V
vierailija
Vieras
Käviskö Tahvo tänään pienet suikkarit meidän pappojen kesken?
En ole pappa enkä edes mies, pönttö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Käviskö Tahvo tänään pienet suikkarit meidän pappojen kesken?
En ole pappa enkä edes mies, pönttö.
Ei helvettiläinen. Jutut täällä menee aina vaan hölmömmiksi.
Minä en sitten kirjoittanut tätä kommenttia. En koskaan vastaisi mihinkään näin typerään.
Enkä minä tätä kommentia, että niin
Täh, en ymmärrä mistä puhut. Mutta en enää ees muista tarkalleen, muutakuin että camelinaöljy kuuluu kans kasviöljyihin, joten ei minun mittapuulla ole terveellinen öljy niin että ottaisin käyttöön ku en käytä rypsiöljyä myöskään.kyllähän intot, että camelinaöljy tehdään rypsiöljystä
Enkä minä kekätossari, ihmettelen mitä negatiivista oisin tänäänkin muka jonku mielestä laittanut, puolustanut missi Sarahia ja kirjoittanut saunan pesusta.Enkä minä tätä kommentia, että niin
Käytätkö pelkkää sian ihraa?Täh, en ymmärrä mistä puhut. Mutta en enää ees muista tarkalleen, muutakuin että camelinaöljy kuuluu kans kasviöljyihin, joten ei minun mittapuulla ole terveellinen öljy niin että ottaisin käyttöön ku en käytä rypsiöljyä myöskään.
Ei olla sikäli väärässä, että tossareille kateellisia nämä huutelijat taatusti on. Ihan kuule kirjoitan normaalisti kiusaaja että.Olette molemmat ihan väärässä, mutta se nyt on ihan tavallista. Sitä paitsi kirjoitat ihan omituisesti.
Oliiviöljyä ja seesamöljyä paistamisessa, sydänmerkillistä oivariinia ruisleivän päällä.Käytätkö pelkkää sian ihraa?
Ihan vapaasti saa tulla, sinun matkiminen sen sijaan ei edelleen ihan suju.Toivottavasti sieltä ylilaudalta tulee miehiä tänne ja eka kommentti minkä lukevat on:
"En ole kekään ennustaja vaan öljykekätossari että niin"
Haha, ainakin siellä oli, että panoseuraa etsiviä vanhempia naisia, niin eiköhän eksyToivottavasti sieltä ylilaudalta tulee miehiä tänne ja eka kommentti minkä lukevat on:
Niin kun sinä kävit avaamassa langanYlilaudalla puhutaan tästä ketjusta ja siitä, että täällä on kiimaisia varttuneita naisia miestä vailla![]()
Jo täällä todettiin että oudosti kirjoitat, on niin kummaa kieltä ettei ilme jos ei onnistu matkiminen ettäIhan vapaasti saa tulla, sinun matkiminen sen sijaan ei edelleen ihan suju.
Eli et vaan muista. Minä en koskaan unohda.....Et osannut lukea yksinkertaista tuoteselostetta ja väitit että camelinaöljy on pääasiassa rypsiöljyäTäh, en ymmärrä mistä puhut. Mutta en enää ees muista tarkalleen, muutakuin että camelinaöljy kuuluu kans kasviöljyihin, joten ei minun mittapuulla ole terveellinen öljy niin että ottaisin käyttöön ku en käytä rypsiöljyä myöskään.
En mielestäni tollaista kyllä, vaan en edes kyseisestä taulukosta ymmärtänyt, että siinä verrattiin camelinaöljyn koostumusta rypsiöljyyn edes.Eli et vaan muista. Minä en koskaan unohda.....Et osannut lukea yksinkertaista tuoteselostetta ja väitit että camelinaöljy on pääasiassa rypsiöljyä
Väitit kiven kovaa että camelinaöljyssä on rypsiöljyä x%, kyllä me sun sekoilut täällä muistetaanEn mielestäni tollaista kyllä, vaan en edes kyseisestä taulukosta ymmärtänyt, että siinä verrattiin camelinaöljyn koostumusta rypsiöljyyn edes.
Toivottavasti sieltä ylilaudalta tulee miehiä tänne ja eka kommentti minkä lukevat on:
Ja siis oon varmaan voinut jotain tonkin suuntaista sanoa ku en sitä taulukkoa ymmärtänyt ja en ole mihinkään camelinaöljyn koostumukseen pahemmin perehtynyt.En mielestäni tollaista kyllä, vaan en edes kyseisestä taulukosta ymmärtänyt, että siinä verrattiin camelinaöljyn koostumusta rypsiöljyyn edes.
Niin sillä en ymmärtänyt koko sivusta peen vertaa, pitäis luoda tehä järkevä ja kaikille ymmärrettävä sivu, lisäks asian ois voinut oikoa minulle nopeammin nii se jankkaus ois loppunut aiemmin sitten.Väitit kiven kovaa että camelinaöljyssä on rypsiöljyä x%, kyllä me sun sekoilut täällä muistetaan