Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

~🎲~♦️~♠️~🤍~❤️~🎲~

Acapella-laulanta.

Jotain,
mistä suuresti
nautin.
Koska
ihmisen ääni,
luonnon
ihmeellisin
instrumentti.

Ei säestystä.
Ei autotunea.

Tämä on kauneutta.

Josh Turner Guitar:
kvartetin miesten
ääniharmonia hipoo
täydellisyyttä.

Levollista yötä
juuri Sinulle.

♠️ E♦️

• Rakkaus
Reactions: -roosaruusa-
Mä en oikein enää ymmärrä mistä tässä ihmiselämässä on kyse, tietääkö joku totuuden ja mikä se on, liikaa ristiriitoja ja kysymysmerkkejä. Silti joillain ihmisillä on hämmästyttävä varmuus kaikesta, ikään kuin ne ei näkisi puolia maailmasta, ehkä ne ei näekään. Onko se tyhmyyttä vai älyllistä laiskuutta en tiedä…

Ei kai kellään voi olla varmuutta siitä mistä elämässä on kyse.

Mut tiiätkö sen tunteen, kun on ollut työntäyteinen ( tai minkä tahansa rasitttavantäyteinen) päivä ja sit viimein pääset sänkyyn ja ah, on yks ja sama mikä on tarkoitus tai tulevaisuus koska voit vaan sulkea silmät ja antaa unen tulla.

Ehkä elämän tarkoitus on elää.

Sit nauttia levosta.

Ja taas elää.

Ei kai kellään voi olla varmuutta siitä mistä elämässä on kyse.

Mut tiiätkö sen tunteen, kun on ollut työntäyteinen ( tai minkä tahansa rasitttavantäyteinen) päivä ja sit viimein pääset sänkyyn ja ah, on yks ja sama mikä on tarkoitus tai tulevaisuus koska voit vaan sulkea silmät ja antaa unen tulla.

Ehkä elämän tarkoitus on elää.

Sit nauttia levosta.

Ja taas elää.
Tarkotan, että moni aidosti uskoo sen oman ymmärryksen asioista olevan totuus, löydän niistä ”totuuksista” aina miljoona ongelmaa tai ristiriitaa koska jos jotain osaan niin kyseenalaistaa… siksi mua hieman väsyttää sellaset selitykset miten maailma makaa radallaan ja miten se ja se asia johtuu siitä ja siitä ja taustalla on vielä x ja y. Aikuiset ihmiset ihan vakavissaan elää sellasessa valheellisessa varmuudessa oman näkökulman ja tiedon oikeellisuudesta, se jos mikä jaksaa hämmästyttää. Mut juu, kai se tarkotus on nauttia, noin niin kun kevyemmällä otteella ajatellen..

Tarkotan, että moni aidosti uskoo sen oman ymmärryksen asioista olevan totuus, löydän niistä ”totuuksista” aina miljoona ongelmaa tai ristiriitaa koska jos jotain osaan niin kyseenalaistaa… siksi mua hieman väsyttää sellaset selitykset miten maailma makaa radallaan ja miten se ja se asia johtuu siitä ja siitä ja taustalla on vielä x ja y. Aikuiset ihmiset ihan vakavissaan elää sellasessa valheellisessa varmuudessa oman näkökulman ja tiedon oikeellisuudesta, se jos mikä jaksaa hämmästyttää. Mut juu, kai se tarkotus on nauttia, noin niin kun kevyemmällä otteella ajatellen..

Nauttia. Tai kärsiä.

Mut jos on liikaa aikaa niin sitä voi pohtia.

;D

~🎲~♦️~♠️~🤍~❤️~🎲~

Acapella-laulanta.

Jotain,
mistä suuresti
nautin.
Koska
ihmisen ääni,
luonnon
ihmeellisin
instrumentti.

Ei säestystä.
Ei autotunea.

Tämä on kauneutta.

Josh Turner Guitar:
kvartetin miesten
ääniharmonia hipoo
täydellisyyttä.

Levollista yötä
juuri Sinulle.

♠️ E♦️
Aivan älyttömän soinnukas pitch miesten joulubiisissä. Kiitos.👋 Ja hyvää joulua Sulle OgE.
terv Muusikko

En tajua miten ihmiset ehtii mitään, perusjutut jo vie paljon aikaa
Samat fiilikset. Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vähemmän ehtii. Vaikka oon lapsetonkin. Jotkut lasten vanhemmat uskoo että lapsettomilla on aikaa tehdä vaikka mitä. Että vain lapsiperheillä elämä menee niihin perusjuttuihin. Mutta en tiedä mitä teen väärin sitten, kun mulla tuntuu elämä menevän perusjuttuihin, vaikka ei ole edes lapsia. Hyvin harvoin ehtii tehdä mitään mitä haluaisi tehdä. Oon täysin kyllästynyt jo siivoamiseen, ruoanlaittoon, kaupassa käymiseen ja pyykinpesuunkin, vaikka ei ole edes niitä lapsia. Oikeastaan olen melkeinpä vihainen kotitöille, kun en ehdi tehdä mitä haluan. Mutta ei ole varaa palkata siivoojaa tai alkaa wolttaamaankaan.

Samat fiilikset. Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vähemmän ehtii. Vaikka oon lapsetonkin. Jotkut lasten vanhemmat uskoo että lapsettomilla on aikaa tehdä vaikka mitä. Että vain lapsiperheillä elämä menee niihin perusjuttuihin. Mutta en tiedä mitä teen väärin sitten, kun mulla tuntuu elämä menevän perusjuttuihin, vaikka ei ole edes lapsia. Hyvin harvoin ehtii tehdä mitään mitä haluaisi tehdä. Oon täysin kyllästynyt jo siivoamiseen, ruoanlaittoon, kaupassa käymiseen ja pyykinpesuunkin, vaikka ei ole edes niitä lapsia. Oikeastaan olen melkeinpä vihainen kotitöille, kun en ehdi tehdä mitä haluan. Mutta ei ole varaa palkata siivoojaa tai alkaa wolttaamaankaan.

Voimia Sinulle,
kanssavela.
Aika tuntuu
nopeutuvan
vanhetessamme.
40 ja hups,
12 kk hurahti
jälleen kerran,
minne? 🤔😃

E

Lapsiperheissä on yleensä kaksi jakamassa työt, sinkku joutuu huolehtimaan kaikesta aivan yksin. Sitä ei perheelliset usein ymmärrä.

===================
🔺Kings return
'The Lord's Prayer'
[2022] 💚
__
Ekstaattista jouluisaa
acapella-harmoniaa
toiselta kvartetilta.
===================

Yhteistyössä