Hakutulokset

1. moonlight83

Pohdiskelua lapsista ja alkoholin käytöstä..

Niin, monessa tilanteessa joutuu tekemään/tekemisiin, mutta se kuuluu heidän työhön.
  2. moonlight83

Pohdiskelua lapsista ja alkoholin käytöstä..

No huhhuh!! Oisit soittanut jo jonnekin... Mitä, jos niille lapsille tapahtuu jotain?! Kuka niitä sitten auttaa?! :( Mun mielestä ei koskaan sais juoda siten, että molemmat vanhemmat on kännissä!! Vaan toisen pitäs/pitää aina olla vesiselvä. On tietenkin eri asia sitten, jos lapset on hoidossa.
  3. moonlight83

Sonata Arctica faneja?

:D :wave:
  4. moonlight83

mitä mieltä odottavasta äidistä joka värjä hiuksia punaiseks tai pinkiks koko raskausajan?

Oishan se ihan kauheeta...jos koko ajan vaan hiuksiaan värjäis. :snotty: :xmas:
  5. moonlight83

SAAMATTOMUUTESI HUIPPU?

:saint: En mä enää keksikään mitään. :laugh:
  6. moonlight83

Kenelle EI tulisi mieleenkään kestoilla?

Mulla ei tuu mielen viereenkään kestoilla noitten lastenvaippojen kanssa. HUOH!!! Kuukuppiin olen ihastunut. Se on kyllä ollut ihan parasta, mitä naiselle on voitu suunnitella. :D EI kestovaipat paini samaa sarjaa kuukupin kanssa ikikuunapäivänä!!! |O
  7. moonlight83

Ette usko,

No, sä saat olla kyllä kiitollinen!! EI ainakaan miehes katoa, niinku muilla palstalaisilla täällä. :saint:
  8. moonlight83

VAROITUS!!! Varokaa tälläistä firmaa!!!!

Voi jeekura, kaikenlaisia sitä onkin!! |O
  9. moonlight83

Pääseekö mitenkään viimeiseen viestiin keskusteluketjussa?

Vähän sekava, mutta siis miten pääsee tai pääseekö mitenkään näissä keskusteluissa viimeiseen kommenttiin? Jos sivuja on 8, niin sinne ihan uusimpaan viestiin?! Mä en oo oikein tajunnut vielä... :whistle:
  10. moonlight83

Saanko huomauttaa?

Peesi :wave:
  11. moonlight83

Saanko huomauttaa?

Oot visiin liian juntti täl palstal!! :hug:
  12. moonlight83

Ootko sitä mieltä ihan rehellisesti, että sun mies ei vois ikinä pettää?

En tosiaan luule... Mihin tässä maailmassa vois täysin luottaa. :/ Mutta, en mä pelkääkään sitä. Sitten kun se tapahtuu, niin sitten on ihan tarpeeksi aikaa kiemurrella niissä tuskissa. Nyt tarvii vaan yrittää parasta. :D
  13. moonlight83

Onks uskiksii??

Uskossa on sillon, ku itestä tuntuu siltä. :saint: Onko nuo uskikset jehovalaisia?
  14. moonlight83

-

Sulla voi olla tuosta lapaluiden kohdalta selkä pois paikaltaan.. :xmas:
  15. moonlight83

Onks uskiksii??

Mitä noi uskikset on?
  16. moonlight83

-

Sattuuko se kokoajan, vai vetäessä ilmaa keuhkoihin?
  17. moonlight83

Paha olla...ystäväni lähti...

Niin, toisaalta kyllä mää ymmärrän. Ei oo sitä lohduttavaa olkapäätä siinä lähellä enää. Ja sitä, kelle kertoa hyvät ja pahat, ja aina sais ymmärryksen osakseen. Ajan kanssa se helpottaa. On ystävälläsikin varmasti sinua ikävä. Mutta, se ei varmaan helpota tässä tilanteessa. :ashamed:
  18. moonlight83

Paha olla...ystäväni lähti...

Ei ystävyys tuohon välimatkaan lopu! :hug:
  19. moonlight83

pukeutumiseta

No se vähän riippuuu... jos oot metsään menossa, niin alipukeutuminen on kamalanpaa. Toisaalta, missään ei kannata olla liian alaston. Ku se ei oo tyylikästä. :D

Yhteistyössä