Hakutulokset

1. H

kyssäri teille joilla ericsson k800i

kuinka pian ootte oppinu käyttään puhelinta? itse just sen ostin mutta nyt tuntuu et oonko haukannu liian ison palan ku luin ohjekirjaa.olisko nokia sittenki ollu helpompi opetella käyttään? ku noita nappuloita tuntuu puhelimessa olevan joka nurkan takana
  2. H

kuinka pian hedelmöityksestä ootte plussanneet?

eli kuinka pian hormonit pissassa näkyypi?
  3. H

missä netissä raskaushormonitaulukko olikaan?

eli muistan netistä joskus katsoneeni jotain taulukkoa josta näki että millä viikolla on mitenki paljon raskaushormonia virtsassa eli siitä näki millon testin kannatti tehdä.muistaako kukaan tätä taulukkoa tai neuvoa millon kannattaa testi tehdä? mulla synnytyksestä 4kk eikä menkkoja kuulu...
  4. H

yli 5v.lapsen yökastelun hoitoon tukea kelalta?!

luin yokastelu.netin sivulta että tälläistä hoitotukea on mahdollista saada, onko moki kuullut tälläisestä? onko kukaan saanut tätä tukea?
  5. H

mitähän tää levoton tissittelijä tarkoittaa ?

aiemmin jo kyselin korvikkeen aloituksesta kun tuntui ettei maito riitä.no en alkanut vielä sillon antaakaan mutta nyt on alkanu tissillä syönti mennä niin että kun poika pääsee tissille ni alkuun syö ihan rauhassa mutta sit alkaa kamala touhuaminen,jalat potkii ja kädet husii minkä ehtii ja jos...
  6. H

mitä teidän 3kk lapset osaa vai osaako vielä mitään?

=) meillä poika vasta jotenkuten tarttuu leluun mutta enimmäkseen ihmettelee omaa nyrkkiään.juttuja ja kiekaisuja sun muuta ääntelyä tulee kyllä ja lujaa =)
  7. H

kysymys lääkäriasema anselmista,jos joku tietäis?

että onko sinne minkälainen ajanvaraus,aamuisinko vain vai koko päivän ja onko kallis?
  8. H

isyysloman "väärinkäyttö",onko monella näin?

isäntä täällä nimittäin otti isyysloman ajaksi lomittajan,maalla kun asutaan,mutta vain siksi että saa tehdä muita töitä.ei siksi että olis mulle avuksi lasten/kodinhoidossa. sapettaa. :/
  9. H

onko kellään kotona AB KING PRO:ta? apukeinoja vatsiksien tekoon?

eli sitä vatsalihaslaitetta? kyselisin vähän risuja ja ruusuja että mitä hyvää ja huonoa löytyy? mietin sitä et eikö se käy selän päälle jos sen vastuksen säätää niin että on selkä ihan kaarellaan ja sieltä punnaa itsensä ylös? ja eikä se käy käsien päälle jos ei ole vatsalihaksissa yhtään...
  10. H

kellään ikinä venähtäny nivelsiteet?

mulla nimittäin venähti ja ilmeisesti pahasti.kipu on aivan kamalaa.jalka on niinkuin tulessa ja turvonnut niin ettei nilkan luita erota.oon käyttäny kylmävoidetta ja nilkka siteissä päivittäin,yöks otan pois mutta taas aamulla nilkka niin jäykkä ja kipeä ettei varpaita saa koukkuun...
  11. H

paljonko teidän 3kk ikäiset nukkuu päivän aikana?

meillä 3kk poika valvoo aamusta 2h ja muuten nukkuu kaikki muut syöttövälit ihan iltaan asti ja silti yöuntakin riittää seuraavaan aamuun.välillä mietin että onko napero liiankin unelias kun ei yhtään jaksa valvoa. :/
  12. H

millä määrällä aloitan korvikkeen antamisen?

poika nyt 3kk ja täysimetyksellä ollaan vielä mutta välillä tuntuu ettei maito riitä kun syö 2-3h välein.yöllä kerran. joten kysynkin että millä määrällä kannattais aloittaa korvikkeen antaminen? ja pitääkö siihen laittaa sekaan tissimaitoa? sairaalassa sanoivat että joka syöttökerralla pitäis...
  13. H

löytyykö keltään hyviä karkinteko ohjeita?

multa löytyy sellaninen ohje johon tuli sokeria rasvaa ja kermaa joa joka piti jäähdyttää pakastimes tai jääkaapis ja sit kookospallojen ohje löytyy mut onks muita?
  14. H

uskallanko alkaa laihduttaa imetyksen aikana vai...

loppuuko maito heti? onko kellään tietoa tai kokemusta?
  15. H

miten opettaa poika yökuivaksi

kaiaisin kipeästi neuvoja miten saada todella sikeästi nukkuva poika yökuivaksi? nukkuu niin sikeästi ettei herää pissahätään ellen herätä.pitääkö mun siis herättä se joka yö kerran pissalle? miten te ootte tehneet ja kauanko meni ennenkuin oppi kuivaksi? meidän poika jo5vee :ashamed:
  16. H

kellään kokemusta peräpukamista ja niiden leikkauksista?

vähän tälläinen nolo tilanne.on maha ollu enemmän kuin kovalla odotusaikana ja tiedän että mulla on peräpukamia sekä sisä-että ulkopuolella.ne ei niinkään haittaa mutta se kamala verentulo aina säikyttää kun vessapaperiin tulee niin kamalasti kirkasta verta ulostaessa.niitä ei taida saada pois...
  17. H

miten saada 2kk vauva nukkumaan omaan sänkyyn??

tarkoitus olis tänäiltana alkaa totuttaa poikaa omaan sänkyyn.ei ole siinä nukkunu kuin päivisin ja nyt sekin jäi pois.vieressä vaan nukkuuu yöt ja itse oon ihan jumissa ja hikinen aamulla kun 3 ihmistä nukkuu samassa sängyssä.oon vaan ajatellu että niinkauan ku nukutaan vauvan kans hyvin yöt ni...
  18. H

miksi vauvan kakka haisee makealle?

onko muut huomanneet ikinä tälläistä? mahtaako johtua jostain mitä oon syönyt?
  19. H

antakee hyvä gluteenittoman täytekakunpohjan ohje?

siis sellainen joka tehdään perunajauhoilla mutta muutkin ohjeet kyllä käy.
  20. H

koliikkilasten äidit,neuvoja tarvitaan

kertokaa mitä kaikkea en saa syödä

Yhteistyössä