meidän 1-vuotiaamme teki eilen nakusillaan kun oltiin kylpyyn menossa pissit kylppärin laattalattialle, liukastui siihen ja teki kamalan näköisen ja kuuloisen rysäyksen pää edellä kaakelilattiaan:(
oli ihan ok-oloinen sen aikaa mitä ehti olla hereillä ennen nukahtamista joten ajattelin ettei...
kuulostaa erittäin tutulle ja minulle kävi niin että hajuaistin herkistyminen jäi päälle synnytyksenkin jälkeen...tässä ollaan oltu jo pian pari vuotta vainukoirana:)
meillä ollut käytössä beige reimatec (virallista värikoodia en muista) märällä nurmikolla, hietikolla, metsässä jne. eikä mitään jälkiä ole vieläkään polvissa eikä pepussa, ja poitsu kuitenkin konttaileekin vielä kelissä kuin kelissä...liekö eroja kuitenkin niissä kankaissa kun beigekin on vaalea?
tutkimukset on tutkimuksia, vähän niinkuin että hyvänmakuinen lääke ei auta:)
minulle on tehty sekä kolonoskopia että -grafia ja sitä sun tätä mutta henki pihisee edelleen!!! :D
Ei tunnu miellyttävältä mutta itse tykkään vielä vähemmän hammaslääkäristä. kai se yksilöllistä miten kukakin...
erisanin puhdistusgeeli...dermosilin puhdistusvaahdosta minä sain allergisen reaktion, samoin avonin puhdistusvoiteesta jossa oli avokadoa:(
kunhan taas rahat riittää palaan apteekin sarjoihin eli avene rules!
ensi-ja turvakodeissa ainakin pitäisi olla, kysele sieltä. meillä poitsu söi 11 kk iässä rintaa läpi yön neljästä kerrasta siihen että 15 min. välein havahtui vaatimaan rintaa. silloin riitti, meillä tehtiin totaalinen rinnasta vieroitus ja samalla unikoulu, 4 yötä huudettiin läpi yön mutta...
meillä poitsu 1-v. ja käppänäneiti saavat olla kaksistaankin ihan miten haluavat, poitsu toisaalta pitää välillä hyvänä suht kovakouraisestikin mutta niin kauan kuin koiruus itse telläytyy poitsun kylkeen kiinni omapahan on valintansa:) ja pitää myöntää että meillä koiruus on opettanut...
meillä 1-v. ja rytmi:
klo 6.30 aamupala,
klo 8.00 toinen aamupala:),
klo 11.00 lounas,
klo 14.30 välipala,
klo 16.30 lounas
ja 19.30 iltapala plus maito unille...
meillä nukutaan vielä 3 päiväunet eli ekat 9 kieppeillä, toiset 12 jälkeen ja kolmannet ennen iltapalaa...
meillä oli ongelma kanssa välillä että poitsu aamulla märkä mutta meillä lienee ollut eri syy eli vaippa olisi vielä vetänyt, mutta yritin yöllä pitää liian "isoa" vaippaa jolloin kääntyillessä pissat pääsi karkailemaan helpommin. ja siis vaippa ei ollut liian ison tuntuinen vaan kun oltiin 2...