Vuosi sitten kun kuopus söi vielä pilttejä niin löydettiin syy-yhteys tytön toistuville,todella voimakkaille ´vatsataudeille´. Joka kerta kun oli kalaa tarjolla niin tyttörukka oksensi ja ripuloi todella voimakkaasti vuorokauden :/ No jätettiin kala ja ´taudit´jäi myös sille tielleen. Eilen...
Lajittelin ensimmäistä kertaa lasten vaatteita ja leluja näin joulun alla ja aion toimittaa ne Joulupata-keräykseen :saint: Ihanaa että mä pääsen ylimääräsistä eroon ja joku muu saa paremman mielen jouluksi =)
Itselläni 1.tyypin diabetes ja näinollen olen riskiryhmäläinen ja nyt näyttäs siltä että tauti olis tulossa mullekkin. Koko muu perhe on ollut viime viikon samankaltaisessa taudissa mutta varmuutta asiasta ei ole.Mietin vaan että mä en MILLÄÄN haluaisi sitä saakelin tamiflu-kuuria jos mun ei ole...
Meillä siis melkein 4v tyttö jolla oireet alkoi perjantai-iltana ja tänään yhä kuumetta ja yskä. Kuume laskee reippaasti panadolilla ja tyttö on muutenkin pirteä,mitä nyt ruokahaluton.mietin vaan että menikö se niin että ainoastaan riskiryhmäläisten pitää mennä heti oireiden alettua vai pitäskö...
Perjantaina nousi lämpö/kuume ja huiteli eiliseen asti siinä 37-38 välillä. Kauheat lihassäryt oli ja olo muutenkin kehno.Tänään ei enää kuumetta ja olo muutenkin hyvä mutta maha sekasin ja ällö olo,heikottaa ja vähän huimaa.Mietin että voisko tämä olo johtua siitä etten ole syönyt perjantain...
Perjantaina alkoi lämpöily,37-38 välillä suhannut. Ja olen ollut mielestäni todella kipeä; lihakset särkee,huimaa.Tänään olen pärjännyt ilman särkylääkettä,en edes halua ottaa sitä enää kun tulen huonovointiseksi :x Nyt illan aikana ei ole varsinaista lämpöäkään enää ollut,36,5-36,8. Mutta pää...
Itselläni siis alustavasti diagnoosina kyseinen riesa ja olen aloittanut terapian viime kuussa.Käyn siellä nyt n.2 kertaa kuussa.
Mielestäni sairauteni ei ole edennyt ´pahimpaan´vaiheeseen vaan on vielä suht lievä joskin kovasti elämää haittaava.Olen kärsinyt tästä nyt 2-vuotta ja vasta nyt...
Olimme kahden ystäväni kanssa eilen viettämässä iltaa Helsingin Circuksessa ja oli juonut 4 kaljaa ennen baariin menoa.Itse baarissa join vielä kaksi eli yhteensä sixpäkin.Mulla on huono viinapää mutta tuosta kuutosesta tulen iloiseen nousuhumalaan,en konttauskuntoon.
Olin juonut jo viimeisen...
:o :o :o :o :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O |O Siis mitä helvettiä!!!!!!! Mä olin täysin satavarma että mulla on huomenna vasta töitä mut kappas ku pomo soitti kaheltatoista että missä mä oikein olen!!!! :headwall: :headwall: Miten voi ihmisen aivot pehmetä näin paljon...