Mitäs viikonloppusuunnitelmia teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarmiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sarmiina

Aktiivinen jäsen
23.06.2004
1 986
1
38
Mä kerrankin odotan vkoloppua, meillä ollut vessaremppa jo kaks viikkoa, ja alkaa tökkiä tää ainainen melu pikku hiljaa.
Tänään mennään poikien kanssa korkeasaareen kissojen yöhön, mikäli ei sada ihan mahottomasti. Huomenna junnu pääsee mummin kanssa teatteriin katsomaan muumi-näytelmää, ja me mennään sillä välin esikon kanssa katsomaan Harry Potteria. :D Sunnuntaina sit varmaan vaan ollaan.
Mitäs te muut aiotte tehdä?

Tänään menen illaksi töihin. Huomenna mennään ehkä kaveriporukalla syömään, ja sitten rauhallinen koti-ilta saunoineen ja naposteluineen. Sunnuntaina sitten kummitytön synttäreille.

Mennään metsään. :p

300px-

Tanaan asuinalueellamme juhlitaan Mid Autumn Festival:a, lapset tekevat lantern/ paperilyhtyja. Vanhemmille on seurustelua ja hauskanpitoa. Banditavarat ovat jo tuotu tuonne altaan reunalle. Tahan juhlaan tietysti kuuluu moon cakes.

Huomenna menoa Chinatowniin ostamaan vahan tuliaisia. Ja sunnuntaina mies lahtee Suomeen vihdoinkin meidan koiraa hakemaan.

Kavereiden luo koko päiväksi, lapset saa leikkiä ja touhuta, miehet suunnitteli jääkiekkopeliin menoa, syödään hyvää ruokaa, juodaan ystäväni kanssa itsemme varmaan huppeliin ja lauletaan karaokea kunhan saadaan lapset unille..

Tänään tehdään miehen kanssa lasten mentyä nukkumaan hyvää ruokaa ja nautitaan siitä ja toisistamme keskustellen yms. Huomenna mulla on aamupäivällä kampaaja ja sunnuntai aamulla menemmä vauvauintiin. Siinä nuo sovitut suunnitelmat... Perheen kanssa yhdessä oloa lähinnä.

Juhlistetaan miehen synttäreitä huomenna niin, että mennään ulos syömään ja sit katsomaan stand up:ia. Ekaa kertaa lähdetään kahdestaan ulos kuopuksen syntymän jälkeen (kuopus nyt 7½kk), mummo tulee ihanasti lastenvahdiksi.

Minun piti mennä kissojen yöhän, huomenna.. Se onkin tänään ja ilmat näyttää olevan suht asiattomat..
Mutta tänään keskityn viktoriaaniseen pukuun joka vie ihan sairaasti kangasta. Korsetin sain eilen tehtyä joten nyt voin alkaa tekemään yläosaa sopivaksi, istuvaksi. Huomenna ehkäpä liikumaan yöelämään.

minä ja mies lähtään lauantaina ennen kukon laulua hakemaan meidän koira vauva :heart:
anoppi tulee muksuja hoitamaan,meillä meneeki siinä sitten koko päivä ku on niin pitkä matka... =)
sunnuntaina varmaan vaan oleskellaan ja tutustutaan uuteen perheenjäseneen :heart:

voi,mä niiiiin odotan jo pelkästään sitä monien tuntien ajomatkaa vaikka matkapahoinvoinnista kärsinki,koska ei kovin usein ihan kahestaan ruokakauppaa pitemmälle päästä,aina on vähintään yks lapsista mukana...

Miehen lapset ja vanhemmat tulee tänään.. Siinähän se lasten kanssa siis menee viikonloppu =) Tänään varmaan vaan ollaan.. Huomenna vois tehdä pihahommia, jos kaunis ilma ja illalla saunotaan. Sunnuntaina mennään sitten mun siskontytön ristiäisiin ja lapset lähtee kotiin.

Yhteistyössä