Hakutulokset

1. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

juu ensimmäinen, ja kuten jo olen hokenut niin tuntuu aivan epätodelliselta :)
  2. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

no ei dedefilus mullakaan juuri minkäänlaisia oireita ja sehän tässä onkin huolestuttanut...
  3. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Heh Berry, jotenkin odotin että siihen olis pitäny pamahtaa kaks aivan kirkkaanpunaista viivaa! :laugh: Hauska että mennään noin samoilla päivillä. Ootko vielä ollu yhteydessä neuvolaan?
  4. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

http://www.aijaa.com/v.php?i=950434.jpg Tossa on Berry vielä kuva siitä ekasta testistä, jonka siis tein eilen.
  5. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Berry76: Mulla on ollut epäsäännöllinen kierto pillereiden lopettamisen (toukokuussa) jälkeen. On vaihdellut välillä 23-40. Viimeiset menkat alkoi 6.8 ja oviksen tikutin 24.8. On vaan jotenkin ihan epätodellinen olo että olenko nyt todella raskaana ja pelkään jos seuraava testi olisikin nega.
  6. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Hei taas, berry: ymmärrän kyllä että jotkut haluaa olla varovaisempia, saa nähdä miten itellekin käy, miltä sit tuntuu jos meneekin kesken. Apua mikä olo, oikein en kunnolla usko olevani raskaana kun ei ole oireitakaan. Kai se nyt kuitenkin on totta kun kolmeen testiin on jo vaaleanpunainen...
  7. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Heipä hei taas, berry: me (tai siis minä, heh) ollaan kerrottu jo mun äidille ja parille kaverille. Oon vaan sellainen luonteeltani etten saa pidettyä mitään oikein salassa. Toisaalta en koe että vaikka mitä tulis eteen niin ettenkö voisi siitä puhua...
  8. soap

25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Hei taas, siirryn varovasti toukokuun toivottuihin. Kiitos kaikille ja tulkaahan perässä! Tosin voihan olla, että joudun tännekin vielä palaamaan.
  9. soap

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Minä siirryn varovaisesti toukukuun toivottuihin. Kiitos kaikille kaikesta ja plussia ihan jokaiselle!
  10. soap

TOUKOKUUN TOIVOTUT

Huomenta kaikille! Varovaisesti ilmoittaudun mukaan... Sain eilen kaksi kertaa plussan ja sitten vielä tänäaamuna. Pidin eka tulosta haamuna mut jotkut kommentoivat että olis ihan selvä plussa. Epäuskoinen olo, kun ei ole ollut juuri mitään oireita. Menkat alkoi viimeksi 6.8, mutta kierrot on...

Yhteistyössä