Huh huh, luin teidän kirjoituksianne ja tuli aika kurja olo kipsun puolesta. :(
Voimia kipsu :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Itse olen tuon samaisen huoltajuusprosessin käynyt läpi n. kuusivuotta sitten. :kieh: Eikä ollut helppo tehtävä päättä haluaako/hakeeko yhteis- vai...
Tervehdys kaikille. :wave:
Pikaiselle käynnille tänne tulin, kun tuntuu et ei ennätä/kehtaa koneella istuksia ukon ollesa kotosalla. ;)
Mut sen verran kuitenkin kuulumisia jotta ukon sain kotioliohin sunnuntaina kun kävin hänet "hakemassa" ;) tuolta pk-seudulta. Itse kun sinne matkustelin...
Dare
Kuulehan miten tuo nutrilet-kuuri jota lääkäri sulle suositteli toteutus? Oliskos se niin et käyttäsit noit samoja Nutrelet-tuotteita joita saa kaupoista ostaa vaan sillä erotuksel et oilsit lääkärin valvonnassa?
Meinaan vaan kun minä yritin kokeilla niistä sellasta aloitus-pakettia vähän...
:whistle: Huh!
Vihdoinkon rauhallista ja voin/saan viettää omaa-aikaa.
Elikkä tälle päivälle on vauhtia ja tekemistä riitänyt vaik mommola-kyläilyjä ei olekaan ollut.
Tosin yhtä mummia kortein muistetiin ja ne lähtivät matkaan jo keskiviikona. Niin et jo ennätti mummi kiitoksenkin kortilla...
Heipsan ebony ja muut!
Täällä olen notkunut koneen äärellä jos kuinka moneen otteeseen tuon keskiviikkosen soveltuvuustestin jälkeen. :ashamed: Mut en vaan ole saanut mitään kirjoitusta aikaiseksi tähän ketjuun (muualle kyl jotain napsuttelin), kun on pää ollut jotenkin niin niin niin vietävän...
Jepsis!
Tulipa sitten eilen noit EU-sapuskoja haetuksi ja niiden painon lisäksi antoi polkemiseen lisävastusta melkoisen kiitetävästi perkuleen moinen tuuli. :p :p :p :whistle:
Juu sinä dare tunnuit kans mietiskelevän jotta mistä noit EU-kasseja vois kysellä. :headwall:
No, täällä...
Moikka :wave: Champion minunkin puolesta. Kivaa huomata jotta tuttuja käy tääl meit kurkkimassa. meistä toiset kun näyttää ikuisuuksia jo täällä jumittaneen. :kieh: Niin no tai ainakin minusta siltä itsestäni tuntuu et olen tänne juuttunut. :( :o Enkä saa mitään aikaiseksi; ei laske paino...
Heissan B) kaikki SUUUUUUUUUUUUrperheestä haaveilevat.
Täällä on kans yksi mamma joka vois lapsia tähän mailmaan saattaa vaik kuin monta, mut ei taida tuo ukko ajatusta nielaista. :D :laugh: ;)
No, vaan yhdelle on kuitenkin ukko jo "luvan" myöntänyt vaan kun viel alulle saataisiin...
Sateista huomenta! :/
No, joo täällä ei kyl tuu painon pudotusesta sitten yhtikäs mitään. :'( \|O Tänä aamuna kun hiivin ekan wc käynnin jälkeen tuonne kodinhoitohuoneen rauhaan vaa`alle hyppimään. Niin järkytys oli totaalinen. :kieh: \|O :'( :headwall: Vaaka näytti lukemaa jossa se oli...
Huomenta!
Pikainen nosto. :attn:
+ Ilmoitus jotta taisi mennä sitten taas tämäkin kierto ns. harakoille. :kieh:
Elikkä tuhrut kuvioihin aamulla ilmaantui, tätyli siis mitä ilmeisimmin tuolla lähimutkassa lymyää ja tekee iskunsa lähi päivinä. :/ :( :kieh: :'(
Vaan nyt todella toivon...
Iltoja!
Pikainen käväisy viel teitä moikkaamassa ennen kuin lähden retkeilemään unisaarille.
Dare Jolos lenkille ennätit kun ei tuntunut käsi käteen käyvän? Ai, niin mut sinulla taisi päivä hurahtaa siellä varastossa niiden ylimääräisten rojujen seurassa. ;) :D
Tääl pitäs muuten tehdä samaa...
Heissan!
ebony Jokos on testi jostain mukaan lähtenyt, entä testaillut? Täällä minä jännään puolestasi jotta jokos se plussa löytyisi. :whistle: :p
Mul olo on jokseenkin sanoisinko kumma. Väliin on niin pahuksen turtunut joka ikiseen asiaan ja ukonkin pienimmätkin sanomiset ottaa päänuppiin...
Heissan!
Dare Kuules nyt otetaan itseämme oikeen kunnolla kädestä kiinni ja todetaan jotta; Nyt lenkille ja just. Eikä enään mietitä jotta ei nyt sittenkään kun ilma on tuollanen ja olis sitä ja tota tekemistä. :wave: :D
Otetaankos hitusen niin kuin sellanen toistemme stempaus ja katotaan...
Jaahas, taisi vappu sotkea kaikilta tuon painon ilmoittelun ja vaa`alla käynnin. ;)
No, vaan en kyllä itsekään painoa ilmoitellut, sillä ylöspäin on mokoma ollut matkalla ja hurjaa vauhtia. :ashamed: :kieh:
Juu vaan jospa sittenkin kirjaisin kaikkien nähtäväksi tuo painoni tältä aamulta...
Juu, kylmää riittää täälläkin. Tuulee siis aivan mahdottomasti niin et luohin ja ytimiin asti tunkee, vaik aurinko kylläkin paistaa. :whistle: :D
No, vaan eipä haitaksi ole vaikka on ilma tuollainen sillä kotosalla kuitenkin vappua vietellään, kun otetiin vähän niin kuin varaslähtö...
Mukavaa vappua minäkin kaikille toivottelen. :D :wave:
Täällä testaillaan mahdollista pienokaista tulevaksi äitienpäivän tienoilla tai ehkäpä äitienpäivänä (ellei vuotoa kuulu). :whistle: :p
Joten kyllä olisi mukava jos luonto tuon ihanan "lahjan" silloin "toimitaisi" perille. ;) :heart...
Heips vaan :wave:
Eipä nukkunut kuopus päiväunosia joten jälleen hän tässä sylissäni keikkuu ja kitisee. Niin et se siitä päiväl toiveissa olleesta rauhallisesta hetkestä. :(
No, vaan eipä kuulu tänne kummempai sitten eilisen. Joo huomen en sitten taida koneelle ennättää ennen iltaa tai...
Täällä kanssa yksi hupsu joka voisi vaaveja maailmaan saattaa ties kuinka monta. Mut tuo ukko ei taida olla kanssani aivan samoilla linjoilla. :(
No, "lupa" on kyl annettu kuudennelle ja hän on nyt alulle yritelty jo reilut puolitoista vuotta. :( Mut ei vaan viel mul viel sitä kuudetta vaavia...