Hakutulokset

1. E

olen viemässä pakettia postiin..

sisältää vaatteita,niin voinko laittaa vaatteet muovikassiin,kun minulle ei ole pahvilaatikkoa.
  2. E

Nestettä rinnoista

Mulla alkoi rinnat vuotamaan rv 19 ja suojia joudun pitämään,jos otan liivit pois niin hetken päästä on jo tahrat paidassa.Nyt menossa rv 23
  3. E

keitimpä

just riisipuuron ja nyt vaan kun malttais odotella sen jäähtymistä :p
  4. E

kutiaako?

kutiaako kellään rintoja?mulla kutiaa ihan sairaasti,oikein ahdistaa pitää rintaliivejä.nyt menossa rv 22+4
  5. E

Ja mitähän seuraavaksi....

Minua jo melkein säälittää..Jotenkin Matista on tehty pyhimys ja tästä toisesta ihan jotain muuta.Tietenkin itsekin on soppansa keittänyt, mutta olisi ilmeisesti tarvinnut ulkopuolista apua.Itse en kyllä sorru enää lyömään lyötyä, sorry.
  6. E

nyt se sit iski mulle kapina kotiäitiyttä vastaan

rekisteröitykää ;) Sit voi laittaa yy:tä Mutta tuosta itse kapinaolosta. Se on aika luonnollista. Vaikkei olisi lastakaan, voi parisuhteessa tulla silti sellainen epäilys, että oliskohan joku muu sittenkin se oikea. Tai ylipäätään tekisi mieli kokeilla. Se on mun mielestä merkki suhteen...
  7. E

Missä on kalliin ja halvan lastenvaatteen raja?

Trikoopaita 7 e, Eccokengät 56 e, Rasavil-talvihaalari enstalveksi alesta 80 e. Siinä viime ostosreissun hankinnat 3-vuotiaalle, ja noi on yleistä tasoa meillä. Eli perusvaatteet halvalla, kengät pitää olla hyvät jalkaan, ja alesta merkkituotteita. Juhlavaatteet tekee kummitäti.
  8. E

vauvalle näppyjä

Viittais atooppiseen ihoon. Sitä voi pahentaa joku ruoka-aine, mutta voi olla myös ihan itsenäinen sairaus.
  9. E

pregnyl liian aikaisin

elikkä follin tulisi olla kooltaan se 17mm tai yli ja voit laittaa pregnylin, se kypsyttää sitä follia ennenkuin siis irrottaa sen!
  10. E

Vuonna 2007 syntyneet vauvat

9.3.07 poika 53cm 4100g tays
  11. E

2004 syntyneitä lapsukaisia

täältä löytyy joulukussa syntynyt termiitti tyttö..äiti on tyhmä vähän väliä ja komentelee sen kun kerkee. isoveli saa kyytiä eli meno on tosi hurjaa välillä kun veli antaa samalla mitalla takaisin. Ihanuus on tällä hetkellä kaukana :whistle: pukee itse ja kaikki muutklin tekee ihan...
  12. E

lomista

Olen täysin samaa mieltä perhekäsityksen kanssa. Minun on niin helppo samaistua kirjoittamaasi tekstiin, sillä olen samaa sanonut miehelleni perhekäsityksestä. Miehelläni on 2 etälasta ja meillä on 2 yhteistä lasta. Mielestäni perhe on ME eli isä, äiti ja meidän 2 lasta, sillä mehän asumme...
  13. E

HYVINKÄÄ huhuu?

Hei! Täällä olisi ensimmäistä odottava tuleva äiti. Yksinäinen sellainen, koska syksyllä muutettu Hyvinkäälle. Sähköpostiakin saa lähettää e83@netti.fi
  14. E

hyvinkää + ymp.

Hei! Olen alkuvaiheessa raskaudessa. Olisi ollut mukavaa keskustella :) Olen syksyllä muuttanut Hyvinkäälle ja ystäväpiiri on muualla. Minulle voi kirjotella osoitteeseen e83@netti.fi
  15. E

Kestoilusta..

me alotettiin harsoilla ja villahousuilla ja ne toimi ihan hyvin. kun vaipanvaihto selällään ei enää sujunut vauvan vilkkauden takia n. 8kk siirryttiin m-kokoisiin fuzzi bunzeihin ja ne ovat käytössä tänä päivänäkin (poika 1,5v) ja niillä mennään tod näk kuivaksi asti. ovat olleet ihan huiput ja...
  16. E

Vauva ei nuku öisin...

Miten Kätilöopistolla neuvottiin herättämään vauva? Vaihdetaan vaippa ja samalla vauvalla on vähän viileämpi, kun on ainakin osaksi vaatteitta. Tracy Hoggin kirjasta Opi kuuntelemaan vauvaasi voisi olla jotain hyötyä. Hän neuvoo esim. hieromaan kämmentä ja hänestä kannattaa heti alkaa luoda...
  17. E

ketään kemistä???

:wave:
  18. E

D-tipat

Minkä ikäiselle? Meillä ainakin 1-vuotias osaa hyvin pureskella Mini Sun-tabletin, ja purkkia voi pitää hyllyllä silmien korkeudella näkyvillä. Helpompi antaa!
  19. E

punaiset posket-apua

Ehkä noi rasvat ei ole parhaita mahdollisia. Koeta Bepanthenia, ja sitten parina iltana 0,5 % Hydrokortisonia. Pidä huoli, että lapsen kasvoja ei pestä tai rasvata tuntia ennen ulosmenoa (jäätyy). Pakkasesta toivottavasti vaan johtuu.
  20. E

Minkäkokoisia allergisia vauvoja?

Meidän poika oli 5 kk 68,5 cm ja 6680 g. Selvästi laihempi kuin muut, ei-allergiset lapsemme.

Yhteistyössä