meillä syöty moooonta säkkiä Nutra Nuggets Large Breed Adultia, hinta ollut mustissa ja mirrissä 35e/15kg, eilen menin sitten hakemaan säkkiä niin hops heijaa hinta onkin pompannut nyt se 15kg maksoikin 43,90...
Murr sanon minä!!!
pitänee etsiä uusi ruoka, kellään kokemusta Mustin ja Mirrin...
mulla olis lisäkysymyksiä!!!
Nyt käytössä nuvaring (ihan ok ei mitään ongelmia mutta hintoihinsa tulee)
harkinnassa strerilisaatio (kaveri kertoi että voi tulla vuodot tosi runsaina ja kuukautiskivut takaisin)
mites sitten kierukka? alussa ilmeisesti tulee tiputtelu-vuotoa suunnilleen...
Vielä yksi 27v mamma Kokkolasta ilmoittautuu :)
Lapsukaisia on 2. 8v poika (vm 1998) ja masuvauva viikkoja 31. Maalis-huhtikuussa olemme siis nelihenkinen perhe...
Samaa mieltä edellisen kanssa. Yleensä äiti laittaa itselleen liian kovat vaatimukset ja uupuu. Meillä nuorin oli juuri tuollainen kääntyilijä, ei siis osannut kääntyä takaisin vatsaltaan vaan "pyysi apua". Ja kohta käännyttiin uudestaan. Joten luovuin periaatteesta, etten totuta nukkumaan...
Kaikessa on hyvät ja huonot puolet... Monessa maassa ruokajuomana on limsat, mehut yms. Aikuisilla viini tai olut, hampaat ovat pilalla jo ennen koulun alua. Kyllä minun mielestäni maito on pienempi paha! Maito valmisteita suositellaan yli 1v lapsille ja aikuisille 6 dl päivässä, jolloin...
Niin, että osaisiko joku kertoa minulle, että mimmoisella tutkimuksella katsotaan ovuloiko ihminen. Ja voiko tavallinen terveyskeskus lääkäri tehdä sen vai täytyykö siihenkin jonottaa monta kuukautta? Voiko terveyskeskus lääkäri määrätä clomifenit vai täytyykö olla hormonilääkäri?
Kiitos! :)