Ihana mies ja kiinnostunut musta, mutta sen ammatti mietityttää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimetön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimetön

Vieras
Hän on muusikko, menestynyt sellainen, hänet tunnetaan ulkomaillakin. Tavattiin heinäkuun lopussa ja ollaan nähty sen jälkeen aina kun mahdollista. Eli me kai sitten seurustellaan. Olen tavannut hänen perhettään ja bändikaverit, ja hän on viettänyt aikaa lapseni kanssa (3 v). Tykkään hänestä ja sydän (sekä kroppa :ashamed: ) sanoo YESSS mutta se ammatti. Julkisuus. En halua Seiskan salakuviin "XXXXX:n uutena tyttöystävänä", tosin vanhojakaan en muista koskaan lehdissä nähneeni kun hän pyrkii pitämään uran ja yksityiselämän erillään, mikä on tositosi hyvä juttu mun mielestä mahdollista suhdetta ajatellen (mä en suostuisi Tauski Peltosmaiseen elämään jossa asuntolainan suuruuskin kerrotaan Seiskalle).
Hän on ihana, komea, seksikäs, hauska, hellä, mahtava, ja varmaan aika tosissaan kiinnostunut minusta koska soittelee, tekstaa, kutsui mukaansa ulkomaille keikalle, ja tulee tapaamaan mua aina kun ehtii. Puhuu jopa tulevaisuudesta yhdessä. Hänen kavereidensa mukaan mies on tosissaan mun suhteeni.
Mutta en oikeasti tiedä uskaltaako tällainen yh-äiti lähteä rakentamaan suhdetta miehen kanssa, joka on ammattinsa puolesta julkista riistaa ja paljon maailmalla. En halua nähdä kuvaani lehdessä, enkä halua että suhdettamme repostellaan vaikkapa täällä tai Vauvalla kuten esim. Jani Sievisen uutta suhdetta. Mies on ihana, mutta hänen mukanaan tulee niitä huonojakin puolia sitten.
En tiedä enää miksi aloin kirjoittamaan tätä :D. Joku pointti tässä oli mutta mikä? Varmaan se, että voiko julkkiksen kanssa elää vai onko suhde tuhoontuomittu jo alkaessaan. Jos hän olisi putkimies tai poliisi niin en varmaan ajattelisi että en voi alkaa vakavaan suhteeseen koska se on putkimies tai poliisi. Mutta hänen työnsä ja intohimonsa on musiikki.

olisko se pointti ollu se, että haluat niihin seiskan salakuviin ja sitä julkisuutta.... :whistle:

kyllähän sitä voi julkkiksen kanssa elää. tunnen julkkiksia ja heidän tyttöystäviään eikä ne naiset ole julkisuudessa. eihän nightwishin miesten vaimotkaan julkisuudessa paistattele ;)

kannattaa miettiä sitäkin että jos nyt lyöt jarrut päälle ja pelin poikki niin jääkö se harmittamaan loppuiäksi? lehtien kyselyihin ja haastatteluyrityksiinhän voi aina vastata että "en kommentoi yksityiselämääni" :)

Kokemuksesta.. Kyllä julkkiksen kans on ihan samanlaista elämää.. meillä normaali perhe-elämä.. Lehdissä ei oo koskaan muu kuin mies.. Se on itsestä kiinni:)

Mä en ainakaan ole kirjoittanut tästä aiheesta tänne aikaisemmin.
En todellakaan halua Seiskaan tai julkisuuteen. Vähiten tässä maailmassa kaipaan sitä, että joku arvostelee mun hiustyyliä, lapsen nimeä tai pukeutumista netissä tms. Ja pelkään sitä, että joku naapuri tai tuttu antaa vinkin Seiskalle tai nappaa meistä kännykuvan salaa ja päädyn juorusivulle. En kyllä suostuisi siihenkään, että ei uskallettaisi liikkua ulkona. Miehen siviilipersoona on kyllä paljon huomaamattomampi kuin työpersoona, enkä tiedä moniko edes tunnistaisi hänet kadulla. Mä en ainakaan tunnistanut kun tavattiin, tai siis en tajunnut että tämä XXX on SE XXX siitä ja siitä bändistä.
Lisäksi hän on mua nuorempi, mikä askarruttaa myös, mutta toisaalta ikä on vaan numero.

no kannattaa miettiä mitä elämältä haluaa.
Siis jo se että mieshän on reissumies. Vähän kotona jos tosiaan on ulkomailla keikkaa.

Tietenkin kannattaa miettiä mikä oma luonne. Pystyyky luottamaan ja mitä on mieltä muista kintuissa roikkuvista naisista. Niitä tuppaa roikkumaan julkimoiden perässä.

