Kaupungilla tuli tänään käytyä ja mies osti oiken vappujätskitkin... tosin vain mulle ja masulle=) ärsytti vaan, kun en saanu mitä tilasin, kun jätskityttö vähän kämmäsi, mutta otin sitten sen minkä teki, vaikka sanoinki, et nyt ei menny kuule ihan oikein.... se oli niin paniikissa ja...
Mukavaa vapun aattoa kaikille!!!
Meikäläinen on täällä vappu-flunssassa, ihan vetämätön olotila ja pitäis kohta tehä munkkitaikina nousemaan...
Perjantaina olin neuvolassa, sillon rv 34+4
turvotusta löytyy=) sehän on syynä tähän käsien särkyynkin
painoa oli taas tullu liikaa 1200g/vko...
Laiskuus iski...
ei millään jaksa tehä yhtääään mitään....
pompulalle nukkumiseen ei juuri ole vinkkejä ja täällä ainakin alkaa olla niin loppu koko tapaus... panadolia oon yrittäny napsia, hiukan auttaa... yritän käsiä pestä useesti kylmäl ja lämpimäl vuorotelle et sais veren kiertämään...
Heippas!!
Olipas tekstiä=) kiva, että ihmiset on aktiivisia..
ihan ekaks PIKKU MYYLLE!!! mites ne sun kädet??? mulla on ihan sama ongelma täällä.... sormet on tönköt ja puuduksissa, nivelet ja ranteet on kipeet ja käsien käyttö sattuu... epäilen itse että johtuu nukkuma-asennosta, kun nyt...
Vau kirjan paketista!!! Millonkas te ootte niitä tilaillu??? Mä jätin jo syksyllä postiin tilauksen neuvolakirjasta ja kun ei oo mitään kuulunu, niin kuukausi sitten täytin netistä tilauksen... mutta vieläkään ei ole tullut mitään??? Pitäskö mun vaan odotella rauhassa vai kysellä sen...
Neuvola kuulumisia...
Vauva oli kääntyny takasin raivotarjontaan ja nyt toivotaan, että pysyykin siellä, ettei enää kauheena kääntyilis...
turvotusta on vähän,
paineet 124/80
pissa puhdas,
sf= 30 pysyny samana viime kerrasta
syke oli 136 vaavilla
painoa tullut +600
voi olla että pikkusen on...
Mun mies on xl-xxl kokoa, muttei todellakaan mikään punkero. Toi xl-xxl koko ei kerro ihmisestä mitään... se voi olla joko pieni, pyöreä ja hirmu pulska tai niinku oma mieheni, pitkä, harteikas ja hoikka. Kaikki ei mahdu samaan muottiin... olen itsekin kokoa l-xl, mutta en lihava, ainoastaan...
Heips!!!
Katalle kiitos painoarvio onnitteluista... kyllähän tuo aika muhkea on tuo mahakin, että tuskin ihan rääpälettä meille syntyy=)
auramaria kyseli, että miten yöt sujuu?? siinähän ne, onneksi ei tarvi kouluun mennä, kun peruin työharjottelun sen saikun takia, jota ei sitten lisää...
Heippas!
Keskiviikkona oli kontrolli äp:llä, viikkoja oli 31+1(oikean kaavan mukaan, täällä 31+2) ja meinas reisiluun mitan perusteella että olis 31+4 menossa.. painoarvio oli 2100 eli 600g enemmän ku n. viikko aiemmin. Vettä oli ok. Syytä eivät huimauksen tunteelle keksineet, vaan neurolle on...
2006 vuoden pakkauksesta... itse ainakin tykkäsin, kun se tossa tuli... eikä siellä oikein sinistä ollut, kun turkoosia ja kellertävää... että ihan kivasti menee kummalle vaan... ainoina miinuksina mun mielestä kovakantinen kirja josta oli tehty ihan tyhmä... varsinainen psykologinen aikuisten...