Vauvan yritys haaveet siirtyi meillä ainakin parilla viikolla .Nyt on tissi patit tutkittu ja yksi ilmeisesti hyvälaatuinen uusi löytyi lisää ja otettiin ohutneula näyte kolmesta kohdasta. Toimenpide ei sattunut paljon mutta rahapussia sattui, kelan korvauksen jälkeen jäi maksettavaa 141...
mulla kesti ekat menkat näillä pillereillä kaksi viikkoa ja sitten oli noin viikon tauko ettei vuotanut ja nyt on tullut viikon tuhru vuotoa joka nyt taas alkaa lisääntymään. En viitsi pillereitä taas vaihtaa kun olen toiveissa lähikuukausina lopettaa pillerit ja raskautua. Mulle ei siis...
Onnea IPPU tuosta haamusta, mulla ei noista testeistä ole kokemusta mutta, toivottavasti kaksi viivaa seuraavassa testissä vahvistuisi nopeasti .Testaatko jo huomen aamulla uudestaan?
Nyt olen saanut varattua itselleni ajan tissi pattien tutkimukseen 12.6. Jos siellä sanotaan että kaikki on OK niin sitten näillä näkymin jätetään pillerit pois, JIHAA!
Onko kellään kokemusta jos ovulaatio testit on mennyt vanhaksi päiväykseltään(-05), niin toimivatko silti vai pitäisikö tulevaisuutta varten tilata uusia?
Meillä on molemmilla lapsilla juuri nämä istuimet v70 volvo farmarissa selkä menosuuntaan. Isompi istuu apumiehen puolella (2,5 vuotias ja n.90 cm) ja eteen mahtuu hyvin istumaan ja lapsen jaloilla on vielä todella ruhtinaallisesti tilaa. Pienempi istuu kuljettajan takana (1 vuotias ja n.80 cm)...
Mie olen jo aiemmin tähän porukkaan liittynyt ,mutta en vielä kirjoittanut kertaakaan. lueskellut juttuja "joskus" eli siis joka päivä käyn lukemassa! Ensiksi onnittelut kaikille plussanneille, se on todella upea tunne ja sen muistaa varmaan lopun elämänsä, mie ainakin muistan molempien lapsien...
Meillä ei siis ollut ehkäisyä ikinä käytössä ja vaikka miten yritimme en raskaaksi tullut mutta kun keliakia loytyi ja aloitin ruokavalion niin saman vuoden aikana meillä oli jo vauva sylissä ja 1v ja 4kk myöhemmin toinen.
minulla on todettu keliakia 2004 vuoden alussa verikokeesta. Meille oli yritetty lasta pari vuotta ilman tulosta, mutta kun aloitin ruokavalion niin lapsi ilmoitti heti tulostaan ja en kerennyt koepalan ottoon kuin vasta sitten kun lapsi oli syntynyt. Minä olin aiemmin ennen keliakian löytymistä...