Hakutulokset

1. soap

Kevätvauvaa 2008 odottavat

Huomenta! Mimmu: ekaan neuvolaan siis menossa ilmeisesti? Ainakin Helsingissä se eka ultra on kuulemma vasta vk 13-14. Mun mielestä sun oireet kuulostaa ihan normaalilta, tosin olen kaukana asiantuntijasta (vasta eka raskaus) ;) Mä taas en vielä uskalla olla varma, kasvaako mun mahassa ketään...
  2. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Moi taas! Kiva kun täällä on oltu ahkeria taas! Carmen, harmi että noin kamala olo on päässyt iskemään! :hug: Mulla ei oo vielä kokemusta tollasesta, mutta hieman pelottaa kun meilläkin on jonkun viikon päästä matka edessä, osuu kai juuri niille yleensä pahimmille viikoille. Väsymys valtasi...
  3. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Huomenta! Tervetuloa uudet!! Tänään ensimmäinen aamu, kun oli vähän epämääräinen olo. Ei oksettava, mutta vähän huono kumminkin. Nyt mietityttää, viittiikö lähteä sateessa jumppaan vai ei.Lauantaita kaikille!
  4. soap

Huomenta! Tervetuloa toukomamitsulle! Täällä ensimmäinen aamu, kun olo oli herätessä hieman epämääräinen. Ei siis suorastaan oksettava, mutta vähän sen tapainen kuitenkin.
  5. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Moi taas, mukava lukea kaikkien kuulumisia! :) Mulla onkin kai la vasta 16. 5, kun laskin sellaisella laskurilla jolla sai laskea munasolun irtoamisajan mukaan. Eli se joka päivittelee listaa niin vaikkapa tuon 16. pv voisi laittaa. Kiitos! Tänään en ole pystynyt hillitsemään itseäni, vaan...
  6. soap

Kiitos tervetuliaistoivotuksista! Kiitos myös hissukka vinkistä la:n suhteen. Se kai olisi sitten 16.5. Noin 5 viikkoa siis vasta täynnä. Km ja kaikki muu mahdollinen pelottaa vietävästi... Tsemppiä papagena! Yritäthän keskittyä positiivisiin asioihin! :hug: Hyvää vkl:a kaikille!
  7. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Moikka taas! Tervetuloa repa! Ja myös rapu83, toivottavasti pääset pian "virallisesti" tälle puolelle. Tilanteen lupaavuus riippuu varmaan ihan siitä, miten säännölliset menkat sulla on, miten herkällä testillä testasit jne. Ite sain tällä viikolla plussat mammaksin herkällä (herkkyys 10 mitä...
  8. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Huomenta! Tervetuloa uudet! Mulle vois alustavasti laittaa listalle la 12.5, jonka sain jollain laskurilla. Kiitos kaikille, jotka vastasivat mies-kysymykseen. Uskon että omanikin vielä innostuu, kun asia konkretisoituu esim. ekan ultran myötä. Hän on hieman pessimisti luonteeltaan, joten ei...
  9. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Moi taas! Miten teillä on miehet suhtautuneet varhaiseen raskauteen? Meillä oli kyllä iloinen silloin plussasta, mutta nyt ei ole kysellyt mitään, saati hankkinut tietoa itse. Varmaan sit vasta tajuaa jos pieni tulee sitten toivon mukaan aikanaan ehjänä ulos sieltä...
  10. soap

Moi vaan kaikille! En muistaakseni ole vielä kirjoitellut tänne. Kivaa, kun täällä näkyi olevan paljon tuttuja! Sain plussan maanantaina kahdesti, eilen ja tänään kerran. En oikein siis meinannut uskoa asiaa todeksi! :laugh: Varmaan aika alussa mennään vielä, viimeiset menkat oli 6.8, mutta...
  11. soap

***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Vielä tulin katsomaan tätäkin palstaa... Mut kai sitten voi laittaa listalla plussanneisiin, koska olen tehnyt jo yhteensä neljä testiä ja kaikki näyttävät plussaa. Ja juu, ei tämä hullu sentään seitsemättä ole yrittämässä! :laugh: Plussaonnea kaikille!!
  12. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Moi taas! Tervetuloa uudet! PieniTytönTylleröinen, googleen kun laittaa hakusanaksi "alkuraskauden ultra" niin tulee tietoa. Siellä oli muistaakseni 8 viikkoa aika tavallinen aika. Itse ajattelin ehkä odotella vaan kunnan tarjoamaa ultraa, siinä sitten ainakin pitäisi jo kunnolla näkyä jotain...
  13. soap

Oireet puuttuu rv5+1 - onko normaalia?

Moi! Minäkin mietin ihan samaa Iines! Mulla on nyt ilmeisesti viides tai kuudes viikko. Eilen soitin neuvolaan ja sieltä sanottiin että vasta parin viikon päästä tod.näk. tulisi enemmän oireita.
  14. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Ai niin, sitä piti vielä kysyä että onko kellään kokemusta Naisten klinikasta ja Kätilöopistosta, eli kumpi kannattaisi helsinkiläisen valita?
  15. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Huomenta! :wave: Pippa: mä olen kertonut jo kuudelle ihmiselle, eli en tosiaankaan osaa pitää asiaa omana tietonani. :ashamed: Heti miehen jälkeen kerroin parille parhaalle ystävälle, ja sen jälkeen äidille. Sittemmin on vielä pari kaveriakin saanut tietää asiasta. Toisaalta uskon et jos...
  16. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Pippa: mulla ainakin lukee niissä raskausajan multivitoissa et annostus on 1-2 kpl/vrk. Eli jos ottaa 2 x 5 niin sithän se olis se 10. :) Ei nyt tosin oo se oma purkki tässä käden ulottuvilla. Munkin tekee mieli kertoa kaikille, tuntuu et oon vähän omissa maailmoissa niiden kanssa joille en oo...
  17. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Moikka! Tervetuloa monitoimityökalu (!). maviks: mäkin soitin tänään neuvolaan. Sain 4.10 sen ajan. Vitsi kun jännittää, että pääsenkö tän raskauteni kanssa ylipäätään sinnekään asti. Onneksi neuvolantäti vaikutti tosi kivalta!
  18. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Itsepintaisesti tuli hymynaama vaikka vain sulut olisin halunnut tohon äskeiseen...
  19. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Huomenta! Pippa: minäkin kävin eilen ostamassa multivitan raskausvitamiinipurkin. Muuta en ajatellut ottaa, kun syön mielestäni aika terveellisesti ja monipuolisesti kuitenkin. Tietääkö joku että olisiko syytä ottaa vielä jotain muuta? Mimosa: älä niistä töistä murehdi, raskaus on kuitenkin...
  20. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Kuinka pitkällä sun raskaus on mimosa?

Yhteistyössä