Hakutulokset

1. Ä

Mulle laitettiin maanantaina.

Mulla ois kans mirenan laitto eessä kunhan seuraavat kuukautiset alkaa. Jännittää oikeestaan tosi paljo kun täältäkin on saanu lukea noita vähemmän positiivisia kokemuksia... Femodenia oon syöny vuosia, enkä haluis enää pillereitä vaikka ne tosi hyvin mulle sopikin, jotenkin toi kierukka tuntuu...
  2. Ä

imetyksen lopetus

sillätavalla yksin etten saa apua esim..yöllisiin kantelemisiin kun huutaa tissiä. Ajattelin lopettaa hijalleen etten enää anna päivisin kertaakaan ja sitten siirryn iltaan ja sit yöhön. Hankalinta on varmaan ilta kun poika tissiin nukahtaa..
  3. Ä

Nurmijärven kk !!

Maaniittuun olen aikonut mennä käymään vauvan kanssa. Meillä menee nämä aikataulut vaan siten etten ole vielä kerinnyt. Isompi tyttö on jo koululainen ja haluan olla kotona kun hän tulee koulusta ja sitten taas olen niin aamu-uninen etten ole mihinkään selvinnyt aamupäivästä :ashamed: Nyt on...
  4. Ä

pelkään sektiota

Peesaan edellistä! Mulla on koettuna sekä alatiesynnytys että (hätä)sektio. Raskausaikana sanoin että kaikki on hyvin kunhan ei joudu sektioon, ja kuinkas kävikään :/ No mut lapsen parhaaksihan sektio tehtiin, nyt 6viikkoa tuosta ja arpi enää muistuttaa koko tapahtumasta, niin ja tietysti tuo...
  5. Ä

Ponnistusvaihe --> mies ulos

Miusta taas oli ihana kun mies oli mukana koko ajan. Oli hänestä ihan konkreettista hyötyäkin, pyysin selästä tukemaan kun olin puoli-istuvassa asennossa, niin sain tosi hyvin ponnistettua. Ja jotenkin tuntuu et kun on lapsi yhessä alulle pantiin niin yhessä ollaan sitä maailmaan saattamassakin...
  6. Ä

Nurmijärven kk !!

Hei cukkis! Olen muualta muuttanut, siksi kaikki uudet tuttavuudet ovat enemmän kuin tervetulleita. Varsinkin nyt äippälomalla kaipaa myös aikuista seuraa. Oletko sinä täältä kotoisin? Onnea odotukseen! :)
  7. Ä

Nurmijärven kk !!

Taitaa Nurmijärven äideillä olla ystäväkiintiö täys :(
  8. Ä

g:alatiesynnytys vs,sektio

Mulla molemmat synnytystavat takana, ja omien kokemusteni pohjalta en kyllä sektiota suosittele kenellekään jos ei siihen ole pakottavaa tarvetta joko äidin tai vauvan terveyden takia. Kivut oli jotain ihan kamalaa verrattuna alatiesynnytykseen (jossa myös oli kipuja mutta loppuivat ainakin...
  9. Ä

Kuinka kakkosen kanssa?

Eka syntyi 40+2, toinen 41+2, eikä olis varmaan itestään syntyny sillonkaan vaan hätäsektiolla tuli maailmaan.
  10. Ä

Nurmijärven kk !!

Olen 35v. kahden lapsen äiti. Nuorin on vasta kaksi kuukautta ja vähitellen alkaa tuntua että pitäisi uskaltautua täältä kotoa ihmisten ilmoille. Joten löytyiskö vaunuttelu- tai kahviseuraa muista äideistä?

Yhteistyössä