Hakutulokset

1. KattiMatikainen

Meille tulee häkää naapurista!

Yleensä kerrostaloissa korvausilma tulee ikkunoista. Eli siis ikkunoita ei saa tiivistää ympäriinsä vaan sinne on jätettävä n. 20 cm aukko tiivisteeseen. Jos tätä ei ole, niin korvausilma tulee sitten jostakin muualta esim. naapurista. Jos sen tiivisteaukon jättää, niin ei tarvi kokoajan pitää...
  2. KattiMatikainen

mihis lapsilisät kului?

Menevät säästöön lasten tileille :)
  3. KattiMatikainen

Meille tulee häkää naapurista!

Tuosta voisit sanoa isännöitsijälle! Eihän se ilmastointi voi olla kunnossa jos naapurin savut tulee teille! Itse asuttiin kerrostalossa ja meidän makkarin kaapin takana meni ilmastointihormit. Mun vaatteet haisi aina ihan ruuankärylle. Hormit vuoti.
  4. KattiMatikainen

Ihana mies ja kiinnostunut musta, mutta sen ammatti mietityttää!

Siis tällanen samanlainen kirjoitus oli jo täällä palstalla jokin aika sitten :/ Vai pätkiikös mulla pahasti?
  5. KattiMatikainen

Täitä?

Hitsi, minä olin väärässä. Ei ne ookkaan mustia :x
  6. KattiMatikainen

Täitä?

Ne itse täit on sellaisia mustia ja erittäin liikkuvia. Täin munat taasen ovat valkoisia ja tosi tiukasti hiuksessa kiinni. Tavallisessa pesussa täit eivät häviä. Täishampoolla pitäisi käsitellä sitten koko perhe :/
  7. KattiMatikainen

kirpputorisaldo

Milläs kirppiksellä olit? Siis missäpäin suomea?
  8. KattiMatikainen

Uskomaton tunne!

Unta en ole nähnyt, mutta on tässäkin jutussa se yksi huono puoli! Iltavuoro töissä!!! Mutta eihän mun oo pakko juhlii 3 promillen voimin :saint:
  9. KattiMatikainen

Uskomaton tunne!

Kiitos kovasti! Hauska siitä varmasti tuleekin :laugh:
  10. KattiMatikainen

Uskomaton tunne!

Tulin pari tuntia sitten töistä ja mies oli laittanut ruuan valmiiksi sekä lämmittänyt saunan. Söimme yhdessä koko perhe. Sen jälkeen mies pakkasi kassit ja lapset autoon ja lähti sukoloimaan. Ovat yön yli reissussa. Kävin juuri saunassa ja nyt tässä rentoidun koneen ääressä ja alan...
  11. KattiMatikainen

Nokian 6111

Kysy minulta mieluummin, että mitä vikoja siinä ei ole ollut!
  12. KattiMatikainen

Rehellinen mainos... älä avaa jos alastomuus ahdistaa

Vai tarkoittikos toi teksti sitä, että kun ukko juo pullollisen niin eukkokin näyttää paljon hemaisevammalta :saint:
  13. KattiMatikainen

Nikkeliallergia ja kierukka!

Ei ainakaan nikkeliä löydy mun hormoonikierrukasta. Ja nimeähän en tietenkään muista :/
  14. KattiMatikainen

Mä haluan tällaisen lampun!!!

Mä haluun kans sellaisen pienen kattokruunun vessaan. Mulla on ollu sellanen päähänpinttymä jo jonkin aikaa :D
  15. KattiMatikainen

sanokaa joku tosi hyvä meikkivoide?

http://www.cosme.fi/pc.php?c=26 Tää on mun mielestä kaikkein paras. Hinta vaan on n.45? Peittää tosi hyvin ja sopii ainakin mun pintakuivalle iholle.
  16. KattiMatikainen

Nelosen tämän aamun lastenohjelmien välissä oli TISSIMAINOS...

Huomasin muuten saman. 8 vuotias poika sanoikin, että eikö noissa 4D ohjelmissa ole koskaan mitään kiinnostavia aiheita? En ehtinyt kuulla, että olikos se mainos 4D jaksosta vai mistä :/ Minusta aika huono idea näyttää lastenohjelmien yhteydessä!
  17. KattiMatikainen

Onko kukaan pelannut tätä?

Hitto, mä junnaan edelleen kenttää 23 :headwall: Ja pitäis lähtee Lahteen ostoksille, mutta kun ei saa näppejä irti koneesta :/
  18. KattiMatikainen

No en ja hermot menee!!!
  19. KattiMatikainen

http://www.funnygames.nl/spel/3d_logic.html Hitto, mä jäin jumiin kenttään 23! Ottaa päähän kun ei onnistu :headwall:
  20. KattiMatikainen

h&m nettitatjouskoodit

vapaavalintainen tuote -25% 7756 Voimassa vielä tänään nettikaupassa.

Yhteistyössä