ollaan nyt miehen kanssa päätetty ottaa aikalisä, asumusero mikä lie...mies haluaa miettiä asioita: / minä muutan kolmen lapsemme (8v, 6v ja 4v ) ja koiran kanssa vuokralle kun mies jää tänne taloomme asumaan...: /
tiedän että pärjään myös yksin lasten kanssa, olenhan miehen työn takia niitä...
täällä oli linkki myytävästä autosta jossa se myyjä haukkui sen auton ihan hirveeksi, auto tais olla Nissan... haluisin sen näyttää miehelleni, mutta en löydä sitä mistään :(
miehellä olis saunailta lauantaina ja edelleen hän pähkäilee mennäkkö vai ei, yritän sitä kovasti patistaa menemään sinne, mut mies meinaa ettei menisi kun joutuisin olemaan lasten kanssa yksin, mies tekee pääosin ilta-yötyötä ja on harvoin kotona iltaisin ja tietää että mulla on aika rankkaa...
mä aloin miehelle tekee huomiseksi synttäri kakkua, ja vatkasin nuo munat ja sokerin, sitten se kippo otti ja lipesi kädestä |O |O hemmetti minkä sotkun se sai aikaan :o
onko kukaan käynyt? ja istutaanko siellä koko 8 tuntia vai onko siellä jotain muutakin ohjelmaa? huomenna pitäis sellaiseen mennä jotta saan aloittaa työt.
eli mulla kävi nykyisen työnantajan kanssa hieman huonosti, viime syksynä juteltiin että tänä vuonna palaisin kokopäivä hommiin ja luvattiin että kyllä töitä on, kyse on siivouksesta, ja nyt tammikuun alussa soiteltiin ja nähtiin,ja taas sanottiin että kyllä töitä tekijälle on.nyt maanantaina...
Miehellä oli aamulla hauskaa, nauraa hörötti sängyn vieressä, sillä mä olin nukahtanut 1v8kk pojan sänkyyn ja poika oli mennyt isän viereen nukkumaan... oli vissiin poika meinannut että on liian ahdasta hänen sängyssään :D hieman mulla on niskat jumissa :o
meidän pojalla on ranne murtunut ja kipsi ollut jo toista viikkoa, ensi viikolla saa kipsin pois mutta sitä kättä ei kuvata uudestaan. kuvataanko yleensä vielä kipsin poiston jälkeen vai ei? jäi hieman vaivaamaan kun lääkäri sanoi ettei sitä tarvitse kuvata. mitä jos ei olekaan parantunut vielä?
mistä mahtaisi löytyä käyttöohjeet kyseiseen istuimeen, googlettamalla yritin mutta turhin tuloksin, osaako joku auttaa avutonta, tarttis asentaa kyseinen istuin huomenna autoon :o
nyt jo kuukauden ajan meidän tyttö on heräillyt öisin 4-6 kertaa huutaen, nukahtaa kyllä takaisn mutta voi taas tunnin päästä herätä huutamaan. kipeä ei ole, alleriasta ei johdu.
tyttö nukahtaa illalla omaan sänkyynsä klo 21 aikoihin, onko tämä iästä johtuvaa vai mikä voisi olla vialla? päivä...
kun olette rakentaneet tai aloitatte rakentamaan niin mikä lämmitys teille tulee, sähkö-,kauko-,maa-,öljy lämmitys?
ja miksi valitsitte sen?
entä tuleeko perinteiset patterit vaiko lattia lämmitys?
ja miksi?
kaipaan kokemuksia!
vasemman jalan kantapäässä on luupiikki ja kävely on välillä tosi hankalaa, kun kantapäälle ei voi astua.
vasta ensiviikon maanataiksi sain ajan lääkärille.
osaako kukaan auttaa millä voisin helpottaa kotikonstein kävelyä?
olemme rakentamassa puoltoista kerroksista taloa ja ajan kohtaisena asiana olisi lattian valinta.
olemme itse harkinneet mäntylattiaa mutta miehen vanhemmat on sitä mieltä että parketti on parempi.
kokemuksia kaivataan?