Paljonko olette maksaneet hääkakustanne? Paljonko oli häävieraita syömässä kakkua? Tai jos joku tietää hääkakkujen hintahaitaria niin olis kiva kuulla! kiitos!
Kun aina akat kyselee kiinteytysvinkkejä johonkin kropan osaan, mutta silti kaikki pelkää ISOJA LIHAKSIA jotka kasvaa heti kun alkaa tekemään kyykkyjä olkkarissa tai käymään kuntosalilla :headwall: Kaikki aina kauhistelee jos nainen näyttää urheilulliselta ja esim. reisilihakset ja käsivarren...
Mitä/miten paljon olet syönyt tänään vihanneksi/marjoja/hedelmiä?
Mun syömiset:
-2 päärynää
-1,5 kpl banaania
-100 g mustikoita
-200 g kurkku-salaatti-tomaatti-persikkasalaattia
-350 g kurkkua
Nam!
mitä asioita katsot elintarviketuotteen kyljestä? Siis tarkoitan ravintosisältöä, kcal, prot, rasvat, hiilarit ym. Vai katsotko ollenkaan mitä tuote sisältää? Mitkä asiat vaikuttavat siihen minkä tuotteen valitset?
Nainen voi tehdä sen vain kerran elämänsä aikana ja silloinkin aamulla. Mies voi tehdä sen milloin vain, missä vain ja kuinka usein tahansa. Mikä tai mitä se on?
Minkä ikäisen vauvan olette vieneet hiekkalaatikolle ja puistoon tutkimaan ympräristöä? Milloin aloitte käymään säännöllisesti/päivittäin puistoissa leikkimässä lapsen kanssa?
Ja huomenna hän täyttää 8 kk :heart: Ihanaa kun pääsee itse lelujen luo, vaikka joo.... kohta on perässä juoksemista kun saa vähän vielä vauhtia alleenn :whistle:
Seksiä ei nyt lasketa... valitettavasti :D
Mä alotin aamun klo 6 tunnin spinníngillä kotona ja sit illalla menin vielä tunniks salille. Hyvä olo aamusta iltaan :heart:
Miten pitkiä lenkkejä meette? Minkä ikäinen lapsi on mukana? Kuinka viihtyy vaunuissa/rattaissa? Miten usein juokset?
Itellä vähän reilu 5 kk poika ja tosi nätisti on koko matkan ajan. Välillä saattaa torkahtaa :) Enää en pidä lasta vaunukopassa vaan vähän selkänojaa kohotettuna niin voi...