Kun ajattelin huomenna pojan viedä katsomaan, mutta sit mietin,että viihtyiskö tuo 3v tyttö siellä katsomassa sitä. Mikähän sinne mahtaa olla ikäraja??
Onko kukaan sitä käynyt katsomassa?
Onko kukaan sitä käynyt katsomassa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisin vienyt kanssa 3 veen katsomaan mutta ikäraja 7/5