Hakutulokset

1. C

Mitä leipoisit näistä?

Kaapista löytyis: -purkki kondensoitua maitoa (sen voi keittää paksuksi toffeeksi) -puoli pakettia Digestive-keksejä -2 prk Flora vispiä -maitorahkaa -liivatelehtiä -munia -banaania -jauhoja, sokeria ym. perusleivontatarvikkeita -200g mansikoita -100 g mustikoita Mietin että mitä...
  2. C

Kuinkas monta jääkiekkoleskeä täällä on tänä iltana?

Nyt kun Suomi pelaa niin meillä ainakin mies katsoo peliä SILMÄ kovana...
  3. C

Siis kattokaa miten ihania leluja!!

Jos olisin lapsi, niin tällaisia olisi saatava!! http://www.lelutalo.fi/lelut/Kotileikki-Leikkiruokaa
  4. C

Nam nam!

Leivoimpas tänään ystävänpäiväkakun! :p http://cupcake2009.vuodatus.net/ HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE PALSTALAISILLE! :heart:
  5. C

HÄÄKAKUSTA TIETÄVÄT!

Paljonko olette maksaneet hääkakustanne? Paljonko oli häävieraita syömässä kakkua? Tai jos joku tietää hääkakkujen hintahaitaria niin olis kiva kuulla! kiitos!
  6. C

Mitäs sitä on tänään tullut syötyä?

:p :whistle:
  7. C

Tykkääkö täällä kukaan urheilullisesta, "lihaksikkaasta" vartalosta?

Kun aina akat kyselee kiinteytysvinkkejä johonkin kropan osaan, mutta silti kaikki pelkää ISOJA LIHAKSIA jotka kasvaa heti kun alkaa tekemään kyykkyjä olkkarissa tai käymään kuntosalilla :headwall: Kaikki aina kauhistelee jos nainen näyttää urheilulliselta ja esim. reisilihakset ja käsivarren...
  8. C

Kasvis gallup!

Mitä/miten paljon olet syönyt tänään vihanneksi/marjoja/hedelmiä? Mun syömiset: -2 päärynää -1,5 kpl banaania -100 g mustikoita -200 g kurkku-salaatti-tomaatti-persikkasalaattia -350 g kurkkua Nam!
  9. C

Meillä tänään iltapalana:

:p http://cupcake2009.vuodatus.net/blog/2360447/ruishampurilainen-ja-karppihamppari/
  10. C

Paljonko maksaa lapsen korvien tarkastus Mehiläisessä?

Entäs Koskiklinikalla Tampereella?? Siis lastenlääkärille oltais menossa...
  11. C

Liikuntaharrastuksista :)

Millaista liikuntaa harrastat ja kuinka usein ja paljonko kerrallaan?
  12. C

AUTTAKAA MUA!!

Mä kuolen nauruun!!! :laugh: http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a106592/bbhenna+ja+antti+sailytamme+alapaakarvojamme+purkissa/
  13. C

Kun olet ruokakaupassa, niin...

mitä asioita katsot elintarviketuotteen kyljestä? Siis tarkoitan ravintosisältöä, kcal, prot, rasvat, hiilarit ym. Vai katsotko ollenkaan mitä tuote sisältää? Mitkä asiat vaikuttavat siihen minkä tuotteen valitset?
  14. C

Tietääkö joku tähän vastauksen?? (arvoitus)

Nainen voi tehdä sen vain kerran elämänsä aikana ja silloinkin aamulla. Mies voi tehdä sen milloin vain, missä vain ja kuinka usein tahansa. Mikä tai mitä se on?
  15. C

Onko kukaan tehnyt itse suklaakonvehteja tai muita karkkeja nyt jouluksi?

Kertokaas kivoja vinkkejä jos olette tehneet nameja ite :xmas:
  16. C

vauvat leikkipuistossa!

Minkä ikäisen vauvan olette vieneet hiekkalaatikolle ja puistoon tutkimaan ympräristöä? Milloin aloitte käymään säännöllisesti/päivittäin puistoissa leikkimässä lapsen kanssa?
  17. C

Meidän esikoinen lähti tänään konttaamaan!!!

Ja huomenna hän täyttää 8 kk :heart: Ihanaa kun pääsee itse lelujen luo, vaikka joo.... kohta on perässä juoksemista kun saa vähän vielä vauhtia alleenn :whistle:
  18. C

cassy!

ihan muuten vaan kyselen, että ootko kisannu/aiotko kisata bodyfitneksessä tms? Kisaako sun mies?
  19. C

Mitäs ootte tänään harrastaneet?

Seksiä ei nyt lasketa... valitettavasti :D Mä alotin aamun klo 6 tunnin spinníngillä kotona ja sit illalla menin vielä tunniks salille. Hyvä olo aamusta iltaan :heart:
  20. C

Onko täällä muita vaunujuoksijoita?

Miten pitkiä lenkkejä meette? Minkä ikäinen lapsi on mukana? Kuinka viihtyy vaunuissa/rattaissa? Miten usein juokset? Itellä vähän reilu 5 kk poika ja tosi nätisti on koko matkan ajan. Välillä saattaa torkahtaa :) Enää en pidä lasta vaunukopassa vaan vähän selkänojaa kohotettuna niin voi...

Yhteistyössä