haluaako kukaan nainen xl-kokoista miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei sairaaloisen lihava ole kyllä mikää ihanne. Tietenkin jos oma mies alkaa lihoa niin eihän sitä lopeta toista haluamasta.

Mutta maha pitää miehellä olla. Sellainen mukava kumpu johon voi nojata. Nuoret miehet on hoikkina kauniita mutta yli nelikymppinen hoikka mies näyttää kuivalta

Mun oma mies on kooltaan iso, xxl. Oli tuota kokoa jo kun tutustuttiin. Ja yhä haluan. Mutta kyllä mä tykkään,et mun miehessä on kokoa =) Lisään vielä,että kaikki isot miehet ei innosta. Vaan jokin tuossa omassa nallukassa ;) <br><br>

Yleisesti vois sanoa että tämän päivän ihmiset on kauttaaltaan
niin plösöjä.

Elintaso on tuonut mukaannaan ilmioön että
kaikki paitsi itsestään erityisesti huolehtivat
ihmiset on plösöjä.

Autolla ajetaa ja #&%?$!* levenee.
Vaivanhan siitä saa itsellee ku terveys prakaa.

Läskiä ei kiitos

Mun mies on xl-xxl kokoa, muttei todellakaan mikään punkero. Toi xl-xxl koko ei kerro ihmisestä mitään... se voi olla joko pieni, pyöreä ja hirmu pulska tai niinku oma mieheni, pitkä, harteikas ja hoikka. Kaikki ei mahdu samaan muottiin... olen itsekin kokoa l-xl, mutta en lihava, ainoastaan pitkä ja harteikas...

vaatekoko huiputtaa ihmisiä kuvittelemaan muut isoiksi ja lihaviksi, mikä ei todellakaa pidä paikkaansa... m-koon paita menis mullekkin, jos siinä ois rinnoille ja hartioille enemmän tilaa ja pituutta lisää... että ei se koko kerro, onko ihminen läski vai ei....

annetaan kaikkien olla sen kokosia kun haluaa...
mies on sopusuhtaisena paras=)

Koska itsekään en ole mikään pieni nainen niin tykkään kyllä xl-kokoisesta miehestä...ja minulla sellainen ikioma onkin!! :)

Mutta ehkäpä se naisella menee enemmänkin niin (ainakin minulla) että kun olen niin perinpohjaisen rakastunut tähän isoon nallekarhuuni niin se seksikkyys tulee enemmän sieltä korvien välistä. Ainoa "huono" puoli on se että rakasteluasennot eivät ehkä yllä samaan monipuolisuuteen kuin sporttisemman miehen kanssa, muttei se maata kaada ;)

no mun mielestä xl ei vielä mikään lihava ole, todellakaan!!

oma mieheni on pitkä ja harteita löytyy mukavasti. Mahaa pitää vähän ollakin että on mistä ottaa kiinni ;)