Ringleader sanoi että pointi oli että haluat seiskaan?? No voi voi jos seiska on kiinnostunut "nimettömästä joka seurustelee jonkun julkkiksen kanssa" Lähde kaksplussan netti sivut. taitas olla aikamoinen jymy juttu!!

No tännehän luonnollisesti on aina voinut kirjoittaa vaan tietynlaisia kommentteja.

Jos joku miettis voiko poliisin kansssa seurustella se olisi ok. Mutta julkimoon suhdetta ei saa miettiä?

no joo nää on näit palstoja...

Jos se mieskin pyrkii pitämään uran ja yksityiselämän erillään niin kuin sanot, niin ei kai se sitten ole mikään ongelma? Aina voi kieltäytyä haastatteluista ja sanoa vaan napakasti, että "en kommentoi".

Ehken niin miettisi sitä julkisuutta, toiset haluaa perheensä jne lehtien palstoille, toiset pitävät perheen erikseen työjutuista, sillä musiikki on se työ, joka saa olla julkisuudessa, perhe yksityisasia.
Enempi miettisin, kestääkö pääsi miehen ammattia, jatkuvaa poissaoloa, ja kotona kun on, yleensä rytmi täysin eri kuin muulla perheellä, on treenejä, promoja, keikkoja, sitä ja tätä.
Muusikon vaimon elämä on aika yksinäistä, välillä tulee tunne, että on yksinhuoltaja, kun kaikki arki kaatuu yhden niskaan, vaikka elitaso on tietysti eri kuin yh:lla.
Sekin on mietittävä, kestääkö pää faneja, naisia jotka lähettää alushousuja kotiinkin asti, tyrkyttävät itseään jne. Jos on ollut riitaa kotona, tai huonoja aikoja, ja miettii onko mies silti uskollinen..
Ja viimeisenä vaan ei vähimpänä se hirvittävä viinan määrä joka valityettavasti kuuluu tiiviisti ammatin varjopuoliin. Jaksatko että mies keikoilla ja reissuilla jne jne juo?
Nämä tuli mieleen omasta kokemuksesta, muusikon vaimon pitää olla äärettömän pitkäpinnainen, kaikkeen valmistautunut, vahva omilla jaloillaan seisova nainen.
-On tässä paaaaljon hyvääkin, mutta mietit noita huonoja..

Alkuperäinen kirjoittaja soittajan vaimo:
Ehken niin miettisi sitä julkisuutta, toiset haluaa perheensä jne lehtien palstoille, toiset pitävät perheen erikseen työjutuista, sillä musiikki on se työ, joka saa olla julkisuudessa, perhe yksityisasia.
Enempi miettisin, kestääkö pääsi miehen ammattia, jatkuvaa poissaoloa, ja kotona kun on, yleensä rytmi täysin eri kuin muulla perheellä, on treenejä, promoja, keikkoja, sitä ja tätä.
Muusikon vaimon elämä on aika yksinäistä, välillä tulee tunne, että on yksinhuoltaja, kun kaikki arki kaatuu yhden niskaan, vaikka elitaso on tietysti eri kuin yh:lla.
Sekin on mietittävä, kestääkö pää faneja, naisia jotka lähettää alushousuja kotiinkin asti, tyrkyttävät itseään jne. Jos on ollut riitaa kotona, tai huonoja aikoja, ja miettii onko mies silti uskollinen..
Ja viimeisenä vaan ei vähimpänä se hirvittävä viinan määrä joka valityettavasti kuuluu tiiviisti ammatin varjopuoliin. Jaksatko että mies keikoilla ja reissuilla jne jne juo?
Nämä tuli mieleen omasta kokemuksesta, muusikon vaimon pitää olla äärettömän pitkäpinnainen, kaikkeen valmistautunut, vahva omilla jaloillaan seisova nainen.
-On tässä paaaaljon hyvääkin, mutta mietit noita huonoja..

Noin pitkälle en ole vielä edes ehtinyt ajatella :D.
Yksinoloon olen tottunut, enkä ole ollenkaan mustasukkaista tai epäilevää sorttia, vaan sitä mieltä että miehen uskollisena pysyminen tai pysymättömyys on kiinni ihan jostain muusta kuin siitä, paljonko mä stressaan ja mietin asiaa.
Alkoholia tämä jäppinen ei juuri juo, onneksi. Tai ei ainakaan ole juonut vapaa-aikanaan, kiertueet voi olla eri juttu.
Kiitos todella paljon vastauksestasi, siinä oli monta tärkeää miettimisen arvoista asiaa.

Yhteistyössä