalasti:D

tossa on heittoaisa! meillä on tuollaiset,mutta eri väriset! erittäin hyvät on! kun lapsi nukkuu niin ne on juuri noin päin,ja sitten kun lapsi on hereillä niin aisa on heitetty toiselle puolelle! ja tuossa saa säädettyä tota työntöaisaa ihan mihin korkeudelle vaan!

Mä en pystyis lyhyenä ihmisenä noita työntämään,kun aisaa ei saa käännettyä alas päin.

Onko tuo heittoasia?

Miten sitä voi kääntää alas päin ku pallerot on yläpuolella,niiden suuntaanhan se kääntyy.

sulle ei näköjää mee järkee miten noi toimii ni sun on ehkä sit ihan tyhmä miettiikään noita! siis tarkotan vieras nimimerkillä olevaa

Onko tuo heittoasia?

Saa käännettyä alaspäin, meillä jopa taapero joskus työntää noita. Ja hän on sentäs alle metrin pituinen. :D

tossa on heittoaisa! meillä on tuollaiset,mutta eri väriset! erittäin hyvät on! kun lapsi nukkuu niin ne on juuri noin päin,ja sitten kun lapsi on hereillä niin aisa on heitetty toiselle puolelle! ja tuossa saa säädettyä tota työntöaisaa ihan mihin korkeudelle vaan!

olet siis ollu tyytyväinen? onko ne kuinka matalat? kun näyttää ainakin jotenkin matalemmilta mitä normi yhdistelmät... pysyykö tuo kuomu hyvin paikoillaan, silleen ylhäällä?

Onko tuo heittoasia?

sulle ei näköjää mee järkee miten noi toimii ni sun on ehkä sit ihan tyhmä miettiikään noita! siis tarkotan vieras nimimerkillä olevaa

Meillä on emmaljungat ei heittoaisalla,mut kääntyvällä kuitenkin.
Pallerot on alapuolella.
Nuissa en voisi siis käyttää heittoaisaa.

Onko tuo heittoasia?

kääntyy se poispäin palleroistakin :D ainakin kun googlettelin kuvia :D

Munkin mielestä on väärinpäin. Meidän rattaissa nuo pallerot on alaspäin, mutta kääntyy molempiin suuntiin aisa tuosta kohtaa ihan hyvin. Siis palleroiden suuntaan ja poispäinkin niistä :)

Hmph. Mä tykkään työntää taaperoa naama muhun päin. Joskus harvoin heitän aisan toisinpäin ja saa mennä nokka menosuuntaan. Olen siis tottunut siihen että aisa näyttää tuolta ja mulle se on ihan normaali. Tuplissa taitaa olla automaattisesti just toisin päin, liekkö sitten ratasosa käännetty jossain vaiheessa. Enpä ole ennen kiinnittänyt edes huomiota kun nyt vilkaisin eteiseen :) Häiritseekö se joitain tosiaan noin paljon? Toisaalta ei se aisa meillä koskaan suorana ole niin ehkä siksi näyttää niin erilaiselta eikä mitenkään pistä silmään.. *jää pähkäilemään*

olet siis ollu tyytyväinen? onko ne kuinka matalat? kun näyttää ainakin jotenkin matalemmilta mitä normi yhdistelmät... pysyykö tuo kuomu hyvin paikoillaan, silleen ylhäällä?

olen ollut erittäin tyytyväinen noihin. Onhan ne matalammat kun normi yhdistelmät,mut tosi tukevat ja kettärästi kulkevat. Kuomu pysyy hyvin paikoillaan.Suosittelen noita rattaita.