Hakutulokset

1. Anukaisu

huonepeliä!!

saippua siihen... :)
  2. Anukaisu

huonepeliä!!

pelataanko toinen? mulla olis yks kinkkinen?
  3. Anukaisu

huonepeliä!!

no niinpä oli! Kiitti avusta sulle kuha! :flower: =)
  4. Anukaisu

huonepeliä!!

ok...samuraimiekkaa ei vielä ole löytynyt... siitä siis kiikastaa... mistähän huoneen osasta sitä vois katella?
  5. Anukaisu

huonepeliä!!

nalle on pöntössä, mut miten tulvan sait?
  6. Anukaisu

huonepeliä!!

Mistäs ne sakset sait?????
  7. Anukaisu

huonepeliä!!

mulla kans se juttu, joka tuli kassakaapista, mut nyt en tajua!!! :headwall: Mitä sitten?
  8. Anukaisu

huonepeliä!!

mihin kohtaan jumitat? En saa tohon "kassakaappiin" koodia. Ja ilmeisesti se iso saavi pitäis siirtää jotenkin... :|
  9. Anukaisu

Huonepeliä kehiin!

Jees! Pääsin läpi B)
  10. Anukaisu

Huonepeliä kehiin!

onko joku pelannu jo siihen asti, et mitä noille positive coil ja negative coil lampuille tehdään? Apuuva!!! :headwall:
  11. Anukaisu

Huonepeliä kehiin!

siihen kolmannen huoneen "pömpeliin" joka seisoo siinä lattialla :) ja se ratas menee siihen gramofoniin
  12. Anukaisu

Huonepeliä kehiin!

ok! Kiitti peliseurasta! ...ja jos olis muita kavereita, niin 17palloa, kaikki tavarat, mut noiden kahden lampun (positive ja negative) paikat puuttu...
  13. Anukaisu

Huonepeliä kehiin!

ok... 1tavara puuttuu, noitten lamppujen paikkaa en oo hoksannu ja 15 punaista palleroo olis... mihinkäs tuo ID-kortti menis???
  14. Anukaisu

Huonepeliä kehiin!

auttakaa nyt tyhmää :headwall: en kyllä millään tajua tuota 4-numeroista koodia... enkä sitä haarukkaa onnistu löytämään (josko sillä pelastaisi maailman ;) ) Nyt kyllä meen tupakalle...
  15. Anukaisu

Huonepeliä kehiin!

en tajunnu :ashamed: eli mulla oli tuo m=975 ja c=2 mut jos laitan siihen laitteeseen tuon 9752, niin ei siinä sitä vihreetä valoa syty...
  16. Anukaisu

Huonepeliä kehiin!

sen ainakin huomasin kun perhana äsken kone tilttas ja netti kaatui, et siinä oikeassa alakulmassa kirjeessä vaihtuu tuo kolmenumeroinen luku eriksi. mulla siinä nyt on m=975. sit se huone jossa on se sähkölaite(siinä toisessa kerroksessa) niin sen kyljessä on C=3. Viime pelissä siinä oli...
  17. Anukaisu

Huonepeliä kehiin!

mua kyllä niiiiin vaivaa tuo haarukka... Sanotko vielä mistä siis sen löysit? Siitä huoneesta, mistä ne portaat alko (eka kerros) vai sit siitä, jossa oli ne puiset sillat oikealle ja vasemmalle?
  18. Anukaisu

Huonepeliä kehiin!

haarukka??? Mistä ja mihin passas?
  19. Anukaisu

Huonepeliä kehiin!

siellä putkissa oli ainakin 5 tai 6 sellaista palloa. Eka ihan suoraan, niin siel peräl oli yks. Sit yhden umpikujaputken päässä (joka oli oikealle päin) sit siel punaisessa huoneessa oli 3 palloa! yks kyllä vielä tais olla siel jossain allaputkien väleissä...
  20. Anukaisu

Huonepeliä kehiin!

niin ja neljä tavaraa puuttuu, ja 7tollaista punaista pallukkaa

Yhteistyössä