Hakutulokset

1. K

Hyvä ihminen testi

73% :saint:
  2. K

NYT ÄKKIÄ JOTAIN SUTINAA TAI NUKAHDAN ! !

Mun pitäis oikeastaa mennä nukkumaa, siellä ei oo muita sutinoita ku unisutinat =)
  3. K

G:MUISTATKO MITKÄ OLIVAT ENSIMMÄISET SANASI LAPSELLESI HETI SYNTYMÄN JÄLKEEN?

Tyttö mun tyttö, sitten kerroin olevani sinun äitisi ja koitetaa selvitä tästä hommasta :heart:
  4. K

NYT MULLA

Hieno on =)
  5. K

MITÄ ILTAPALAKSI?

Mulla on kasvislautanen ja dippi :p
  6. K

Mä päätin ängetä teidän joukkoonne!

Tervetuloa :wave:
  7. K

teille pohdittavaa

Näillä näppäimillä toukokuun 15, mutta ultrassa kaikki selviää, siihen asti toivotaan parasta, onnea sisukasmamille myös =) :heart:
  8. K

teille pohdittavaa

Hei uusi arvaus red dragon??? :D
  9. K

teille pohdittavaa

Onneksi olkoon!! Olisitko vaikkapa accra? viikko sitten miä plussasin =)
  10. K

Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Ulos syömään, tai kaivaisin pakastimesta jotain :D
  11. K

Mielipiteitä/ehdotuksia nimistä

Lea Jade Julianne pojalle Elias Väinö Tapani, siis pointti että laittaisin eliaksen etunimeksi :)
  12. K

Epätäydellisten äitien pino

Jos olikin huumoria, niin minua ei naurattanut :o
  13. K

Luokkakokouksessa kukaan ollut?

Yläasteen oli jokunen vuosi sitten, ja sen päättymisestä tuli sillon 8 vuotta =) , ihan ok juttu oli, oltii syömässä ja sitten sai lähteä minne halusi, osa meni luokkakaverin keikalle =)
  14. K

mitä mieltä olette, jouluna etelään?

En oo viettänny, ei sinänsä mahdoto ajatus. Toisinaan oon haaveillu joulusta Pariisissa tai luostarissa :D , mutta eiköhän me vielä muutama vuosi vietetä joulua ihan mammalassa =)
  15. K

Mitäs viikonloppusuunnitelmia teillä on?

Tänään ollaa kotona ja ei tehdä varmaan mitään kummallista, huomenna lähetää anoppilaan ja sunnuntaina tullaan sieltä pois ja sitten ois tarkotus mennä uimaan =)
  16. K

Vieläkö teidän taaperot...

Meillä on hattu ja syyspuku, mutta hanskat on niin kauan kun neiti antaa pitää, välillä hyvin ja välillä lentää nipsuttiemien kanssa lätäkköön
  17. K

= /

:hug: :hug: :hug: :hug: , en osaa sanoa muuta kun voimia molemmille
  18. K

Huomenta kaikki kullannuput!

Huomenta!
  19. K

Oikein raikasta..

Huomenta!

Yhteistyössä