Mikähän tohon Niko Lentäjänpoikaan on ikäräja?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Kun ajattelin huomenna pojan viedä katsomaan, mutta sit mietin,että viihtyiskö tuo 3v tyttö siellä katsomassa sitä. Mikähän sinne mahtaa olla ikäraja??
Onko kukaan sitä käynyt katsomassa?
 
Kyllä ne ikärajat ovat ihan hyviä ei n turhia ole . Itkusilmäisiä reilusti alle 5v katsojia tuli yhdestä Nikon näytöksestä ulos siis kesken elokuvan . Olivat päästäneet liian nuoria katsomoon :(
 

Yhteistyössä