maksaako tililtä toiselle siirto??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinci

Vieras
siis jos siirrän rahaa toiseen pankkiin verkkopankissa..niin meneekö siitä joku välisumma "palvelumaksua"tms??
siis nordeasta osuuspankin tilille olis tarkotus siirtää....
maksaakos se jos konttorissa käy laittamassa tilille...
on niin pitkä aika kun oon miettiny noita juttuja mutta nyt kun pojalla tili sekä nordeassa että osuuspankissa niin kävi mielessä että jos siirrän sille rahaa tililtä niin joudunko suotta maksumieheksi : O

Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Verkkopankissa ei maksa, mutta jos menet tiskille niin se maksaa hirveesti. En muista tarkkaa summaa mut olisiko jotain 12 euroo.

en vaan löytäny nordean sivulta mitään osviittaa asiasta ja siksi kysyin täältä "kaikki tietäviltä äideiltä ; D"
en siis tarkoita sitä pahalla joten älä meade ota nokkaasi vaan heitinpä herjalla vaan!!!
kiitti kun viitsit vastata!!

Musta toi oli kyllä ihan hyvä kysymys. Koska mun kaveri oli kerran rahapulassa ja kiire saada raha tilille. Hällä oli eri pankki kuin mulla joten en siirtänyt hänelle rahaa verkkopankin kautta vaan menin hänen pankkinsa tiskille tallettamaan hänen tilille rahaa, että hän siis saisi sen summan heti käytöönsä, niin se maksoi kyllä maltaita ja muistelisin juuri tuota 12 euroa. Joten on kyllä hyvä tietää kuinka paljon tallettaminen toisen tilille maksaa ennenkuin lupaa lainata kaverille rahaa....

joopa joo, verkkopankin kautta ei maksa eikä muutenkaan lehtipankissa maksa jos laitan toiselle tilille rahaa omalta tililtäni mutta silti mieluummin käytän verkkopankkia kun se on nopeampi ja kätevämpi kuin että jonottaisi pankissa tiskille pääsyä

Yhteistyössä