Yleensä kerrostaloissa korvausilma tulee ikkunoista. Eli siis ikkunoita ei saa tiivistää ympäriinsä vaan sinne on jätettävä n. 20 cm aukko tiivisteeseen. Jos tätä ei ole, niin korvausilma tulee sitten jostakin muualta esim. naapurista. Jos sen tiivisteaukon jättää, niin ei tarvi kokoajan pitää...
Tuosta voisit sanoa isännöitsijälle! Eihän se ilmastointi voi olla kunnossa jos naapurin savut tulee teille!
Itse asuttiin kerrostalossa ja meidän makkarin kaapin takana meni ilmastointihormit. Mun vaatteet haisi aina ihan ruuankärylle. Hormit vuoti.
Ne itse täit on sellaisia mustia ja erittäin liikkuvia. Täin munat taasen ovat valkoisia ja tosi tiukasti hiuksessa kiinni. Tavallisessa pesussa täit eivät häviä. Täishampoolla pitäisi käsitellä sitten koko perhe :/
Tulin pari tuntia sitten töistä ja mies oli laittanut ruuan valmiiksi sekä lämmittänyt saunan. Söimme yhdessä koko perhe. Sen jälkeen mies pakkasi kassit ja lapset autoon ja lähti sukoloimaan. Ovat yön yli reissussa.
Kävin juuri saunassa ja nyt tässä rentoidun koneen ääressä ja alan...
Huomasin muuten saman. 8 vuotias poika sanoikin, että eikö noissa 4D ohjelmissa ole koskaan mitään kiinnostavia aiheita?
En ehtinyt kuulla, että olikos se mainos 4D jaksosta vai mistä :/
Minusta aika huono idea näyttää lastenohjelmien yhteydessä!