No huhhuh!! Oisit soittanut jo jonnekin... Mitä, jos niille lapsille tapahtuu jotain?! Kuka niitä sitten auttaa?! :(
Mun mielestä ei koskaan sais juoda siten, että molemmat vanhemmat on kännissä!! Vaan toisen pitäs/pitää aina olla vesiselvä. On tietenkin eri asia sitten, jos lapset on hoidossa.
Mulla ei tuu mielen viereenkään kestoilla noitten lastenvaippojen kanssa. HUOH!!!
Kuukuppiin olen ihastunut. Se on kyllä ollut ihan parasta, mitä naiselle on voitu suunnitella. :D
EI kestovaipat paini samaa sarjaa kuukupin kanssa ikikuunapäivänä!!! |O
Vähän sekava, mutta siis miten pääsee tai pääseekö mitenkään näissä keskusteluissa viimeiseen kommenttiin? Jos sivuja on 8, niin sinne ihan uusimpaan viestiin?! Mä en oo oikein tajunnut vielä... :whistle:
En tosiaan luule... Mihin tässä maailmassa vois täysin luottaa. :/
Mutta, en mä pelkääkään sitä. Sitten kun se tapahtuu, niin sitten on ihan tarpeeksi aikaa kiemurrella niissä tuskissa. Nyt tarvii vaan yrittää parasta. :D
Niin, toisaalta kyllä mää ymmärrän. Ei oo sitä lohduttavaa olkapäätä siinä lähellä enää. Ja sitä, kelle kertoa hyvät ja pahat, ja aina sais ymmärryksen osakseen. Ajan kanssa se helpottaa. On ystävälläsikin varmasti sinua ikävä. Mutta, se ei varmaan helpota tässä tilanteessa. :ashamed:
No se vähän riippuuu... jos oot metsään menossa, niin alipukeutuminen on kamalanpaa.
Toisaalta, missään ei kannata olla liian alaston. Ku se ei oo tyylikästä. :D