Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 00:26 Champion kirjoitti:Yllätys yllätys! Tulin vierailulle huhuilemaan mitä kaikille kuuluuMeni kaks tuntia lukea viestejä täällä kun en ole aikohin ehtinyt koneelle! osapäivääitiys on vaihtunut koko päivtyöksi ja vaaka näyttää 69,3kg, ei siis enää 96kg B) näin tällä suunnalla
Saapi nähdä palaanko joukkoon pysyvästi kun meillä tuo kolmas vauva ollut pienenä puheenaiheena, mutta katsotaan nyt...
Täytyy nyt odottaa ainakin heinäkuulle kunhan saadaan kaverin häät juhlittua ensin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:27 Seltsu kirjoitti:Laihtuuko jos syö pizzaa ja sipsejä? Ja suklaatakin?
Elävä esimerkki Seltsu: EI LAIHDU! SILLÄ TAVALLA KUULKAAS LIHOO! :kieh:
Perkule häät painaa päälle, enää 10 viikkoa, ja morsian sen kun pyöristyy, eihän tän nyt näinpäin pitänyt mennä?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:27 Seltsu kirjoitti:Laihtuuko jos syö pizzaa ja sipsejä? Ja suklaatakin?
Elävä esimerkki Seltsu: EI LAIHDU! SILLÄ TAVALLA KUULKAAS LIHOO! :kieh:
Perkule häät painaa päälle, enää 10 viikkoa, ja morsian sen kun pyöristyy, eihän tän nyt näinpäin pitänyt mennä?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 08:56 Kipinätär kirjoitti:MITEN NIIN KIRJOITUSVIRHEITÄ?
-Eino roikkuu sylissä eikä anna kirjottaa. Ymmärsitte varmaan kuitenkin?
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 08:38 touhis kirjoitti:Sateista huomenta! :/
:headwall: Mut ehkä mä voin hiukan itseäni lohduttaa sillä et nuo naisten hormonit kun jylläävät niillä ilkeimmillä päivillä niin paino saattaa nousta useamman kilonkin. Saanhan mä lohduttautua et siitä johtuu nuo vaa`an lukemat? :ashamed:
Äh, ja lenkkeilytkin on edelleen vain ajatustasolla vaik eilen oli mitä parhain ilma. Niin jämähdin tuohon pihalle kumisaappaat jalassa kiskomaan voikukkia ylös nurnikolta. Joten ei siinä paljoo liikuttu kun nurmi ei oikeastaan muuta kasvakaan kuin noit voikukkia. :kieh:Tai no, saihan yläkroppa sentään liikuntaa niin et nyt tuntuu hartioissa aika makoisalle kun käsiään nostelee.
![]()
![]()
:headwall::wave: Päässäni takoo ajatus lenkille, lenkille mene nyt jo. Mut en vaan ole sitä "lenkkipolkua" vielä tavoittanut. :headwall: Ehkä se lenkkipolku löytää ennemmin minut kuin minä sen.
:kieh:
:wave: :wave: :wave: Moikka nyt mä meen miettimään jotta lähteäkö vai eikö lähteä tuonne vetiseen ulkoilmaan edes pikku-lenkille. :headwall: :wave: