Hakutulokset

1. M

Millä hemskutilla mä saan kiinni tuon jumalattoman kokosen paskakärpäsen...???

Kärpänen lentaa valoon eli sammuta kaikki muut valot paitsi esim. kylppärin valo. Jätä kylppärin ovi auki ja odota jonkin aikaa. Kärpänen lentää kylppäriin koska siellä on valoisaa ja sitten suljet kylppärin oven niin sitten ei sitä tarvitse jahdata ympäri kämppää vaan sen saa helpommin...
  2. M

Rakenneultrassa sydämessä löydös

Tuosta ikä kysymyksestä, niin sä olet vielä niin nuori, ettei sun kohdalla sillä ole mitään merkitystä. Mä olin hedelmöityshetkellä 34 mutta rakenneultran aikaan oli juuri täyttänyt 35 ja tyksissä se ikäraja menee juuri tuossa 35 vuodessa, että tutkitaan jo tarkemmin. Mulla oli sama syy kun...
  3. M

Sairaalakassin siältö

Täällä on aikaisemmissa vastaavissa keskusteluissa suositeltu sitä, että omat ja vauvan kotiutumisvaatteet kannattaa pakata pussiiin, jonka laittaa turvakaukaloon ja kun mies tulee hakemaan laitokselta niin hän ottaa sitten turvakaukalon pusseineen mukaan kotoa. Sairaalan kaapit niin pieniä...
  4. M

Voiko tuttipulloja laittaa huutonettiin?

Laita myyntiin vaan. Mä olen huutiksesta ostanut pulloja ja saanut tutuilta käytettyjä. Nehän saa steriloitua keittämällä ja tuttiosia saa ostaa kaupasta uusia niihin pulloihin. Eli tuttiosat on mun mielestä henkilökohtaisia. Mutta niistä käyttämättömistä pulloista voit laittaa ne tuttiosat...
  5. M

kuinka kauan sulla on ollut ajokortti ja minkä ikäisenä sait sen?

Olin 32 vuotias kun sain kortin ja ajokortti ollut vähän yli kolme vuotta.
  6. M

maksaako tililtä toiselle siirto??

Musta toi oli kyllä ihan hyvä kysymys. Koska mun kaveri oli kerran rahapulassa ja kiire saada raha tilille. Hällä oli eri pankki kuin mulla joten en siirtänyt hänelle rahaa verkkopankin kautta vaan menin hänen pankkinsa tiskille tallettamaan hänen tilille rahaa, että hän siis saisi sen summan...
  7. M

maksaako tililtä toiselle siirto??

Verkkopankissa ei maksa, mutta jos menet tiskille niin se maksaa hirveesti. En muista tarkkaa summaa mut olisiko jotain 12 euroo.
  8. M

MITEN MAKSAN eBayssa??

Paypal muuttaa itse valuutan. Siellä on mainittu kurssi ja sun luottokortilla summa näkyy tietenkin euroissa. Jos haluat ennen huutoa tarkistaa mitä tuote suurinpiirtein maksaa euroissa niin netistä löytyy valuuttalaskimia. http://www.iltalehti.fi/tsau/matkaajankasikirja/valuuttalaskuri/
  9. M

MITEN MAKSAN eBayssa??

Paypal on helpoin tapa, mutta jos myyjä ei kelpuuta sitä, mutta sille kelpaa money order niin Money orderin voi tehdä myös netissä jos sulla on luottokortti. Tulee halvemmaksi kuin pankissa tehty. http://www.bidpay.com/ Jos ostat eu:n alueelta niin maksaa voi myös ihan tilisiirtona. Eikä...
  10. M

Lapset kahden vuoden välein

Onko 30v vanha? :o Olen 35v ja odotan ekaa lasta. En tunne itseäni yhtään vanhaksi.

Yhteistyössä