Mulla on sellainen nahkealehtinen viherkasvi, jonka olen saanut lahjaksi. Kysyin että mikä se on kun sain mutta antaja ei tiennyt... pah.
Nyt se pudottaa lehtiä ihan ropisemalla!!!! :o
Tarkoittaako se että kastelen liikaa vai liian vähän? Siinä on siis pienet kiiltävät nahkeat lehdet ja...
Laskettu aikani olisi ollut viikon päästä. Juhannuksena. :'(
Pieni enkelilapsemme syntyi päätöksestämme tammikuussa kun hänellä todettiin potterin oireyhtymä. Ei munuaisia, ei virtsateitä, ei lapsivettä, ei kehittyneitä keuhkoja.
Silmiini osui eilen FST:ltä dokumentti kätilöistä ja kun...
Hei!
Palstatauolla muuten, mutta piti tulla kysymään...
Mulla ilmeisimmin varhainen km menossa/mennyt. Mulla siis olisi tänään ollut rv 5+4. Perjantaina alkoi tuhruvuodolla ja lauantai-sunnuntai-maanantai vuosin kuin pistetty sika. Ei hirveesti hyytymiä (ainakaan että olisin huomannu)...
Vuoto alkoi tänään (rv5)
testi näytti negaa....
ei esikoista vieläkään.... :'(
mä NIIN arvasin tän!!! Miks kuvittelin et mun annettais olla onnellinen?!!! :'( |O
hyytelökakku kun tuolla paistaa aurinko ja on lämmintä tiedossa?
tein piknik evääksi enkä tyhmänä ajatellut sitä mahdollisuutta lain... :whistle:
pitää kehitellä varmaan joku köyhänmiehen kylmälaukku... :laugh: voi mua.
Meillä vappupiknikki tiedossa ja haluaisin tehdä jotain hyvää pakastemarjoista.... eli ehdotuksia?!!
Ei ehkä piirakkaa. oon kyllästyny siihen. Jotain muuta? :p
niin siis mulla mustikoita, punaherukkaa, karpaloita, puolukkaa ja hillaa
Vauvakuumepuolelta kävi käsky, että tällainen pino olisi perustettava!
Sieltä on tulossa pian monta Päijät-Hämäläistä tänne odottajiin... toivottavasti! Eli kaikki itsensä Päijät-Hämäläisiksi tunnistavat liittykäähän seuraan!
Laitan hiukan taustaa tähän.
Odotettu esikoinen ilmoitti...
Voidaanko laittaa tähän hyvien uutisten pino? :D
Täällä on niin kovasti huonoja uutisia, pettäviä miehiä, rahaongelmia, huonoja ystäviä ja niin edelleen, niin piristetään päivää hyvillä uutisilla!
Minä aloitan!
Mulla alkoi juuri 4 viikon loma
Olen juuri saanut tietää olevani...
En tällaista pinoa mistään vielä löytänyt, joten tähän sen perustan.
Tervetuloa!
NIMI.............. SYNNÄRI.......... LA.............MONESKO
rintsi82..................satks............1.1.............kolmas
ElinaMaria............. PHKS........... 2.1. ...........esikoinen...
Hei kaikki!
Toivottavasti en ole ihan väärällä palstalla, mutta jos satutte tietämään toukokuussa vapautuvia rivitalokolmioita vuokralle Lahden seudulla:
Olemme pian avioituva nuoripari, ja etsimme kotia tulevalle perheellemme.
väh. 3h+k+s.
Pieni piha-alue olisi ehdottomasti tulevan...