Huonepeliä kehiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tämä näytti kyllä olevan aika kinkkisen oloinen - ainakin mulle... en oo mikään taitaja näissä huonepeleissä, mutta ihan mukavaa ajanvietettä ne silti on! Menee tosiaan vain hermot, jos heti ei hoksaa... :ashamed:

Oon ihan aluss ja ihan jumissa. Kävin seikkailemassa putkissa ja olen löytänyt 2 salaista punaista palleroa, positive coin, toisen kerroksen avaimen, cat note, kirje lizille ja käytettynä on yksi huoneen avain, yksi putken avain, mutteri ja sen ihme kristallin joka oli valmiina.

siellä putkissa oli ainakin 5 tai 6 sellaista palloa. Eka ihan suoraan, niin siel peräl oli yks. Sit yhden umpikujaputken päässä (joka oli oikealle päin) sit siel punaisessa huoneessa oli 3 palloa! yks kyllä vielä tais olla siel jossain allaputkien väleissä...

Miula on nyt 6 palleroa, pitää sitten varmaan mennä takasin putkiin kun taisin löytää vaan muutoman niitä sieltä.

Haarukka löytyi sellasesta pienestä kolosta kun lähdettiin kiipeämään ekoja tikapuita. Käyttöä sille en ole vielä keksinyt.

Mie olen niin ylhäällä kun olen päässyt ja pitäisi keksiä joku nelinumeroinen koodi...

Osaisko joku sanoa tuosta koodista jotakin...

Eli menen ensin niistä laatta huoneista puupaneloitujen huoneiden kautta ylemmäs, sen jälkeen lähden kiipeämään tuollaisessa metallitornissa tikapuita pitkin (josta löytyy myös toinen kerros) ja kun pääsen niin ylös kun mahdollista, niin sielä vasemman puoleisten tikapuiden päässä pitäisi selvittää joku koodi mutta mikä?

(ymmärsiköhän tästä nyt mitään?)

mua kyllä niiiiin vaivaa tuo haarukka... Sanotko vielä mistä siis sen löysit? Siitä huoneesta, mistä ne portaat alko (eka kerros) vai sit siitä, jossa oli ne puiset sillat oikealle ja vasemmalle?

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

Eli menen ensin niistä laatta huoneista puupaneloitujen huoneiden kautta ylemmäs, sen jälkeen lähden kiipeämään tuollaisessa metallitornissa tikapuita pitkin (josta löytyy myös toinen kerros) ja kun pääsen niin ylös kun mahdollista, niin sielä vasemman puoleisten tikapuiden päässä pitäisi selvittää joku koodi mutta mikä?

e=mc2=koodi

sen ainakin huomasin kun perhana äsken kone tilttas ja netti kaatui, et siinä oikeassa alakulmassa kirjeessä vaihtuu tuo kolmenumeroinen luku eriksi. mulla siinä nyt on m=975. sit se huone jossa on se sähkölaite(siinä toisessa kerroksessa) niin sen kyljessä on C=3. Viime pelissä siinä oli varmasti c=2! :| en vain oo keksiny silti tota numeroo...

Alkuperäinen kirjoittaja Ä80:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

e=mc2=koodi

en tajunnu :ashamed: eli mulla oli tuo m=975 ja c=2 mut jos laitan siihen laitteeseen tuon 9752, niin ei siinä sitä vihreetä valoa syty...

auttakaa nyt tyhmää :headwall: en kyllä millään tajua tuota 4-numeroista koodia... enkä sitä haarukkaa onnistu löytämään (josko sillä pelastaisi maailman ;) ) Nyt kyllä meen tupakalle...

Niin se haarukka.

Kun nouset niitä ihan ekoja tikapuita niin siinä missä on ne kaksi puulavaa tikapuiden sivussa niin menet sinne oikealle ja sielä on peräseinällä kolo mistä sen haarukan löysin (muistaakseni :ashamed: )

Yhteistyössä