N
Nimetön
Vieras
Hän on muusikko, menestynyt sellainen, hänet tunnetaan ulkomaillakin. Tavattiin heinäkuun lopussa ja ollaan nähty sen jälkeen aina kun mahdollista. Eli me kai sitten seurustellaan. Olen tavannut hänen perhettään ja bändikaverit, ja hän on viettänyt aikaa lapseni kanssa (3 v). Tykkään hänestä ja sydän (sekä kroppa :ashamed: ) sanoo YESSS mutta se ammatti. Julkisuus. En halua Seiskan salakuviin "XXXXX:n uutena tyttöystävänä", tosin vanhojakaan en muista koskaan lehdissä nähneeni kun hän pyrkii pitämään uran ja yksityiselämän erillään, mikä on tositosi hyvä juttu mun mielestä mahdollista suhdetta ajatellen (mä en suostuisi Tauski Peltosmaiseen elämään jossa asuntolainan suuruuskin kerrotaan Seiskalle).
Hän on ihana, komea, seksikäs, hauska, hellä, mahtava, ja varmaan aika tosissaan kiinnostunut minusta koska soittelee, tekstaa, kutsui mukaansa ulkomaille keikalle, ja tulee tapaamaan mua aina kun ehtii. Puhuu jopa tulevaisuudesta yhdessä. Hänen kavereidensa mukaan mies on tosissaan mun suhteeni.
Mutta en oikeasti tiedä uskaltaako tällainen yh-äiti lähteä rakentamaan suhdetta miehen kanssa, joka on ammattinsa puolesta julkista riistaa ja paljon maailmalla. En halua nähdä kuvaani lehdessä, enkä halua että suhdettamme repostellaan vaikkapa täällä tai Vauvalla kuten esim. Jani Sievisen uutta suhdetta. Mies on ihana, mutta hänen mukanaan tulee niitä huonojakin puolia sitten.
En tiedä enää miksi aloin kirjoittamaan tätä
. Joku pointti tässä oli mutta mikä? Varmaan se, että voiko julkkiksen kanssa elää vai onko suhde tuhoontuomittu jo alkaessaan. Jos hän olisi putkimies tai poliisi niin en varmaan ajattelisi että en voi alkaa vakavaan suhteeseen koska se on putkimies tai poliisi. Mutta hänen työnsä ja intohimonsa on musiikki.
Hän on ihana, komea, seksikäs, hauska, hellä, mahtava, ja varmaan aika tosissaan kiinnostunut minusta koska soittelee, tekstaa, kutsui mukaansa ulkomaille keikalle, ja tulee tapaamaan mua aina kun ehtii. Puhuu jopa tulevaisuudesta yhdessä. Hänen kavereidensa mukaan mies on tosissaan mun suhteeni.
Mutta en oikeasti tiedä uskaltaako tällainen yh-äiti lähteä rakentamaan suhdetta miehen kanssa, joka on ammattinsa puolesta julkista riistaa ja paljon maailmalla. En halua nähdä kuvaani lehdessä, enkä halua että suhdettamme repostellaan vaikkapa täällä tai Vauvalla kuten esim. Jani Sievisen uutta suhdetta. Mies on ihana, mutta hänen mukanaan tulee niitä huonojakin puolia sitten.
En tiedä enää miksi aloin kirjoittamaan tätä