Eilen kun riisuin rintaliivejä, huomasin pienen "paukuran" ihon alla rinnan vierestä. En mitenkään säännöllisesti tutki rintojani (vaikka ehkä pitäis?!), joten en tiedä onko tuo paukura ollut pitkäänkin. Nyt vaan jostain syystä huomasin sen. Se on sellainen noin herneen kokoinen, liikkuu vähän...
Meidän tyttöä on nyt hoitokaveri purrut neljä-viis kertaa. Kaks kertaa on purrut käsivarren oikein ruvelle ja kerran oli komea purukaluston kuva mustelmana kädessä.
päiväkodissa sanoivat, että eivät vaan ehtineet väliin. Ja tämä samainen tyttö puree muitakin hoitokavereitaan, ei ainoastaan...
Oltais ostamassa puhelinta pojalle joululahjaks. Tällä hetkellä hällä on meidän vanha puhelin, mutta siihen ei aina ole luottamista pysyykö edes päällä...
Mikähän puhelin olis hyvä? Millasia teidän tuon ikäisillä on??
Mun kolmekymppisiä vietetään lauantaina ihan kaveriporukalla, ja tarttisin jonkun hyvän suolaisen piirakan ohjeen..
Ja muitakin tarjottava vinkkejä otetaan vastaan!!
Kun ajattelin huomenna pojan viedä katsomaan, mutta sit mietin,että viihtyiskö tuo 3v tyttö siellä katsomassa sitä. Mikähän sinne mahtaa olla ikäraja??
Onko kukaan sitä käynyt katsomassa?
MIes kävi verikokeissa viime viikolla ja tänään sai vastukset. On nyt tosi kiukkunen koko ajan, eikä kerro mitä niissä verikokeissa oli vai oliko mitään...
Ainakin tuo arvo oli koholla 14,3. Hänellä on crohnin tauti ja se on vaikuttanut niskoihin ja hartioihin, että on jatkuvasti jumissa ja...
Me pidetään miehen kanssa meillä kotona mun tulevat kolmekymppiset itsenäisyyspäivänä...
Mitähän tarjottavaa mä keksisin? Juomaa meillä kyllä on, mute tuo ruokapuoli. Vieraita on tulossa sellanen parisenkymmentä...
Ja tarviiko olla kakku???
Tuossa on se aloitusketju
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1234051#m13420989
Mutta nyt perjantaina oltiin hoidon jälkeen pihalla ja tytölle tuli hirveä kakka hätä. ei millään suostunut lähtemään sisälle potalle pidätteli vaan. Mutta sitten ehtikin hieman jo tulmaan housuun, ja tyttö halusi...
Lueskelin tossa töissä iltapäivälehtiä ja huomasin että on lasten oikeuksien päivä. Samaan juttuun oli liitetty juttuja eri puolilta maailmaa, lähinnä ns. köyhistä maista.
Aika kamalia juttuja lapset joutuu kokemaan... Ja lähinnä köyhistä maista oli tuo suuri lapsikuolleisuus, nälkä, taudit...
Meillä tytöllä on ollut nyt tällä viikolla toppahaalari hoidossa, Reimatecin.
Päiväkodista sanoivat, että olikos villahaalari unohtunut kotiin, kun ei maanantaina ollut mukana repussa. Mä en tarkoituksella laittanut, kun ajattelin ettei sitä nyt ihan vielä tarttis... Entäs sit kun (jos) on...
Kun katselin säätiedotusta, niin tänään olis kai pitänyt tulla jonkin verran lunta...
Tai sit mä olen käsittänyt ihan väärin... Pohjois-Pirkanmaalla ei ainakaan tule, mutta tuulee ihan sairaasti!!
Mä en ainakaan bongaa sitä ollenkaan... Mulla on Mammaksi-tikkuja, enkä mä ainakaan sitä löydä. Ehkä mulla ei sitten sitä ole.. Vaikka joka päivä tekisin aamuin illoin, niin ei löydy.
Menkat on kyllä olleet jo ihan normit muutaman kuukauden.
Mä oon ihan avuton, neuvolastakin sanottiin vaan että pitäis vaan tytölle sanoa, että ei enään noin iso tyttö tee kakkaa vaippaan.
Mutta kun se ei auta!!!! Oon koittanut hyvällä ja pahalla, lahjonut ja kiristänyt, tarroilla, namilla ja kaiken maailman lahjoilla...
Kerran on kakannut pottaan ja...
Juhlat siis tiedossa, joulutorttuja pitäis alkaa väsäämään ja kakkua päällystämään.
Mihin tää aika oikein menee????
Kuvassa neitimme kolmisen vuotta sitten...
Eilen ilmestyi. Ei kutia, ei ole mitään paukuroita vaan sellaista "läikikästä" punotusta. Vatsa-alueella on ihan pienen pientä nyppyä. Selässä enemmän punoitusta.
Ensin luulion,että on miehen parrasta kun tyttö temmelsi isänsä kanssa tossa olkkarin lattialla, mutta se ei häipynyt illalla...